Webspace gezocht

Alles in verband met internet
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Webspace gezocht

Bericht door Trab »

Ik ben op zoek naar een degelijke webruimte. De naam van de website zou echter op .com moeten eindigen, dus ik weet niet goed waar ik zulke webspace kan kopen. Iemand hier ervaring mee? Alvast merci ;-)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

bestellen he... bij http://www.one.com/nl/
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ThaMan schreef:bestellen he... bij http://www.one.com/nl/
Hebt gij hier zelf ervaring mee? De space moet betrouwbaar en snel zijn, want het moet dienen voor een bedrijfke.
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

yups, mijn site staat ook op one.com (2j) prijs kwaliteit is het top.

+ punt: heel goedkoop,
uptime 99.9% ,mijn site was ééns 2 dagen niet bereikbaar. 2 dagen in 2 jaar valt zeer goed mee.

-punt: soms duurt het wat lang tegen dat de site laadt, maar dat ligt ook aan de manier waarop mijn site is opgebouwd
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bij One.com draaien ze PHP wel in safe mode, dus opletten indien je CRM/CMS paketten wil installeren.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

mockmoon schreef:-punt: soms duurt het wat lang tegen dat de site laadt, maar dat ligt ook aan de manier waarop mijn site is opgebouwd
Hoe is die dan juist opgebouwd? :)
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

ik gebruik joomla, dat heeft de neiging om alles in 1 keer te versturen, soms kan dat wat langer duren
4sec. ipv 2sec.
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

ik gebruik dieje one daar ook zo, ook nog nooit problemen mee gehad al gebruik ik die wel nog weinig voor statistieken ofzo te bekijken.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik heb 2 one.com accounts en ik ben er tevreden van - heel cheap en na 2 maand kreeg ik op 1 vd 2 al gratis 2 gig bovenop de 1 gig

de ene heeft flash
en de andere is om wa filmpkes op te zetten van onze animatiefilm-club
beiden verlopen vlot - de eerste gaat binnekort wa xml in flashfiles krijgen om een database te genereren - of da vlot ga gaan, weet ik nog niet
... this is Elmer Davis again ...
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

combell.com - bekke prijziger maar dik in orde!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Webspace gezocht

Bericht door Lestat »

Trab schreef:Ik ben op zoek naar een degelijke webruimte. De naam van de website zou echter op .com moeten eindigen, dus ik weet niet goed waar ik zulke webspace kan kopen. Iemand hier ervaring mee? Alvast merci ;-)
Qua snelheid heb je wsl al gemerkt dat mijn site meer dan behoorlijk is :D - t is natuurlijk te zien waar je precies webspace voor nodig hebt - is het om een website waar je niet veel ruimte voor nodig hebt, dan denk ik dat http://www.one.com bij de meest betrouwbare/goedkope oplossingen behoort. Echter let wel op : enkel php / flash mogelijk, als je een asp.net website wil gaan maken, zal je een andere hosting moeten zoeken.
Heb je echt veel webspace en verwacht je veel datatrafiek, zou ik je http://www.servage.net/ aanraden, dat is dezelfde waar ik mijn site host, kort samengevat krijg je 500 gig webspace, mag je maandelijks een datatrafiek hebben van 5000 gig (5 terrabyte idd :D ) en de gemiddelde downloadsnelheid ligt tussen de 1.4 mb (megabyte, geen megabits dus vrij bangelijk) en de 2.0 mb/sec - qua snelheid zijn er niet zoveel hostings die dat overtreffen, tenzij je massa's geld neerlegt. Kostprijs : met 100 euro per jaar ben je er vanaf, inclusief domeinnaamregistratie.
Qua programmering geldt hier ook wel : enkel php (is apachebased server) - ik heb even getwijfeld aangezien ik zelf normaal gezien uitsluitend .net programmeer, maar gezien die downloadsnelheden heb ik toch besloten om mijn site daar te hosten, heb er zelfs een spoedcursus (zelfstudie :mrgreen: ) php voor gedaan :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Webspace gezocht

Bericht door Trab »

Lestat schreef:t is natuurlijk te zien waar je precies webspace voor nodig hebt - is het om een website waar je niet veel ruimte voor nodig hebt, dan denk ik dat http://www.one.com bij de meest betrouwbare/goedkope oplossingen behoort. Echter let wel op : enkel php / flash mogelijk, als je een asp.net website wil gaan maken, zal je een andere hosting moeten zoeken.
Het zal een platte html site worden, met een 100-tal foto's (in goeie kwaliteit) op. Dat zou normaal gezien niet teveel ruimte moeten innemen. Blijkbaar is het verkeer ongelimiteerd bij one.com, of zie ik dat verkeerd?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Webspace gezocht

Bericht door Lestat »

Trab schreef:
Lestat schreef:t is natuurlijk te zien waar je precies webspace voor nodig hebt - is het om een website waar je niet veel ruimte voor nodig hebt, dan denk ik dat http://www.one.com bij de meest betrouwbare/goedkope oplossingen behoort. Echter let wel op : enkel php / flash mogelijk, als je een asp.net website wil gaan maken, zal je een andere hosting moeten zoeken.
Het zal een platte html site worden, met een 100-tal foto's (in goeie kwaliteit) op. Dat zou normaal gezien niet teveel ruimte moeten innemen. Blijkbaar is het verkeer ongelimiteerd bij one.com, of zie ik dat verkeerd?
Ik denk dat je je idd best tot one richt - zij hebben trouwens zelfs een aantal online tools om websites (ook fotogalerie bv :D) samen te stellen - of er een datatrafieklimiet wordt gehanteerd, doet eigenlijk niet ter zake bij een standaard hosting bij one - je krijgt 3 gig webspace ofzo en het downloaden is tegen normale downloadsnelheid dus je kan sowieso geen massatrafiek genereren, ik denk dat ze daarom ook geen melding maken van beperkingen.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Hoeveel bezoekers per dag is 'massatrafiek' eigenlijk? Stel dat iedere persoon alle 100 foto's bekijkt...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast