The Freak te Haasrode

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie

Bericht door Mc Dirky »

Dj die dat riep was Kurt ,en ja ge verstond weinig of niks van wat hij zegde hij probeerde om ons wat na te doen maar dat lukte hem niet echt denk ik. Zijn leuze was Wekkie Wekkie .Hij heeft daar na mij , zal ergens 2002 2003 geweest zijn samen met Ullys gedraaid en 2 jaar later was De Toekomst toe.....
Member

Bericht door thierry »

Zal iets laten weten dirky,dacht u zaterdag te komen opzoeken,maar t'is er weer ni van gekomen,die film ligt bij mij .
Member

Bericht door thierry »

Ik trek er deze zomer terug enkele keren op uit als Dj hier en daar...het verleden wil mij maar niet loslaten...mijn vriendin wil me naar een psychiater sturen,maar dat ze nog effe wacht,k'ben al blij da'k U nog eens hoor via deze ultieme weg...
Member

Bericht door thierry »

k'wou da'k hier nu direct nen bak carsberg mocht weggeven aan een of ander ambiancebeest want ik herinner mij nog zo'n bangelijke schijf:Ruth Waters-never gonna be the same??????????????
Member

Bericht door thierry »

Hé Dirky ,ben in januari nog op Gran Canaria geweest , ik dacht daar direct aan jou als ik aankwam...weet ge nog dat we daar ons batterijen opladen?
Member

Bericht door thierry »

Ging s'zondags altijd graag in de Toekomst draaien,dan duurde het daar nooit zo lang en konden we op tijd in den Rocca zijn....
Member

Bericht door thierry »

Nu jullie even uitgeweken zijn naar de Toekomst in Putte,ik vond de installatie daar wel dik in orde voor dienen tijd,zo'n kanjer van een mengtafel,en we moesten daar regelmatig videoclips afspelen op een megagroot scherm..voor die video begon kregen we telefoon achter de discobar...dat was daar een familiezaak en t'waren lieve bazen
Newbie

Bericht door Mc Dirky »

Thierry jong waar is de tijd ....
Die graave spring platen van toen...vorige zaterdag nog in de Cosmo gespeeld Ruth Waters ,Anita Meyer ,Viola Wills,Patricia Paay,Gilbert Becaud.... .Ge weet he vroeger was't voor den Thierry Bacardi Cola en Mc Dirky GinGini ondertussen is dat met de tijd mee Rode Wodka RedBull en als ge der daar genoeg van binnen hebt en ge speelt dan die schijven dan word ik helemaal zot en brul ik de speakers uit de muur.
Newbie

Bericht door Mc Dirky »

Inderdaad e Toekomst was zoals ik al melde dik in orde wat klank en licht betrefte ,en zoals Thierry zegt 3x per nacht een telefoontje van de LJ's (die aan de overkant van de DJ stonden) om te zeggen welk klipje er gedraaid werd.mega scherm naar beneden schuiver open en there we go.
Inderdaad Thierry de mengtafel ,wa was dat ik denk dat er wel 24 kanalen op stonden :dat was ook voor de vele optredens die er destijds plaatsvonden en zoals je zegde een familie bedrijfje met vriendelijke en sympatieke bazen
Member

Bericht door thierry »

Terug naar the Freak Dirky,herinnert ge u de Pin Up club nog?t'moet denk ik op een paaszondag geweest zijn,amai wat een massa volk toen.Ze zijn aan dikke Petra toen gaan vragen om achter de discobar naast mij te gaan staan,tja dan was er weer plaats voor zeven ander op den dansvloer!Ik geraakte nog aan m'n platen ni meer.Dat waren 6 Hollandse grieten vergezeld van lijfwachten.Voor dat z'un tophit "We cheer you up" zongen deden ze ma dan ook alles uit.t'ging er nadien nog heter aan toe als ik die schijf draaide,die wij zoveel poushten destijds van Kate B-Breakdown.
Site Admin
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Bericht door Sunreezer »

Jullie hebben elkaar precies veel te vertellen ;)
Newbie

Bericht door Mc Dirky »

Inderdaad da herinner ik mij nog ,dat was mijn intrede in The Freak .Er was zo een massa volk dat ze tot buiten in dubbele rij stonden aan te schuiven wat vrij enig was voor die tijd.Er kwam zo een massa volk richting Freak Haasrode dat garcons als Voeike en Laurent drank op de parking verkochte en het volk gerust stelde dat er rond de klok van 3 of 4 een tweede optreden kwam. Dit succes hebben ze een jaar of 2 later nog eens over gedaan.
Ik herinner mij ook nog de massa volk met de optredens van de Confetti's, BB Jerome, Mc Baker ...
Member

Bericht door thierry »

Den beste lightjockey in the Freak was wel Laurent,schijnt dat dat ook nog dezelfde is van vroeger,die zat ook altijd in die grave barakken zoals den Bocca,Veaudeville etc,ook een monument en dezelfde muziekkeuze als wij.
Member

Bericht door thierry »

Het beste lichteffect vond ik dienen draaibol met spots in(midden dansvloer),elke week staken ze een andere kleurfilter voor,ene keer oranje,andere keer roze.meestal deden we alle lichten uit (tot achter den toog toe)enkel dienen draaibol en rook,orgasmes op den dansvloer...I give you an orgasm,comon let's work,common let's work it to the bone
Member

Bericht door thierry »

Met the confetti's heb ik gedraaid,diene Peter (zanger)moest hem bukken of hij botste tegen dienen bol.New Beatpeople here it is ne zwoare hamer en nen ternevis
Plaats reactie