13 years of Cherry Moon at Cherry Moon: livesets

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

djaxxie schreef:
oldschoolCM schreef:
cherryman schreef: Ik weet het maar al te goed, want het merendeel van men cassetten zen van men 9 jaar oudere broer.

En ik ben zo goed als gestopt met setjes te delen gewoon omdat er geen wederzijds respect meer is.

Als iemand zijn eerste vraag hier dan ook zoiets is, heb ik uit voorgaande dingen al ondervonden dat het beter is dat ik mij daar niet laat in meeslepen.

Ook aangezien het setje van die avond niet van mij zelf is, zo het van geen respect naar de originele eigenaar getuigen dat ik dit maar even aan hem zou gaan doorsharen.

Ik weet niet of je in de wereld van de cassetten/sets ruils zit, maar het is (naar mijn mening en ervaring toch) een onbeschreven regel dat je zoiets niet doet!

Als je mij daarvoor een snottebel met een kakmentaliteit voelt is dat goed voor jou, maar ik denk dat ik al genoeg bewezen heb op ander vlak voor Cherry. Ik kon ook evengoed zeggen dat ik alle fly's en weet ik veel voor mij zou houden, maar heb ik dat gedaan? Nee ik heb even meer als 2 jaar nu al elke vrije tijd dat ik maar heb, overal fly's afschuimen en code typen om toch maar een site te krijgen die zo compleet mogelijk zou geraken...

En waarom? Voor die ouw zeikers gelijk gij...

DANK U WEL VOOR HET RESPECT ...
wa hebde nu bewezen?
da ge ne site gemaakt en een pak setjes hebt da ge aan niemand geeft
amai chapeau, heb van het begin tot buiten de laatste twee jaar wekelijks meegemaakt dus ge kunt nog iets vd ouwe zeikers leren me dunkt mij gaat het gewoon over het feit van da overbeschermend gedoe van jullie setjes waar jullie al voor te beginnen nooit naartoe zijn gegaan.
heb nog geweten dat de k7en voor 700bfr daar werden verkocht dus rekent uit hé, soit rant over
Lol , wa denkte nu da gij den enige zijt da in diene tijd zé uitgeweest ofwa :roll:
Het is duidelijk dat gij geen belang hecht aan u tapes, ze waarschijnlijk zelf nooit hebt geript en blijkbaar zedde daarom nu chagrijnig dat iedereen ze op een schoteltje moet komen brengen.
Ik deel men sets ook enkel met mensen die ze in mijn ogen verdienen en dat kan op vele manieren zijn.

ps: In 97 - 98 verkocht ghost enz de tapes ook voor 500 a 700Fr dus zo speciaal oud zulde dan ook wee ni zen eh

Wanker :flak:
zeg ik misschien dak alleen weggeweest zen in dien tijd silly cunt leert lezen

en chagrijnig lol ik trek mij daar genen bal van aan "vriend"

live the dream zouk zeggen


twat
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

oldschoolCM schreef: wa hebde nu bewezen?
da ge ne site gemaakt en een pak setjes hebt da ge aan niemand geeft
amai chapeau, heb van het begin tot buiten de laatste twee jaar wekelijks meegemaakt dus ge kunt nog iets vd ouwe zeikers leren me dunkt mij gaat het gewoon over het feit van da overbeschermend gedoe van jullie setjes waar jullie al voor te beginnen nooit naartoe zijn gegaan.
heb nog geweten dat de k7en voor 700bfr daar werden verkocht dus rekent uit hé, soit rant over
Kan ik er iets aan doen dat ik er pas van eind '99 binnen mocht?

Nooit naartoe gegaan? Ja daarom dat ik zo een site gemaakt heb ofzo?
Ik ben het kostbeu van die mensen gelijk u, die inderdaad wel de goede periode hebben meegemaakt, maar denken dat ze alles mogen zeggen en mij wat mogen uitmaken voor een snotpuber met kakmentaliteit, terwijl je geeneens idee hebt hoe oud ik ben of hoe lang ik in cherry heb gezeten.

Ik heb trouwens lang getwijfeld of ik in mijn download sectie van mijn site niet elke maand van het jaar een set van elk verschillend jaar ging zetten. Maar om dat dit nogal moeilijk lag met Sabam etc. en na u reactie weet ik al zeker dat dit er de komende maanden niet van zal komen.

Ik ben nog altijd geen liefdadigheidsinstelling ook hoor.
Je kan nu wel zeggen 'waarom moeten jullie altijd iets in de plaats hebben voor -voor de meesten nostalgische- die oude tapes.

Awel ja als ik een tape rip, master en zorg dat alles een beetje deftig klinkt + nog eens deze up ergens ben ik al snel 3-4 uur of meer bezig. En hoelang duurt het voor de meesten om ervan te profiteren? Het befaamde 3-letterwoord (Thx) en 3 min. voor de mp3 de downen.

U mag nu zeggen dat ik egoistisch ben, dat interesseert me geen bal. Ik heb er heel wat tijd ingestoken om een collectie op te bouwen die ik nu heb en heb geen zin om die aan jan en alleman te gaan geven.

Ik heb vroeger in de retroactive time en ervoor genoeg laten zien dat ik wel bereid ben om af en toe een set te sharen. Maar aangezien ik paar jaar geleden zo eens wat vreemde dingen die totaal van geen respect getuigen heb meegemaakt, heb ik er genoeg van gekregen. Eens je een set op het net zet mag je er quasi zeker van zijn dat hij binnen de korste keren overal verschijnt en hoe cru het ook mag zijn daar heb ik geen zin in.

En denk ni heus niet dat ik de enige ben die zo denkt, ik ken mensen die ook reeds van in het begin gaan, ook veel tapes hebben en deze ook liever voor hun houden. Vroeger begreep ik dit niet, maar nu heb ik respect voor die hun keuze.

En eerlijk gezegd het gaat toch ook allemaal niet om de muziek?
Zover ik het kan begrijpen (want volgens jou begrijp ik er helemaal niets van) ging het vroeger toch over het wederzijds respect t.o.v. elkaar en de grote sfeer die er hing in cherry moon. Daar merk ik bij jouw alleszins veel van...

Ik probeer 'Vrije Geest' tenminste nog te helpen, daar heb ik bij jouw in dit topic nog niet veel van gemerkt. Zowiezo al veel contributie van uw kant... Niet dat dit iets uitmaakt, maar ik zit gdv de laatste 2 jaar niet anders dan men broek te slijten om overal toch maar iets te vinden over de geschiedenis van CM, of een of andere flyer of foto van vroeger om dan op mijn site te zetten om toch maar wat meer mensen gelukkig te maken...

En wa krijgt ge dan in de plek? Een boel gezeik van iemand die denkt omdat hij er langer komt als mij veel meer te zeggen heeft ook.

BTW: sorry voor het lange bericht en sorry aan vrije geest voor het verneuken van uw topic, maar hem geen zin om zo op mijn kap te laten zitten.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

cherryman schreef:
oldschoolCM schreef: wa hebde nu bewezen?
da ge ne site gemaakt en een pak setjes hebt da ge aan niemand geeft
amai chapeau, heb van het begin tot buiten de laatste twee jaar wekelijks meegemaakt dus ge kunt nog iets vd ouwe zeikers leren me dunkt mij gaat het gewoon over het feit van da overbeschermend gedoe van jullie setjes waar jullie al voor te beginnen nooit naartoe zijn gegaan.
heb nog geweten dat de k7en voor 700bfr daar werden verkocht dus rekent uit hé, soit rant over
Kan ik er iets aan doen dat ik er pas van eind '99 binnen mocht?

Nooit naartoe gegaan? Ja daarom dat ik zo een site gemaakt heb ofzo?
Ik ben het kostbeu van die mensen gelijk u, die inderdaad wel de goede periode hebben meegemaakt, maar denken dat ze alles mogen zeggen en mij wat mogen uitmaken voor een snotpuber met kakmentaliteit, terwijl je geeneens idee hebt hoe oud ik ben of hoe lang ik in cherry heb gezeten.

Ik heb trouwens lang getwijfeld of ik in mijn download sectie van mijn site niet elke maand van het jaar een set van elk verschillend jaar ging zetten. Maar om dat dit nogal moeilijk lag met Sabam etc. en na u reactie weet ik al zeker dat dit er de komende maanden niet van zal komen.

Ik ben nog altijd geen liefdadigheidsinstelling ook hoor.
Je kan nu wel zeggen 'waarom moeten jullie altijd iets in de plaats hebben voor -voor de meesten nostalgische- die oude tapes.

Awel ja als ik een tape rip, master en zorg dat alles een beetje deftig klinkt + nog eens deze up ergens ben ik al snel 3-4 uur of meer bezig. En hoelang duurt het voor de meesten om ervan te profiteren? Het befaamde 3-letterwoord (Thx) en 3 min. voor de mp3 de downen.

U mag nu zeggen dat ik egoistisch ben, dat interesseert me geen bal. Ik heb er heel wat tijd ingestoken om een collectie op te bouwen die ik nu heb en heb geen zin om die aan jan en alleman te gaan geven.

Ik heb vroeger in de retroactive time en ervoor genoeg laten zien dat ik wel bereid ben om af en toe een set te sharen. Maar aangezien ik paar jaar geleden zo eens wat vreemde dingen die totaal van geen respect getuigen heb meegemaakt, heb ik er genoeg van gekregen. Eens je een set op het net zet mag je er quasi zeker van zijn dat hij binnen de korste keren overal verschijnt en hoe cru het ook mag zijn daar heb ik geen zin in.

En denk ni heus niet dat ik de enige ben die zo denkt, ik ken mensen die ook reeds van in het begin gaan, ook veel tapes hebben en deze ook liever voor hun houden. Vroeger begreep ik dit niet, maar nu heb ik respect voor die hun keuze.

En eerlijk gezegd het gaat toch ook allemaal niet om de muziek?
Zover ik het kan begrijpen (want volgens jou begrijp ik er helemaal niets van) ging het vroeger toch over het wederzijds respect t.o.v. elkaar en de grote sfeer die er hing in cherry moon. Daar merk ik bij jouw alleszins veel van...

Ik probeer 'Vrije Geest' tenminste nog te helpen, daar heb ik bij jouw in dit topic nog niet veel van gemerkt. Zowiezo al veel contributie van uw kant... Niet dat dit iets uitmaakt, maar ik zit gdv de laatste 2 jaar niet anders dan men broek te slijten om overal toch maar iets te vinden over de geschiedenis van CM, of een of andere flyer of foto van vroeger om dan op mijn site te zetten om toch maar wat meer mensen gelukkig te maken...

En wa krijgt ge dan in de plek? Een boel gezeik van iemand die denkt omdat hij er langer komt als mij veel meer te zeggen heeft ook.

BTW: sorry voor het lange bericht en sorry aan vrije geest voor het verneuken van uw topic, maar hem geen zin om zo op mijn kap te laten zitten.
Ik zal antwoorden met een citaat uit 'Infected':

"We will come together, we will be as one"

Laten we de strijdbijl begraven en samen werken aan een doel.

;-)
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

[quote="cherryman] Ik probeer 'Vrije Geest' tenminste nog te helpen.[/quote]

Dat vind ik heel tof. Ik hoop dat jullie mijn hardcore- en oldstyle lijsten ook eens bekijken. Ze staan echt vol met gabber- en retrobommen (hoewel over smaak natuurlijk niet echt kan getwist worden)
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Vrije Geest schreef:
Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
En dan weten jullie ook meteen vanwaar mijn slagzin komt ;-)
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Vrije Geest schreef:
Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
:wasted:
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

djaxxie schreef:
Vrije Geest schreef:
Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
:wasted:
Treu that!
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Nietzsche: god is dood
Machiavelli: het doel heiligt alle middelen

Ik verkies toch descartes... want cogito ergo sum

en wat smaak betreft, haal ik Kant aan: Over smaak valt niet te twisten, maar wel te discussieren... met een knipoog naar het latere Darwinisme en de evolutie van esthetiek.
:)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Matthias schreef:Nietzsche: god is dood
Machiavelli: het doel heiligt alle middelen

Ik verkies toch descartes... want cogito ergo sum

en wat smaak betreft, haal ik Kant aan: Over smaak valt niet te twisten, maar wel te discussieren... met een knipoog naar het latere Darwinisme en de evolutie van esthetiek.
:)
Darwinisme... dan lijkt me Nietzsche toch iets meer voor u...
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

jaja ge zijt allemaal heel slim en veel parate kennis :-o

On topic?
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Vrije Geest schreef:
Matthias schreef:Nietzsche: god is dood
Machiavelli: het doel heiligt alle middelen

Ik verkies toch descartes... want cogito ergo sum

en wat smaak betreft, haal ik Kant aan: Over smaak valt niet te twisten, maar wel te discussieren... met een knipoog naar het latere Darwinisme en de evolutie van esthetiek.
:)
Darwinisme... dan lijkt me Nietzsche toch iets meer voor u...
waarom? 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

oldschoolCM schreef:
djaxxie schreef:
oldschoolCM schreef: wa hebde nu bewezen?
da ge ne site gemaakt en een pak setjes hebt da ge aan niemand geeft
amai chapeau, heb van het begin tot buiten de laatste twee jaar wekelijks meegemaakt dus ge kunt nog iets vd ouwe zeikers leren me dunkt mij gaat het gewoon over het feit van da overbeschermend gedoe van jullie setjes waar jullie al voor te beginnen nooit naartoe zijn gegaan.
heb nog geweten dat de k7en voor 700bfr daar werden verkocht dus rekent uit hé, soit rant over
Lol , wa denkte nu da gij den enige zijt da in diene tijd zé uitgeweest ofwa :roll:
Het is duidelijk dat gij geen belang hecht aan u tapes, ze waarschijnlijk zelf nooit hebt geript en blijkbaar zedde daarom nu chagrijnig dat iedereen ze op een schoteltje moet komen brengen.
Ik deel men sets ook enkel met mensen die ze in mijn ogen verdienen en dat kan op vele manieren zijn.

ps: In 97 - 98 verkocht ghost enz de tapes ook voor 500 a 700Fr dus zo speciaal oud zulde dan ook wee ni zen eh

Wanker :flak:
zeg ik misschien dak alleen weggeweest zen in dien tijd silly cunt leert lezen

en chagrijnig lol ik trek mij daar genen bal van aan "vriend"

live the dream zouk zeggen


twat
kvon de perionde 98 - 2003 ook super in cm elke week stampvol super sfeertje iedreen stond te springe en op de tafels te kloppe !!!! zijn veel glaze gesneuveld toen :D
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

[quote="torsion] iedreen stond te springe en op de tafels te kloppe !!!! zijn veel glaze gesneuveld toen :D[/quote]

en dat noem ik dan cherrymoonisme...
Fade to grey !
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten