nostalgie

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

nostalgie

Bericht door Nostalgie90 »

Mja na +/-97 was er voor mij persoonlijk de soep wel af ... na een andere indeling van de gigantische lichthemel die verbouwd was tot een chaos en andere dj's was voor mij de soep er wel af ...

Goeie herinneringen aan de sets na een uur of 3-4 waar genoeg plek was op de dansvloer, de strobo's die je gewoon deden ronddraaien, de goeie klank (want volume is niet altijd gelijk aan goeie klank)!

Wie speelde er toen? Frank of zo?

Denk dat YDR ooi eens een woofer erdoorgedraaid heeft, t'kraakte geweldig (in hoek kant laser)

Wel vree dure cola daar .... als ik lees dat t'nog duurder was amai!
Achteraf zijn ze met jetons begonnen denk ik ...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hoe is het daar op de tak, je kwam van de hak dacht ik? :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

poehaaaaa schreef:hoe is het daar op de tak, je kwam van de hak dacht ik? :lol:
Ehr de hak was een paar jaartjes later denk ik ...
Of zat je erbij?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hehe laat maar

welkom opt forum trouwens :twisted:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:| :cry:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

wagonss schreef:
wagonss schreef::| :cry:
http://babelfish.altavista.com/tr

:roll:
Daar ben ik te stom voor ... :mrgreen:

I Know what you mean peis'k ....
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

Safan schreef:
wagonss schreef:
wagonss schreef::| :cry:
http://babelfish.altavista.com/tr

:roll:
Daar ben ik te stom voor ... :mrgreen:

I Know what you mean peis'k ....
The translator is sometimes a fucking machine :cry: :!:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:04
Locatie: sint-niklaas

Bericht door leech »

voor mij was den besten tijd in de cherry toch '93 to 5-'96 ydr en franky kloeck waren toch echt zalig toen. ben toevallig op dit forum tercht gekomen en ik krijg echt soms kippevel bij het lezen van al jullie verhalen over de cherry, de bocca, balmoral enz... waar is den tijd, toen kon tenminste alles nog. ze hebben de scene zo verkloot vind ik tis nie meer te doen. die kleine snotneuzen denken dat ze weten wat feesten is maar ik kan ulder zeggen da alleen mensen van mijn generatie(en het zit er hier duidelijk vol van) weten wat ECHT feesten is. er zijn ,vind ik ,gewoon geen echt goeie keten meer kijk maar naar de cherry ooit één van DE keten nu draaien ze daar gewoon rnb wtf heeft dat te maken met the house of house?? niks dus. geldklopperij is het gewoon geen respect voor je eigen club vroeger bekend en berucht in belgie en de ons omringende landen. en sorry als ik sommige "snotneuzen" die hier op dit forum zitten op hun tenen heb getrapt maar geef toe, zouden jullie niet liever de feestjes van vroeger hebben meegemaakt? en btw ik heb hier een set uit '92 van jeff mills in de cherry dus als iemand me kan uitleggen hoe ik hem hier op dit forum smijt den kan iedereen er van genieten. ik zal binnenkort ook wel een paar straffe verhalen uit de cherry posten nog teenentander meegemaakt daar onder invloed van allerhande illegale substanties hehe. :D :shock:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Haha, nieuw bloed in de brouwerij die van nut gaat zijn :D
Welkom Leech :wink:
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2005, 13:35
Locatie: Wilrijk

Bericht door kobrin »

[quote="leech"]voor mij was den besten tijd in de cherry toch '93 to 5-'96 ydr en franky kloeck waren toch echt zalig toen. ben toevallig op dit forum tercht gekomen en ik krijg echt soms kippevel bij het lezen van al jullie verhalen over de cherry, de bocca, balmoral enz... waar is den tijd, toen kon tenminste alles nog. ze hebben de scene zo verkloot vind ik tis nie meer te doen. die kleine snotneuzen denken dat ze weten wat feesten is maar ik kan ulder zeggen da alleen mensen van mijn generatie(en het zit er hier duidelijk vol van) weten wat ECHT feesten is.


Well said! In die periode zat ik ook meerdere malen per maand id cherry,hemels!! Parties zoals,kaos,4j cherry moon,globe en bocca tributes...hmmm Tijd dat ik mijn tapkes nog eens ga zoeken!
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

Allez, 'k zal met nieuwjaarnacht ook van de partij zijn !! 39 jaren (in februari 40...) telt deze jongen, maar 'k tracht toch maandelijks nog een 'stapke in de wereld' te zetten... 'k Heb al veel discotheken weten openen, 'k heb al veel discotheken weten sluiten, maar in Cherry Moon heb 'k een aantal jaren van mn leven doorgebracht : bangelijk goed !! Respect !! Vanaf 2006 zullen dus nog alleen de retroparties in Illusion en de Oh overblijven... the times, they are a-changing ! Kris
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
cheRRy_m00n_sLut

Bericht door cheRRy_m00n_sLut »

leech schreef:voor mij was den besten tijd in de cherry toch '93 to 5-'96 ydr en franky kloeck waren toch echt zalig toen. ben toevallig op dit forum tercht gekomen en ik krijg echt soms kippevel bij het lezen van al jullie verhalen over de cherry, de bocca, balmoral enz... waar is den tijd, toen kon tenminste alles nog. ze hebben de scene zo verkloot vind ik tis nie meer te doen. die kleine snotneuzen denken dat ze weten wat feesten is maar ik kan ulder zeggen da alleen mensen van mijn generatie(en het zit er hier duidelijk vol van) weten wat ECHT feesten is. er zijn ,vind ik ,gewoon geen echt goeie keten meer kijk maar naar de cherry ooit één van DE keten nu draaien ze daar gewoon rnb wtf heeft dat te maken met the house of house?? niks dus. geldklopperij is het gewoon geen respect voor je eigen club vroeger bekend en berucht in belgie en de ons omringende landen. en sorry als ik sommige "snotneuzen" die hier op dit forum zitten op hun tenen heb getrapt maar geef toe, zouden jullie niet liever de feestjes van vroeger hebben meegemaakt? en btw ik heb hier een set uit '92 van jeff mills in de cherry dus als iemand me kan uitleggen hoe ik hem hier op dit forum smijt den kan iedereen er van genieten. ik zal binnenkort ook wel een paar straffe verhalen uit de cherry posten nog teenentander meegemaakt daar onder invloed van allerhande illegale substanties hehe. :D :shock:
right on lino! Waar is den tijd dat we met ons brommerke in de gutsende regen naar de cherry reden? Ik had er toen alles voor over, tot zelf door mijn raam kruipen om te gaan feesten terwijl ik niet mocht :D Zalt nooit vergeten lol
Ze hebben het inderdaad zelf naar de kloten laten gaan, finale afknapper bij mij was hun gabber switch, dat deed de deur dicht.

En om over nostalgie te spreken, ben hier juist naar een setje van Yves Deruyter in de cherry op teknoville (95) aant luisteren, en ik hang ier precies weer over het balkon :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:lol:
ik heb nog te voet van het station,wa ik ieder weekend deed en 'k was nie alleen trouwens in de gietende regen(45 min dus) kletsnat aangekomen en me eerst een uurke onder die blazer aan den toog gezet om te drogen :roll:
in kortrijk als ik vertrok regende het trouwens geen druppel :lol:
cheRRy_m00n_sLut

Bericht door cheRRy_m00n_sLut »

lol kweet het, in die tijd zag je echt stromen mensen van tstation naar de cherry wandelen in weer in wind.. opdrogen binnen was dan geen overbodige luxe 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast