Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

cherrymoon666 was van den Tommy in den tijd, kzou is moeten horen of hij die foto's nog heeft eigenlijk. In de periode na 2003 heeft dan die stippy da overgepakt. En daarna is de site gewoon verdwenen. ( Misschien zo slecht nog ni, want daar stonne nogal wa foto's op :-) )
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door cherryman »

Bram schreef:Idd, héél spijtig, alhoewel...
Veel scheve fotokes stonden daar op hoor.
was er zo gene poll in den trend van 'scheve van de week' en babe van de week ofzoiets? :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

cherryman schreef:
Bram schreef:Idd, héél spijtig, alhoewel...
Veel scheve fotokes stonden daar op hoor.
was er zo gene poll in den trend van 'scheve van de week' en babe van de week ofzoiets? :mrgreen:
Ik mee me ook zoiets te herinneren :). Hebde gij trouwens dien 1ste ni meermaals gewonnen? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door cherryman »

tomino ( aka dj ds ) schreef:
cherryman schreef:
Bram schreef:Idd, héél spijtig, alhoewel...
Veel scheve fotokes stonden daar op hoor.
was er zo gene poll in den trend van 'scheve van de week' en babe van de week ofzoiets? :mrgreen:
Ik mee me ook zoiets te herinneren :). Hebde gij trouwens dien 1ste ni meermaals gewonnen? :mrgreen:
tsja, da was een beetje dé periode van de scheve tijden, heb er inderdaad wel enkele keren opgestaan vrees ik :mrgreen:

Gelukkig zijn er veel fotos verloren gegaan, al zijn er nog altijd wel enkele die beter geslaagd zijn, die ik ook liever had teruggevonden... ;)

Daarom dat ik die fotos liever ni online zet, ver op elke foto is der wel iets, laten we zeggen
niet voor publicatie mogelijk :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door Dimi_Cm »

was er zo gene poll in den trend van 'scheve van de week' en babe van de week ofzoiets? :mrgreen:[/quote]

Ik mee me ook zoiets te herinneren :). Hebde gij trouwens dien 1ste ni meermaals gewonnen? :mrgreen:[/quote]
tsja, da was een beetje dé periode van de scheve tijden, heb er inderdaad wel enkele keren opgestaan vrees ik :mrgreen:

Gelukkig zijn er veel fotos verloren gegaan, al zijn er nog altijd wel enkele die beter geslaagd zijn, die ik ook liever had teruggevonden... ;)

Daarom dat ik die fotos liever ni online zet, ver op elke foto is der wel iets, laten we zeggen
niet voor publicatie mogelijk :mrgreen:[/quote]

Haha ja, twas daar wel altijd feest dan, kheb er 1 week is opgestaan, na blow the speakers denk ik, maar twas wel van iets te veel fire's gedronken te hebben...fermen tijd wel :P
Maar ge hebt groot gelijk, de meerderheid zijn zeker ni voor publicatie vatbaar :D
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009, 21:44

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door stippi »

Yooow gasten :-D ik heb hier nog wel wa foto's van vroeger op de pc staan, tzijn er ni echt superveel maar toch nog behoorlijke collectie :-D

Me die berichten hier te lezen van die scheve van de week haha , memories, waar is de tijd :-)

Als er geintresseerde zijn willek die wel altij uploaden in zip bestandjes, op rapidshare ofzo

Allez ik hoor het wel !!
Greetz stippi
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door wagonss »

cherrymoon666
i was :roll:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door cherryman »

stippi schreef:Yooow gasten :-D ik heb hier nog wel wa foto's van vroeger op de pc staan, tzijn er ni echt superveel maar toch nog behoorlijke collectie :-D

Me die berichten hier te lezen van die scheve van de week haha , memories, waar is de tijd :-)

Als er geintresseerde zijn willek die wel altij uploaden in zip bestandjes, op rapidshare ofzo

Allez ik hoor het wel !!
Greetz stippi
Ah stippi zitte gij uk nog opt net :mrgreen:

Voor mij moogt ge da zeker nog eens doen, want ik zeg het ik ben er echt veel kwijt van vroeger door dieje crash hier. Alleen liefst dieje ene van Mayday daar toenstijds die hoeft ge echt niet meer online te zetten, die geeft me nog altijd nachtmerries :pale:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door Bram »

Waar is diene zotten onverantwoorden onbezonnen tijd toch naartoe.
Echt leven naart weekend... ZUCHT!
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2007, 23:45

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door Dizzy »

Ik ben begonnen foto's te trekken in cherry eind 2000. Voor stippi en tommy dus. Ik nam haast iedere week mijn 36000fr kostende Canon Digital Ixus I mee tot hij een keer een avondje in beslag werd genomen door een portier. Velen van die foto's zijn idd niet voor publicatie in deze tijden van facebook-tagging :). Ik kan me best voorstellen dat velen van jullie al jaren vast werk hebben met collega's als vriend op facebook. Ik zal er eens de normale foto's uit halen en deze dan uploaden als zip bestand.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door Bram »

Dizzy schreef:Ik ben begonnen foto's te trekken in cherry eind 2000. Voor stippi en tommy dus. Ik nam haast iedere week mijn 36000fr kostende Canon Digital Ixus I mee tot hij een keer een avondje in beslag werd genomen door een portier. Velen van die foto's zijn idd niet voor publicatie in deze tijden van facebook-tagging :). Ik kan me best voorstellen dat velen van jullie al jaren vast werk hebben met collega's als vriend op facebook. Ik zal er eens de normale foto's uit halen en deze dan uploaden als zip bestand.
Dan ga je allicht maar 2 minuten werk hebben 8)
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door freggelx1 »

Bram schreef:Waar is diene zotten onverantwoorden onbezonnen tijd toch naartoe.
Echt leven naart weekend... ZUCHT!

Let maar op gij want van u heb ik er zeker nog een paar staan waarvan ge zou opkijken..
Ze zijn wel eerder van '94 a '95 maar das al erg genoeg om naar te zien ze Brammeke,hehe
Veel es der nie te zeggen,just da we het feest waarschijnlijk nooit zullen opgeven en veur degene die mij kenne va vroeger:ken hore zeggen dak nog alt eve zot ben as in onze glorietijd!!!
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

stippi schreef:Yooow gasten :-D ik heb hier nog wel wa foto's van vroeger op de pc staan, tzijn er ni echt superveel maar toch nog behoorlijke collectie :-D

Me die berichten hier te lezen van die scheve van de week haha , memories, waar is de tijd :-)

Als er geintresseerde zijn willek die wel altij uploaden in zip bestandjes, op rapidshare ofzo

Allez ik hoor het wel !!
Greetz stippi
Doen! Al denk ik da gij just na mijne tijd waart. Heb aan den tommy ook nog is gevraagd, ma die zenne pc is ook gecrasht. Zonde :-s. Al die artistieke foto's.. gone... :-)
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Cherry foto's uit Periode 2000-2003

Bericht door KingsBoy »

idd, wij wachten met spanning op de link :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten