mijn laatste avond in cherry moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

mijn laatste avond in cherry moon

Bericht door Zven1 »

Zal nu is iets vertellen over men laatste avond in cherry moon. was 2 jaar geleden met nieuwjaar. denk van 2005 op 2006. veel volk was er toen niet echt. de muziek was ni formidabel, het kot was al half afgebroken. het was precies of zo al een deel van de verlichting hadden weggenomen. ze waren daar tussen in de muziek in de micro aant lullen!!?? dacht effe, wtf!! heeft de carré hier het spel overgenomen ofwa. weet nog da ze greece2000 aant spelen waren maar zo opgepitcht als het maar kon zijn. ik had echt ne serieuze afkick toen. amai de cherry. sorry, dees was voor mij de cherry nimeer. de unieke cherry moon klank was ook al nimeer te horen. denk da hun luidsprekers ook al voor een deel verkocht waren.
Sorry, vond het echt degoutant. blijkbaar was een week tervoren yves de ruiter nog een setje komen draaien en de keet zat toen naar het schijnt stampvol. dus het lijkt mij duidelijk wat cherry moon nodig heeft!!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: mijn laatste avond in cherry moon

Bericht door cherryman »

Zven1 schreef:Zal nu is iets vertellen over men laatste avond in cherry moon. was 2 jaar geleden met nieuwjaar. denk van 2005 op 2006. veel volk was er toen niet echt. de muziek was ni formidabel, het kot was al half afgebroken. het was precies of zo al een deel van de verlichting hadden weggenomen. ze waren daar tussen in de muziek in de micro aant lullen!!?? dacht effe, wtf!! heeft de carré hier het spel overgenomen ofwa. weet nog da ze greece2000 aant spelen waren maar zo opgepitcht als het maar kon zijn. ik had echt ne serieuze afkick toen. amai de cherry. sorry, dees was voor mij de cherry nimeer. de unieke cherry moon klank was ook al nimeer te horen. denk da hun luidsprekers ook al voor een deel verkocht waren.
Sorry, vond het echt degoutant. blijkbaar was een week tervoren yves de ruiter nog een setje komen draaien en de keet zat toen naar het schijnt stampvol. dus het lijkt mij duidelijk wat cherry moon nodig heeft!!
Gij kwam zeker rond 3 uur smiddags binnen dan ofzo? :eye:

Om 10 uur stond er al goed 150-200 man aan de deur, rond 1 uur was de keet stampvol (bepaalde mensen konden toen ze buitengingen niet meer terug binnen omwille van het volk)... :roll:

Het toeval wil dat ik nu juist vandaag nog die cd met muziek van op die bewuste nieuwjaar heb zitten beluisteren in de auto, en als dat geen cherry moon klank is dan vraag ik me echt af wat jij onder cherry moon klank verstond :?:

Op Yves Deruyter B-day party daar, waren er ook 3 keer zo veel dj's, die line up was toen echt ziekelijk vond ik. De muziek was toen trouwens veel harder dan op nieuwjaar vond ik persoonlijk...

Die verlichting was een paar maanden ervoor al aangepast geweest, toen hun nieuw concept inging, ik vond de oude persoonlijk ook veel beter, maar kom de strobo's en de laser was er nog dus ... :roll:

Door de micro aan het lullen? Man ik vraag me echt af wanneer jij er was, ik heb haast niks door de micro horen lullen :?

Zowiezo was het voor mij persoonlijk niet dé meest hoogstaande CM-avond (door omstandigheden toen) maar waarschijnlijk wel de meest emotionele, samen met die de week ervoor...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

ik ben daar tegen een uur of 3 toegekomen. en ik zweer het op al wa me lief is dat ze daar in de micro aant lullen waren. ik ga ni de naam noemen van de dj die aant draaien was uit respect maar sorry. ni cherry moon waardig. er was veel te veel licht en de sound klonk anders . van 'let the bass kick' was in mijn oren geen spraken meer. moet wel toegeven dat het een tijdje geleden was dat ik er nog geweest was. mss waren de woofers wel al naar de zak gespeelt.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

by the way, het was niet de dj zelf die in de micro aan het spreken was. het was iemand anders..
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zven1 schreef:by the way, het was niet de dj zelf die in de micro aan het spreken was. het was iemand anders..
Kan gerust wel zijn dat er een bepaald moment iemand aan het lullen was (ik veronderstel starfighter ofzo?) maar de muziek die Vince (Binum) en Youri brachten vond ik toch zeker cherry moon waardig. Die boxen waren inderdaad al een paar weken ervoor kapot gespeeld door dieje hollanders met ulder jump op vrijdag :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

nu staat er allesinds een nieuw soundsystem dat nog beter klinkt dan het vorige ...
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: mijn laatste avond in cherry moon

Bericht door back to the 90's »

Zven1 schreef:ze waren daar tussen in de muziek in de micro aant lullen!!??
da zegt mij toch ook niks zenne.
de enige keer da ik iets door de micro gehoord heb was om middernacht.
en dan wast nog met ne koptelefoon te doen want der was geene micro :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

mijn laatste avond was de closing party op kerstavond, na 10u feesten zijn we daar buitengesukkeld en was onze t-shirt kletsnat van het zweet 8) voor mij persoonlijk één van mijn beste avondjes in 10jaar uitgaan ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

vind persoonlijk dat da feesje van kerstmis veel beter was dan met nieuwjaar.

met kerstmis ben ik daar tegen een uur of 9 buite gesukkeld.
en twas tege mijn goesting :D
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

Zven1 schreef:by the way, het was niet de dj zelf die in de micro aan het spreken was. het was iemand anders..
Ja ik herrinner me dat ook vrij goed.Was eigenlijk de ganse nacht zo. Was niet echt iemand van Cherry moon zelf,iemand die ik niet kende,een zwarte.

Persoon ingehuurd ofzo zeker
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

wooywood schreef:
Zven1 schreef:by the way, het was niet de dj zelf die in de micro aan het spreken was. het was iemand anders..
Ja ik herrinner me dat ook vrij goed.Was eigenlijk de ganse nacht zo. Was niet echt iemand van Cherry moon zelf,iemand die ik niet kende,een zwarte.

Persoon ingehuurd ofzo zeker
da was toch met kerstmis?
da feesje van yves de ruyter
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Neen was echt met nieuwjaar hoor. Weet het nog heel goed. en vertel hier echt gene zever. ;-)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zven1 schreef:Neen was echt met nieuwjaar hoor. Weet het nog heel goed. en vertel hier echt gene zever. ;-)
zeker da ge nuchter waart? kan me helemaal gene zwarten herinneren ze toen. Ies zien of ik dieje dvd hier nog ergens naar boven krijg :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

Ben nu ook aan twijfelen of het met kerstmis of nieuwjaar was(is ook al zo lang geleden) ben wel 100 % zeker dat er een zwarte op 1 van die dagen aanwezig was(dacht zelfs een Hollander :-o lol ie was telkens de DJ's aan het aankondigen ;)
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Ben nu ook aan twijfelen of het met kerstmis of nieuwjaar was(is ook al zo lang geleden) ben wel 100 % zeker dat er een zwarte op 1 van die dagen aanwezig was(dacht zelfs een Hollander lol ie was telkens de DJ's aan het aankondigen
Inderdaad dat was met nieuwjaar. 100% zeker!! en hij deed dat verschillende keren bij dezelfde dj. :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten