Telenet verhoogt volumelimieten

Alles in verband met internet
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Psytox schreef:
Maar qua volume, to be honest, de meesten die zagen om extra volume doen da vooral om illegaal films en muziek te kunnen binnen sleuren.
Let maar op , ik zit veel online met men xbox, er zijn vele downloads beschikbaar daar die niet van de poes zijn. Een demo is al makkelijk 1 gig tegewoordig, muziekclips die "legaal" gedownload kunnen worden enz
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

avoila homeconnect connectie actief.. gedaan met elke 5 botten naar een stom meterke zitten te gapen. Nu kan ik rustig naar hartelust wireless Wii'en, Xboxen en 24/7 online radio luisteren via men systeem...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ThaMan schreef: en 24/7 online radio luisteren via men systeem...
Via de squeezebox?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Neen via mijn Xbox360 in combinatie met TVersity !
Werkt super als Media Center, kan je ook "Youtube" + 1001 andere inet stream dingen mee bekijken op je TV.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:Neen via mijn Xbox360 in combinatie met TVersity !
Werkt super als Media Center, kan je ook "Youtube" + 1001 andere inet stream dingen mee bekijken op je TV.
leg me dat is kort uit aub?
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

- Xbox360 in je netwerk opnemen... (wired is beste)
- Tversity installen (met mediaplayer gaat het ook, maar is veeeeel te omslachtig)
- Firewalls uitschakelen, want die hebben geen nut.
- in TVersity melden welke folders je wil sharen (bv "myvideos", "mypictures", "mymusic" etc...)
- Start Sharing in TVersity
- Xbox360 aanzetten, naar TAB van music, video, pictures gaan
- bv Video.. en je kiest als source je PC, dan de juiste folder kiezen, film aanduiden en kijken maar.
- Zelfs ook WVC1 (1080p HD) !!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:- Xbox360 in je netwerk opnemen... (wired is beste)
- Tversity installen (met mediaplayer gaat het ook, maar is veeeeel te omslachtig)
- Firewalls uitschakelen, want die hebben geen nut.
- in TVersity melden welke folders je wil sharen (bv "myvideos", "mypictures", "mymusic" etc...)
- Start Sharing in TVersity
- Xbox360 aanzetten, naar TAB van music, video, pictures gaan
- bv Video.. en je kiest als source je PC, dan de juiste folder kiezen, film aanduiden en kijken maar.
- Zelfs ook WVC1 (1080p HD) !!

A , ok . Ik doe dit momenteel ook al maar dan met media player.
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:- Xbox360 in je netwerk opnemen... (wired is beste)
- Tversity installen (met mediaplayer gaat het ook, maar is veeeeel te omslachtig)
- Firewalls uitschakelen, want die hebben geen nut.
- in TVersity melden welke folders je wil sharen (bv "myvideos", "mypictures", "mymusic" etc...)
- Start Sharing in TVersity
- Xbox360 aanzetten, naar TAB van music, video, pictures gaan
- bv Video.. en je kiest als source je PC, dan de juiste folder kiezen, film aanduiden en kijken maar.
- Zelfs ook WVC1 (1080p HD) !!
Mening volledig herzien, dit is echt megacool en handig!!

Superbedankt man, gaat echt lekker vet eh! Vooral de youtube clips op men box zen zalig om af te spelen :) Is er ook een manier om die via Tversity ineens op te slaan ook?

En is het ook mogelijk want bv de livestream van radio donna ofzo kan ik precies ni afspelen?
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ja hoe dat zit met eigen streams ben ik zelf nog aan het uitvissen...
want ik gebruik meestal de standaard zenders.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ik kan in tversity perfect de donnastream toevoegen bv maar ik vind die in men box dan nergens terug onder music.

Bij video heb ik verschillende mogelijkheden om de streams af te spelen die ik bij music ni tegekom.
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Telenet verhoogt volumelimieten

Bericht door poehaaaaa »

Belgacom schrapt downloadlimieten !

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 29-435.art" onclick="window.open(this.href);return false;
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Telenet verhoogt volumelimieten

Bericht door djaxxie »

Wow :silent:

Nu zal telenet wel moeten volgen! Yes! :afro:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Telenet verhoogt volumelimieten

Bericht door emotionslover »

werd tijd zekers!!!!!!!!!!!!

en dan die providertaks en alles is in de jackoche (handtas, voor de mensen met taalprobleem ;) )
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 22 feb 2007, 13:58

Re: Telenet verhoogt volumelimieten

Bericht door Psqad »

[diepe zucht] ik heb 25.600MB tot mijner beschikking van telenet en elke maand is het bikkelen om daar toch niet over te gaan. een beetje YouTuben, een demootje hier en daar, wat gratis software en ook wat d/l(illigale shit ofcourse) --> ik kom daar echt niet mee toe!
we zijn het (bijna) het enige land dat nog d/l limieten toepast :cyclops: .
Dommel zeg je: wel ik woon in het pittoreske kanne en daar heb ik de keuze uit telenet, telenet en telenet. ik heb eens een lijnmeting laten doen en daar vertelden zij(Dommel) dat ik in ideale omstandigheden 2Mbbs zal halen, waarna zij(Dommel) mij afraden om bij hun klant te worden komt daarenboven nog dat ik ook nog een telefoonlijn erbij nemen plus de afkoopsom omdat het een belgacom lijn is(was iets van 250 euro's om het aan te leggen en 120 euro's voor de afkoopsom) --> dus zwaar gezogen. wel vertelden zij(Dommel) dat "er een plan is" om 200 telefooncentrales te bouwen, maar als ik daarop doorvroeg is het antwoord onbekend.
dus a/v/x-dsl is voor mij (voorlopig) geen optie.
ik woon op een scheet van maastricht en werk om mijn studie te betalen bij upc. wat upc aanbied tegenover telenet is opzienbarend --> zie hier de prijzen(er komt wel maximaal 16.80 euro bij voor de kabel aansluiting, regionaal afgesproken) onglimiteerd verbruik!
dit is voor mij onbegrijpelijk als je de tarieven van teleslet bekijkt --> ik denk dat teleslet gewoon de markt in handen wil houden ivm films: mijn kennissen en vrienden d/l gewoon hd-films(=15gig of meer zelfs). nu kan je ook bij teleslet dat doen (via een speciaal abo) en waarachtig, die worden niet bijgeteld bij je telesletmeter. maw stel dat je hd-film via itunes of andere kanalen wil d/l, haha, na 2 films heb je het bekeken, je zit al over je d/l limiet.
ik denk dus dat het een kwestie van centen is en niet meer dan dat.
conclusie: het is meer een marketing-ding dan echt een voordeel voor de consument....
[/diepe zucht]
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Telenet verhoogt volumelimieten

Bericht door ThaMan »

heb al meer dan een jaar geen limieten...
hahaha Belgacow gaat FUP toepassen, jongens jongens met hunne bullshit altijd... maw gaat niet over de 100gb/mnd hoor.. loere loere, want dat kan ons netwerk zogezegd niet aan. Steek dan uw "no limits" in uwen hol zou ik zeggen.
dan zijde idd beter af met de 250gb van Teleslet
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten