Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
sunglasses at night

Geschiedenis van Cherry

Bericht door sunglasses at night »

Is er iemand die mij de geschiedenis van Cherry Moon een beetje kan schetsen.

Ik wil graag een overzicht van het ontstaan van de club, met de verschillende sluitingen en eventueel verschillende eigenaars.

Ook ben ik geïnteresseerd in de evolutie van de muziekstijl in de club, en hoe dat allemaal in zijn werk gegaan is.

Zelf heb ik in de periode 2001-2002 zowat wekelijks in Cherry gezeten, en alhoewel ik er niet vaak meer kom blijft de club mij intrigeren.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

cherry moon opende zijn deuren in 91,toen oa boccaccio zwaar furore maakte samen met balmoral,ze vormden de "gentse driehoek"
uitbaters waren en zijn nog steeds rudy en patrick
cherry was open op vrijdag en zaterdag met dj's fly en teecee denk ik,muziek was toen zeer bonzai gericht,in die periode ben ik nooit geweest
tot in 94 verschillende razzia's de clubs deden sluiten(globe,balmoral,boccaccio,cherry...)
cherry heropende datzelfde jaar nog en toen begon het;op een bepaald moment waren de feestdagen donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag en dinsdag :shock: met als dj's stefaan(t-quest),yves deruyter en franky kloeck.verschillende organiseerden hun fuiven in cm zoals kaos,teknoville...en massa's guest dj's(binnen-en buitenland)deden cherry moon aan!
da was volgens mij het hoogtepunt, tot yves deruyter en kloeck ontslagen werden en nieuwe resident youri en dave davis werden,ook super trouwens
deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)hardtrance en techno was nog steeds hun motto,later rond 99 ook nog trouwens toen davis vertrok en ghost in de plaats kwam
toen ben ik nie zo veel meer geweest mede door het veranderen van mentaliteit daar
tja en het vervolg ken je wel zeker...
wel nog 1 ding;chapeau voor hun ccc concept :) keep goin'
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

oh ja,ook niet onbelangrijk;hun gabber periode in 98 :roll: dieptepunt,maar ja da's mijn mening he :)
Josjie

Bericht door Josjie »

bah als youri draait staan er daar nog steeds te hacken ze... Met die sandy ook trouwens peisk...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kweetnie,nog nooit sandy horen draaien...en jumpers heeft de cherry altijd gehad
Josjie

Bericht door Josjie »

ook niet op ccc? de moment dat ik letterlijk de foyer ben ingevlucht was de moment dat de residents begonnen te draaien... (na phi phi dus ffkes)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee op ccc ben ik maar toegekomen om iets voor 2 u en ben constant bij kevin blijven zweven :lol: efkes grote zaal gecheckt na 6u30 maar 'k weet nie wie er dan draaide
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben na Phi Phi ook direct naar Kevin gegaan, Wat zijn ze nu eigenlijk van zin op hun gewone zaterdagen? Welke muziek brengen ze dan?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

mm azo, (plattekes dus); kzou liever hebben dat ze wa goeien trance zouden brengen maja
Kernel

Bericht door Kernel »

cloud schreef:cherry moon opende zijn deuren in 91,toen oa boccaccio zwaar furore maakte samen met balmoral,ze vormden de "gentse driehoek"
uitbaters waren en zijn nog steeds rudy en patrick
cherry was open op vrijdag en zaterdag met dj's fly en teecee denk ik,muziek was toen zeer bonzai gericht,in die periode ben ik nooit geweest
tot in 94 verschillende razzia's de clubs deden sluiten(globe,balmoral,boccaccio,cherry...)
cherry heropende datzelfde jaar nog en toen begon het;op een bepaald moment waren de feestdagen donderdag,vrijdag,zaterdag,zondag en dinsdag :shock: met als dj's stefaan(t-quest),yves deruyter en franky kloeck.verschillende organiseerden hun fuiven in cm zoals kaos,teknoville...en massa's guest dj's(binnen-en buitenland)deden cherry moon aan!
da was volgens mij het hoogtepunt, tot yves deruyter en kloeck ontslagen werden en nieuwe resident youri en dave davis werden,ook super trouwens
deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)hardtrance en techno was nog steeds hun motto,later rond 99 ook nog trouwens toen davis vertrok en ghost in de plaats kwam
toen ben ik nie zo veel meer geweest mede door het veranderen van mentaliteit daar
tja en het vervolg ken je wel zeker...
wel nog 1 ding;chapeau voor hun ccc concept :) keep goin'

idd mooi omschreven 1994 tot 1998 waren veruit het beste !
Richman

Bericht door Richman »

Heel mooi beschreven cloud, je kan er wat van en van de cherry dat die de dinsdag open was kan ik bevestigen hoor weinig mensen weten dat!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

cheery heeft rond 97 zelfs enkele malen een drum&bass avond georganiseerd
en 2 jaar geleden een newbeat-electro-ebm avond ,jammer genoeg te weinig volk :cry:
Richman

Bericht door Richman »

Tergste vanal is dat we nu temidden in die electro-revival zitten, ben zeker dat new beat er ook aankomt maar eerst de acid!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik hoop nog altijd op een TRANCE REVIVAL!!!!!!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

newbeat,acid en ebm?mij zeker nie gelaten :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten