Reviews New Games

Alles in verband met gaming
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Reviews New Games

Bericht door pascal78 »

awel kvond killzone ni zo show ..
mijn copie al terug verkocht

res5 is uitgespeeld op normal :)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Reviews New Games

Bericht door Dj Sven Larsson »

pascal78 schreef:awel kvond killzone ni zo show ..
mijn copie al terug verkocht

res5 is uitgespeeld op normal :)
En wat vind je er juist niet zo goed aan? Heb dat nog van een paar mensen gehoord, die vonden COD beter. Mijn exemplaren van Cod4 en Cod5 zullen nu alleen nog maar stof vangen. World At War was een game dat voorstuwde op het succes van COD4. Niet vernieuwend en was dat snel beu.
Qua shooters vind ik dus momenteel Resistance 2 en Killzone 2 online nog de moeite. Op het einde van het jaar komt Call Of Duty : Modern Warfare 2 uit. Daar verwacht ik nog enorm veel van.

Iemand die hier ondertussen de nieuwe Socom al heeft gespeeld? Enorm slechte reviews in de USA. Ben benieuwd want meestal is Socom toch een kwalitatief sterk game.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Reviews New Games

Bericht door pascal78 »

misschien te veel resistance gespeeld of zo?

kweeget ni
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast