Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Terug ne jukebox zetten probleem opgelost! :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

bouq schreef:ik vind .. dat als ge terug wil zoals het vroeger was .. ge u eigen keet maar moet opendoen ipv te zitten mekkeren op diegene die toch iets nieuw proberen
word.

En wat betreft Deadmau5:
deadmau5 is deadmau5, heeft zijn eigen sound, er heeft toch niemand gezegd dat het in de nieuwe cherry moon nu enkel deadmau5 muziek zou zijn? Hij is er éénmaal guest geweest zoals zovele andere artiesten te gast zijn in andere clubs, dat heeft toch niks te maken met de vaste stijl van de club?

Cherry moon moet stevig zijn, is altijd stevig geweest en ook de nieuwe Cherry Moon sound is steviger dan de gemiddelde sound in andere Belgische clubs.

Maar met stevig heb ik het dan niet over jump of dergelijke, gewoon goeie stevige kwalitatieve club muziek.

Iets wat tegenwoordig zeldzaam is in België (spijtig genoeg)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik denk dat de meeste de sfeer missen van vroeger, en dat is echt weinig nog te vinden spijtig genoeg, de meeste mensen zijn gewoon te nuchter vandaag de dag :P
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

das een feit, pillekes pakken! :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

After schreef:ik denk dat de meeste de sfeer missen van vroeger, en dat is echt weinig nog te vinden spijtig genoeg, de meeste mensen zijn gewoon te nuchter vandaag de dag :P

daar hebt ge ook een punt ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

After schreef:de meeste mensen zijn gewoon te nuchter vandaag de dag :P
of net niet nuchter genoeg om deze muziek te appreciëren :mrgreen:
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2008, 12:19

Bericht door Panzer »

bouq schreef:
After schreef:ik denk dat de meeste de sfeer missen van vroeger, en dat is echt weinig nog te vinden spijtig genoeg, de meeste mensen zijn gewoon te nuchter vandaag de dag :P

daar hebt ge ook een punt ;)

Hmmm...de tijden zijn gewoon anders...VEEL anders. Vroeger was het nog de originele pure Love/Peace and Ectasy mentaliteit. er was een behoorlijk kleine groep over heel Belgie die deel van de scene was en op stap ging voor de vibe, de feel...iedereen weet wel wat ik hiermee bedoel, het is gewoon moeilijk te omschrijven. Als je zei dat je naar house/rave/trance luisterde en op stap ging in de Boccacio, de CM, de Montini etc. ... dan werd je bekeken alsof je van de maan kwam, en ik kan je garanderen door op zijn minst 99% van de mensen waarmee je sprak. Een "gelijksgezinde" te vinden was een behoorlijke uitzondering op de regel. Die tijden zijn voorbij...je kan geen hoek of plek voorbijgaan of je hebt 80% "clubbers" van de 100% mensen die je bent tegengekomen...het is een "petjes en show" cultuur geworden die geen uitstaans meer heeft met vroeger...de hele scene is gewoon vlakaf en zonder scrupules leeggemolken door de commerce machine...

That's my 2 cents...
THE Scene '89 - '94

Rest in Peace...all the rest is cloned bollocks...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

true.

Al moet ik zeggen dat de cherry new style wel nie mis is. Mooi interieurke, goeie muziek (eens geen dertien in een dozijn toestanden, 'k zal er mor geen namen op plakken). Deep Groove daar gehoord en ondanks de magere opkomst een fijne avond gehad, goeie dj's die twee.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Panzer schreef:
bouq schreef:
After schreef:ik denk dat de meeste de sfeer missen van vroeger, en dat is echt weinig nog te vinden spijtig genoeg, de meeste mensen zijn gewoon te nuchter vandaag de dag :P

daar hebt ge ook een punt ;)

Hmmm...de tijden zijn gewoon anders...VEEL anders. Vroeger was het nog de originele pure Love/Peace and Ectasy mentaliteit. er was een behoorlijk kleine groep over heel Belgie die deel van de scene was en op stap ging voor de vibe, de feel...iedereen weet wel wat ik hiermee bedoel, het is gewoon moeilijk te omschrijven. Als je zei dat je naar house/rave/trance luisterde en op stap ging in de Boccacio, de CM, de Montini etc. ... dan werd je bekeken alsof je van de maan kwam, en ik kan je garanderen door op zijn minst 99% van de mensen waarmee je sprak. Een "gelijksgezinde" te vinden was een behoorlijke uitzondering op de regel. Die tijden zijn voorbij...je kan geen hoek of plek voorbijgaan of je hebt 80% "clubbers" van de 100% mensen die je bent tegengekomen...het is een "petjes en show" cultuur geworden die geen uitstaans meer heeft met vroeger...de hele scene is gewoon vlakaf en zonder scrupules leeggemolken door de commerce machine...

That's my 2 cents...
Niet echt akkoord, ik voel net het omgekeerde, vroeger ging iedereen naar clubs, je kwam iemand tegen van je eigen leeftij en die ging fowel naar extreme, la rocca, at the villa enzovoort. Nu ken ik nog weinig mensen die naar clubs gaan, ik voel mij een uitzondering, de meeste mensen uit mijn vriendenkring gaan gewoon op café of naar een plaatselijke fuif.
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

Je kan simpelweg de uitgaanscene van toen totaal niet meer vergelijken met die van nu!
Tijden veranderen,generaties veranderen en naar mijn gevoel steeds softer en softer en spreek uiteraard niet over die jump kinderrage wat een commerciele bullshit is!
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

Ik kan de nieuwe cherry sound na de hevige jaren goed apprecieren hoor!
Trouwens perfecte muziek voor de nieuwe 'populaire partydrug' voor mij. ;)
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

De Retro afgelopen zondag was voor mij echt patat!

Deed nog eens deugd van die goeie ouwe muziek terug in cm te horen en veel oude bekenden van vroeger tegen het lijf te lopen!!!

:D 8) :D
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Meurre schreef:De Retro afgelopen zondag was voor mij echt patat!

Deed nog eens deugd van die goeie ouwe muziek terug in cm te horen en veel oude bekenden van vroeger tegen het lijf te lopen!!!

:D 8) :D
Zijn er hier setjes van te vinden?
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

djaxxie schreef:
Meurre schreef:De Retro afgelopen zondag was voor mij echt patat!

Deed nog eens deugd van die goeie ouwe muziek terug in cm te horen en veel oude bekenden van vroeger tegen het lijf te lopen!!!

:D 8) :D
Zijn er hier setjes van te vinden?
Nope
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

Meurre schreef:De Retro afgelopen zondag was voor mij echt patat!

Deed nog eens deugd van die goeie ouwe muziek terug in cm te horen en veel oude bekenden van vroeger tegen het lijf te lopen!!!

:D 8) :D
dan zal je het toch over de kleine zaal gehad hebben want de grote zaal was naar mijn bescheiden mening maar platte kak
toegekomen rond 23u en doorgegaan rond 5.30 en merendeel van de tijd in de kleine zaal rondgehangen
soms is ff naar de grote (plaske doen of ergens goeiendag gaan zeggen) maar dit tot een minimum beperkt wegens het vrij grote jump-gehalte
ok soms kan er al eens een mindere plaat opgelegd worden maar de keren dat ik er passeerde was het in de grote zaal aal jump dat de klok sloeg
kleine zaal was dan weer outstanding, klassiekers a volonté en veel sfeer
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten