Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

cloud schreef: deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)
Afbeelding
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

nice post , ty :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

De beste periode was juist voor de sluiting dus voor 94(was den tijd dat er meer volk op de parking in de auto's zaten dan binnen ,dan is effe naar die auto neusje poedere babbel kickje terug naar binnen ', ik heb daar weekends gehad dat ik meer in onze auto zat dan in cherry zelf, een heel goede tijd toen) en toen draaide yves en den kloeck der ook heb hier een heel verzameling van cassette ligge van de the fly ,yves en den kloeck ,zolex oek trouwens allemaal tussen 91 -94 .

And he spoketh the truth...

:)
Afbeelding
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Van mei 1993 tot september 1993 :shock: :shock: :shock: :shock:
Wat een periode :shock: :D

Tot 6 uur stampvol(om't uur moest je ééns lucht gaan nemen in de inkomgang),en na 6 uur als er minder volk was dan begonnen de zombies te voorschijn te komen en dan zag je echt decadente dingen :twisted: :twisted: :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

cherryman schreef:
cloud schreef: deze verandering ging gepaard met een huese metamorfose van het interieur(97)
:D
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

Nou de 1ste keer dat ik naar cherry moon ging,dat moet zo eind 96 geweest zijn november/december. Was op een zaterdag nacht,was op dat moment een dj aan draaien met lang haar.Zeer zware muziek,ik was dadelijk verslaafd aan die dancing haha. Ik heb nooit geweten wie die dj was,ik vermoed dat het dj George was.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

george's heeft er idd een paar keer gedraait...maar echt niet veel
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2006, 18:17

Bericht door ex-partyverslaafde »

de allerlaaste keet dat ik in cherry was was denk ik rond 2003-2004 toen illi gesloten was en de ghost er niet meer draaide en toen waren ze trance aan het draaien de hitjes , iets dat in mij ogen niet thuishoorde in cherry. ik zal cherry altijd blijven herinneren als een jumpkot waar iedereeen op de palen klopte floot en feestvierde: wie niet danste werd buitengekeken.
er zijn vele soorten housemuziek vel over een andere stijl pas een oordeel als je hem zelf gehoord en meegemaakt hebt
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik moet er rond midden 94 voor de eerste keer geweest zijn
met mijne neef en altijd met den nmbs :lol:
cherry heeft mij nooit echt teleurgesteld tot ghost er begonnen is :?
was/ben echt niet aan die gast zijn muziek
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

cloud schreef:ik
cherry heeft mij nooit echt teleurgesteld tot ghost er begonnen is :?
was/ben echt niet aan die gast zijn muziek
Nou persoonlijk vond ik de periode ghost/youri,toch veel beter dan de voorgaande periode dave davis/ youri hoor
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

BOUNCER schreef:De beste periode was juist voor de sluiting dus voor 94(was den tijd dat er meer volk op de parking in de auto's zaten dan binnen ,dan is effe naar die auto neusje poedere babbel kickje terug naar binnen ', ik heb daar weekends gehad dat ik meer in onze auto zat dan in cherry zelf, een heel goede tijd toen) en toen draaide yves en den kloeck der ook heb hier een heel verzameling van cassette ligge van de the fly ,yves en den kloeck ,zolex oek trouwens allemaal tussen 91 -94 .

And he spoketh the truth...

:)
de parking was inderdaad da place to be back in the days!Alles was daar verkrijgbaar van reuk tot drank etc :D Zeker als de max nog van voor op de parking stond :D weet niet of je je kan herinneren me de inval toen dat iedereen buiten op de parking stond te jumpen op de beats van enen dat zijn boombox opentrok in zijn jeep? PRICELESS dan was CM toe en zijn we x aantal tijd naar extreme getrokken....
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

wooywood schreef:
cloud schreef:ik
cherry heeft mij nooit echt teleurgesteld tot ghost er begonnen is :?
was/ben echt niet aan die gast zijn muziek
Nou persoonlijk vond ik de periode ghost/youri,toch veel beter dan de voorgaande periode dave davis/ youri hoor
BACK in the days met YDR on fridays...

dat was de shit man, progressive all the way
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

oldschoolCM schreef:[

BACK in the days met YDR on fridays...

dat was de shit man, progressive all the way
Die periode heb ik jammerlijk genoeg niet meegemaakt,zijn er ergens setjes die op het web staan die ik kan afhalen,van die periode ??? :)

oldschoolCM schreef:[

Zeker als de max nog van voor op de parking stond :D weet niet of je je kan herinneren me de inval ....
Yep de max,herinner me die nog,dat moet toch voor 2000 geweest zijn( denk ik).

Dat had je nog zo een oudere garcon van rond de 45 j dacht ik, die meestal de toog deed aan de zetels,zijn naam ontglipt me
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

wooywood schreef:
oldschoolCM schreef:[

BACK in the days met YDR on fridays...

dat was de shit man, progressive all the way
Die periode heb ik jammerlijk genoeg niet meegemaakt,zijn er ergens setjes die op het web staan die ik kan afhalen,van die periode ??? :)

oldschoolCM schreef:[

Zeker als de max nog van voor op de parking stond :D weet niet of je je kan herinneren me de inval ....
Yep de max,herinner me die nog,dat moet toch voor 2000 geweest zijn( denk ik).

Dat had je nog zo een oudere garcon van rond de 45 j dacht ik, die meestal de toog deed aan de zetels,zijn naam ontglipt me
idd me lang haar, slaag me dood ik kan langs geen kanten op zijne naam komen...


heb mijn jeugd daar versleten aan die zetelkes :D
Club Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 20 dec 2005, 12:35
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door bbollaer »

Heb daar ook veel uurkes gespendeerd in de zetelkes. Die garcon noemde Pieter denk ik: geflipte gast was dat:))
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten