Wonderboy

Alles in verband met gaming
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Wonderboy

Bericht door Nostalgie90 »

back to the 90's schreef:ik heb die sega 16bit hier nog ligge.
weet wel niet meer welke wonderboy dat da is.
kweet wel dak die nooit heb kunnen uitspelen :D
Wonderboy 3 tem 6 alhoewel ik de zes nooit niet hier geweten heb!
t'Was zowel op de megadrive als op de master system ...

Den 2 op de Master system 8-bit
Afbeelding
Den 2 op de Megadrive 16-bit
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Wonderboy

Bericht door Dj Sven Larsson »

Hier heeft ooit eens iemand een link geplaatst naar een site waar ge al die games kon spelen dacht ik, maar vind die nergens terug.
Enfin ik weet dat ik wonderboy enorm veel heb gekast op de Game Gear van mijne neef. Verslaafd was ik eraan!
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Wonderboy

Bericht door pascal78 »

haha shinobi staat daar ook tussen

amai daar emmek serieus veel op gespeeld vroeger


tnx nostalgie
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wonderboy

Bericht door After »

merci voor de link, hebben gisteren een uur Wonderboy gespeeld
wel spijtig dat je het spel niet kan saven


en ik zoek ook nog wonderboy, maar dan de versie zo met zijn zwaard :cyclopsani:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Wonderboy

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:merci voor de link, hebben gisteren een uur Wonderboy gespeeld
wel spijtig dat je het spel niet kan saven


en ik zoek ook nog wonderboy, maar dan de versie zo met zijn zwaard :cyclopsani:
Het spel saven, hehe dat was toen nog niet! Mooi de level herbeginnen na een overlijden!

De wonderboy op die vis die ringeskes schiet of die met die felle kleurtjes en huizekes waarin er opties kunnen gekocht worden?

WBII
Afbeelding

WBIII
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wonderboy

Bericht door After »

ik wil ze verdomme allemaal :D
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Wonderboy

Bericht door pascal78 »

After schreef:ik wil ze verdomme allemaal :D
strijk :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Wonderboy

Bericht door Dj Sven Larsson »

Die ,met die huizekes waar ge opties kunt kopen heb ik nog veel gespeeld in de cafetaria van het zwembad. Zat toen in een zwemclub en na de training hing ik steevast aan die machine. En maar aan ons ma en pa hun oren zagen voor 20frankskes. Die moeten een heel fortuin zijn kwijtgeraakt daarmee.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wonderboy

Bericht door After »

ik krijg opeens ook veel respect voor mijn ouders, die moesten steeds minimum 200BEF afgeven, anders begon ik heeeeeel luid te wenen :P
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wonderboy

Bericht door After »

met 5 kan ik credits toevoegen, maar hoe speel ik verder? er bestaat nochtans een continue manier, zolang ik 'geld' heb... denk ik dan bij mezelf

1 is voor single player, maar dat werkt ook niet :(
control of alt (buttons in het spel zelf) werken ook niet nadat je uw 3 levens hebt opgebruikt :(
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Wonderboy

Bericht door After »

niemand? :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast