13 years of Cherry Moon at Cherry Moon: livesets

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

13 years of Cherry Moon at Cherry Moon: livesets

Bericht door Vrije Geest »

Dag allemaal

Ik ben op zoek naar de livesets van 13 jaar Cherry Moon te Cherry Moon zelf, dit teneinde een plaat te ontdekken die op die bewuste avond werd gedraaid, maar waarvan ik noch de titel, noch de uitvoerder, noch de DJ die haar op die bewuste avond speelde, ken.

Stuur gerust een emailtje naar jimmydebilde@telenet.be

Groeten,

Jimmy
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

vrije opportunistische geest...

ik wil hier niet zagen maar wanneer uw eerste (en enige) post op dit forum een smeekbede inhoud om wat muziek af te troggelen vrees ik dat ge én weinig respons zult krijgen én u zeer populair zult maken
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

troost u het is niet het eerste forum dat hij zo afschuimd...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Dat klopt. Ik heb mijn vraag op welgeteld 16 forums gesteld. Maar ik ben niet de enige die op zoek is naar muziek: sommigen zoeken bijvoorbeeld ijverig naar de Cherry tapes van 1991-1992... Wie zoekt die vindt, zegt men. En ik zoek naar een speld in een hooiberg. Maar: ik ben van het standpunt dat, indien er zich werkelijk een speld in die hooiberg bevindt, het voldoende is de hooiberg strootje per strootje te verplaatsen. Logischerwijze moet dan de speld overblijven. Wat jullie?
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Scarface schreef:vrije opportunistische geest...

ik wil hier niet zagen maar wanneer uw eerste (en enige) post op dit forum een smeekbede inhoud om wat muziek af te troggelen vrees ik dat ge én weinig respons zult krijgen én u zeer populair zult maken
Ik moet wel benadrukken dat iedere plaat die ik reeds zocht, gevonden heb, zelfs al had ik geen opname en zelfs al kende ik de titel noch diegene die haar maakte...
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Vrije Geest schreef:Dat klopt. Ik heb mijn vraag op welgeteld 16 forums gesteld. Maar ik ben niet de enige die op zoek is naar muziek: sommigen zoeken bijvoorbeeld ijverig naar de Cherry tapes van 1991-1992... Wie zoekt die vindt, zegt men. En ik zoek naar een speld in een hooiberg. Maar: ik ben van het standpunt dat, indien er zich werkelijk een speld in die hooiberg bevindt, het voldoende is de hooiberg strootje per strootje te verplaatsen. Logischerwijze moet dan de speld overblijven. Wat jullie?
Als je enkel komt met vragen, maar zelf hier niet contributeerd denk ik dat je antwoord vrij duidelijk zal zijn (of toch al zeker het mijne).
Ik zoek inderdaad naar tapes van die periode, maar ik doe dan ook moeite om mij een beetje te mengen en als je me beter kent zul je wel weten waarom ik zo een vraag stel ook...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

cherryman schreef:
Vrije Geest schreef:Dat klopt. Ik heb mijn vraag op welgeteld 16 forums gesteld. Maar ik ben niet de enige die op zoek is naar muziek: sommigen zoeken bijvoorbeeld ijverig naar de Cherry tapes van 1991-1992... Wie zoekt die vindt, zegt men. En ik zoek naar een speld in een hooiberg. Maar: ik ben van het standpunt dat, indien er zich werkelijk een speld in die hooiberg bevindt, het voldoende is de hooiberg strootje per strootje te verplaatsen. Logischerwijze moet dan de speld overblijven. Wat jullie?
Als je enkel komt met vragen, maar zelf hier niet contributeerd denk ik dat je antwoord vrij duidelijk zal zijn (of toch al zeker het mijne).
Ik zoek inderdaad naar tapes van die periode, maar ik doe dan ook moeite om mij een beetje te mengen en als je me beter kent zul je wel weten waarom ik zo een vraag stel ook...
Wat bedoel je met mengen?

Ik kan wel een lijst met hardcore- en retrofavorieten op het forum plaatsen. Een trancelijst heb ik nog niet, maar dat komt wel.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Matthias schreef:Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
Hihi. Nu moet jij mij eens uitleggen hoe ik de sample van een plaat moet vinden waarvan ik noch de titel, noch de uitvoerder ken. Ik weet enkel op welke party ze gedraaid werd.

Enige suggesties? :D
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Matthias schreef:Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
Het is mijn enige kans. Tenslotte is het ook al twee jaar geleden. Livesets interesseren mij eigenlijk helemaal niets maar ik zie geen andere mogelijkheid. Enkel door de livesets te beluisteren kan ik aan een sample geraken en dan kan ik verder. Eens ik een sample heb, heb ik de plaat al zo goed als zeker.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Matthias schreef:Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
Ik heb wel een paar lijsten met hardcore en Belgian Oldstylefavorieten die ik op het forum kan zetten, maar dat zijn wel betrekkelijk lange lijsten. Jullie moeten het weten. Als bijdrage valt het nog wel mee, denk ik. Ze zijn het resultaat van jaren verzamelwerk en ik deel ze graag.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Mocht ik de sets hebben, dan had ik je geholpen. Die voor wat, hoort wat mentaliteit altijd :roll:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Trab schreef:Mocht ik de sets hebben, dan had ik je geholpen. Die voor wat, hoort wat mentaliteit altijd :roll:
Als je in mijn schoenen staat, zul je best weten waarom!
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Vrije Geest schreef:
Matthias schreef:Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
Hihi. Nu moet jij mij eens uitleggen hoe ik de sample van een plaat moet vinden waarvan ik noch de titel, noch de uitvoerder ken. Ik weet enkel op welke party ze gedraaid werd.

Enige suggesties? :D
Ja, probeer eens te beschrijven hoe die plaat gaat?
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

djaxxie schreef:
Vrije Geest schreef:
Matthias schreef:Zoek de sample van de plaat en plaats die online, maar volledige sets beginnen opeisen... je kan het proberen natuurlijk.
Hihi. Nu moet jij mij eens uitleggen hoe ik de sample van een plaat moet vinden waarvan ik noch de titel, noch de uitvoerder ken. Ik weet enkel op welke party ze gedraaid werd.

Enige suggesties? :D
Ja, probeer eens te beschrijven hoe die plaat gaat?
Ongelooflijk wacko geluid. Eigenlijk een soort loop. Toen ik haar hoorde kwam ze zacht op, en steeds luider. Na een lange tijd kwam de bas. Beetje Spokesman (Spacies) bas of zo. Is eigenlijk een vrij simpele plaat: wacko geluid + bas, niet veel meer. Maar ik hou wel van wacko geluiden. De plaat is mogelijk uit 2005, maar kan iets ouder zijn. Geluid is beetje vergelijkbaar met het geluid van Celsius: Down for the Count, een hardcoreplaat met ook een nogal wacko geluid.

Suggesties zijn altijd welkom. De winnende tip is geld waard, maar ik moet haar wel kunnen horen, natuurlijk.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten