Geschiedenis van Cherry

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

Had ook al iets opgevangen van iemand vant personeel.
Staat het nu al vast, want da was toen nog nie zeker.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

khoop het ook want da zegge ze nou al van een paar maanden geleden (kherinner mij da der vorig jaar in de zomer ook al over aant klappe waren :roll: )
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2005, 17:54
Locatie: lokeren

Bericht door Ferre »

Weet er soms iemand hoe ik van tapekes naar cd's kan gaan.En ookal voor op de pc te zetten.Kheb mss 90 tapekes van cherry.Van 1997-2004
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:shock: :shock: :roll:
Ferre schreef:Weet er soms iemand hoe ik van tapekes naar cd's kan gaan.En ookal voor op de pc te zetten.Kheb mss 90 tapekes van cherry.Van 1997-2004
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

@ Ferre:

Kem die vraag ook al gesteld opt forum.
Kzal u da vant weekend ies proberen uitleggen en dan pak ek anders direct die kabel mee naar u thuis.
Grtzzz
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja kweet nie de cherry...hun ccc zijn wel nog vree goe maar ook geen overrompeling
ze moesten gewoon op hun elan verdergegaan hebben als techno club na 96,fuse heeft hen echt overgenomen toen en nu proberen ze van verschillende stijlen te programmeren maar weet da techno zodanig gegroeid is op z'n eigen da de jonge gasten nu erg kritisch staan als er een techno avond is in de cherry want...pfff de cherry moon...
en ja jump...daar maak ik geen woorden aan vuil
restylen,ne resident als zzino of struyf,die alles aankunnen en goedkopere prijzen
buiten dit alles;cherry hun tweede zaal blijft top en als ik ga amuseer ik mij altijd en thank god they make kevin jee as monthly resident en misschien in de toekomst weer organisaties aantrekken als switch...
cherry moet weer techno gaan!!
AJ

Bericht door AJ »

Om drie uur den dansvloer al leeg??? :shock: :shock: :shock:
Is da echt zo erg geworden? Das echt wel straf da, gelijk richman zij voor zo een club van da kaliber.
Maar ik snap het toch ni goe, hoe kan da nu zo snel bergaf gaan in een nog ni zo ver verleden (2002-2003) zat da er nog stampvol me ne gewone resident night. Geregeld ging ik dan tot 6uur iets later nog soms en dan was er geen massa volk meer ma toch de sfeer was er nog goe en tot 4-5 zat da toch altijd nog meer dan goe gevuld.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Tja vroeger waren al die jonge gasten steekzot van Ghost, sinds Ghost daar weg is heeft jammer genoeg een zekere Pedroh uit the Oh die rol van boenkleider overgenomen. Gasten van 15-16 zijn op dat vlak redelijk impulsief, dus ik kan wel concluderen dat voor de hardlievende jeugd the Oh nu the place to be is, hoe jammer ik dit ook vind.

Ze weten momenteel in de cherry niet goed wat ze willen, voor techno zouden ze beter al niet gaan, want techno is een compleet ras op zich geworden waar alleen de fuse als club zich sterk in houd. Dus please cherry go back to the roots en programmeer terug trance en hardtrance.
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

jammer dat ook Cherry blijkbaar moet veranderen van concept om
nog volk over de vloer te krijgen. Cherry was een club met
internationale roem. Denk maar aan de jaren waar er zoveel fransen
en duitsers zaten, waar ten minste 1 maal per maand een topper van
wereldformaat op de affiche stond. En nu blijkbaar niks meer als ik dat
hier zo lees. Ik zou zeggen Managment doe er iets aan en laat deze Club
niet ook nog kapot gaan.
AJ

Bericht door AJ »

Ja volledig voor techno moeten ze ni gaan denk ik. Hardtrance en trance en wa techno dertussen ne goeie mix. Zoals het eigenlijk was toen ghost er draaide.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

totaal mee eens
dade ziet oeveel jonk volk der tochnogalt na ghoststyle geweest is eef cherry da ni echt goei zaak mee gedaan ma swoit
muziek lijk vroeger en wa vernieving zou wel welkom zen :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Verniewing :?: qua Muziek en Dj´s volledig mee akkoord. (als ik dat hier lees Tuning Beats, Da Boy Tommy)

Een van de weinige grote clubs van toen die nog altijd open is zo bergaf zien gaan doet echt wel pijn.

voor de rest mogen ze van mij het gebouw "Cherry " laten zoals het is dat maakt nu net Cherry Moon uit. Als je op de parking kwam gereden en je had betaald en je reed dan verder naar achteren kon je de sfeer zoal opsnuiven, die metalen panelen die daar hangen aan de buitenkant die aan het trillen waren door de bassen binnenin. Trapjes op trapjes af die natte vloer waar je echt moest mee oppassen of ge lag daar alle keren op u ...... Dat is Cherry Moon voor MIJ en zo wil ik in herinering houden vooral dan de periode 94 tot 97....
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

M.U.C. schreef: Trapjes op trapjes af die natte vloer waar je echt moest mee oppassen of ge lag daar alle keren op u ......
vant weekend lagk der dus :x :)
ma binnenin moge ze toch wel ies beke vernieven ze
zetelkes beginne al serieus af te slijten enzu ze
gewoon wa proper maken lijk de vloer dan ze nou vernievt emme enzu :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Krizzz

Bericht door Krizzz »

als ze maar van den entree afblijven :wink:
kvind persoonlijk da ze de foyer wel es mogen herinrichten
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ik weet dat de meerderheid de foyer mooi ingericht vind, maar ik vind er niks aan. 't Is zowa Oosters thema zeker? Ik denk dat er meer mee aan te vangen is. Zowa lounge achtig met mooie indirecte decoverlichting etc, beetje modernere tinten :idea: 8)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast