Voetbal

Alles in verband met sport
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

idd, toen ik hoorde dat ik ze ipv minuut stilte gingen applaudiseren dacht ik ook van ok, dit is een goede oplossing.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Net terug van een paar dagen België, speciaal voor de Match der Matchen (en de nasleep ervan :) )... Ik had natuurlijk grote dromen op voorhand, maar dat die ALLEMAAL uit zouden komen, tja, da's oneindig zalig genieten: die sfeer rond en in het stadion, Brugge en Gent die gelijk spelen, winnen tegen de mauve aartsrivalen met dan nog twee goals van Mbokani (merci Herman! :twisted: ) en daarmee na een kwart eeuw weer kampioen spelen! Ik ben op Sclessin zondag mijn verstand en mijne gsm kwijtgespeeld en gisteren mijn vlucht naar Berlijn gemist! :eye: En toch: GENIETEN!!!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Manchester ... zwakskes.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

hoop dat the blues de finale halen en winnen. Ben al jaren zwaar fan van die mannen, nog voor rijke abramovich daar de plak zwaaide.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Iedereen vindt dat Man U een goeie uitgangspositie heeft, een 0-0 vind ik nu niet denderend. Barça gingder de 0-1 maken en de paniek kan beginnen. Ronaldo zijn penalty :roll: Op 2Be zeiden ze dat dit de betere match van de week ging zijn, Liverpool - Chelsea was toch een stuk aangenamer. Jammer van die stomme owngoal.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

enfant terrible schreef:Iedereen vindt dat Man U een goeie uitgangspositie heeft, een 0-0 vind ik nu niet denderend. Barça gingder de 0-1 maken en de paniek kan beginnen. Ronaldo zijn penalty :roll: Op 2Be zeiden ze dat dit de betere match van de week ging zijn, Liverpool - Chelsea was toch een stuk aangenamer. Jammer van die stomme owngoal.
Ge zegt daar zoiets. Op 2Be. man man man! da ze die champions league al gauw terug aan de VRT geven zenne. ik kan diene commentaar van die mannen echt nimeer aanhoren. Vooral diene Deferme. pffft. Die kennen daar niks van voetbal. En dan de Gille (met all respect) maar daar elke week zitten de nieuwste kleren van die janet te promoten. En dan gaan we het nog ni hebben over de urelange reclame tussen de pauzes.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Liever op 2BE dan als op VT4, daar stoor ik mij pas echt aan
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ah ge weet het! en op tv1 is het nu ook niet zooooooooogoed hé, met alle respect voor marc de grijse, maar heeft die een anti-lach operatie gehad? en die andere dweep kan ik niet horen of zien
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

After schreef:ah ge weet het! en op tv1 is het nu ook niet zooooooooogoed hé, met alle respect voor marc de grijse, maar heeft die een anti-lach operatie gehad? en die andere dweep kan ik niet horen of zien
Je zou voor minder nimeer lachen he. hij heeft Brugge helemaal naar
de knoppe geholpen ;)

Maar je hebt wel een punt over het feit dat het op vrt ni zoveel beter is.
Maar ik heb het vooral over de commentaar tijdens de match. je moet toch toegeven dat VRT betere commentators heeft dan 2Be he.
En dan die reclame. ik weet vroeger gaven ze op vrt één match uit en dan nadien nog bijna een tweede match helemaal.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Gisteren was het eigenlijk een trieste match. Stond maar een ploeg op het veld en dat was Barca : Ongeloofelijk hoe die een balletje kunnen rondtikken. Het balbezit alleen al : 65% :eek: Ben al jaren fan van Barcelona, en niet alleen voor het voetbal maar voor de stad int algemeen. Ge moet het maar doen tegen een ploeg als Manchester. Eens benieuwd voor de terugmatch, Manchester kan op Old Trafford zich niet permitteren om zo te gaan voetballen.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

gaan ze ook niet doen, en ze zullen waarsch wel winnen thuis ;)
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Hopelijk komt Barça daar 0-1 voorkomt en dan eens zien of Man U zo goed is. Gisteren was toch maar anti voetbal van hun kant voor een ploeg van zo'n niveau. Maar thuis zullen ze idd wel uit een ander vaatje tappen. Denk niet dat het thuispubliek er wree mee gediend zou zijn mochten ze op Old Trafford zo voetballen.
In elk geval nog 2 spannende terugmatchen in't vooruitzicht.
Hoop op Liverpool - Barcelona. Maar denk dat het zal uitdraaien op Chelsea - Man U ...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

enfant terrible heeft gelijk.

Dat engels voetbal is toch de beste competitie ter wereld.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

dj_neo schreef:enfant terrible heeft gelijk.

Dat engels voetbal is toch de beste competitie ter wereld.
Is idd een verademing om te zien: vlot, geen gemekker, weinig komedie ... just play ball ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
dj_neo schreef:enfant terrible heeft gelijk.

Dat engels voetbal is toch de beste competitie ter wereld.
Is idd een verademing om te zien: vlot, geen gemekker, weinig komedie ... just play ball ;)
Oké maar de tegenpartij moet ook dat idee hebben he, anders speelde Standard ook het hele seizoen lekker <i>ball</i>! ;) 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten