Fifa 09

Alles in verband met gaming
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Fifa 09

Bericht door Lorre »

Niemand fifa 09 op ps 3 :D
anders moogde me alt ies uitdagen online :afro:

usersname = TEKNOGLADIATOR
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Fifa 09

Bericht door ThaMan »

enkel "Motorstorm Pacific Drift" ;)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Fifa 09

Bericht door Dj Sven Larsson »

Heb het en zal u straks eens toevoegen. Heb het nog niet al te veel gespeeld aangezien ik momenteel ook bezig ben met Call Of Duty World At War en Farcry2
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Fifa 09

Bericht door pascal78 »

hoe bevalt die FarCry?
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Fifa 09

Bericht door Dj Sven Larsson »

pascal78 schreef:hoe bevalt die FarCry?
Ik vind hem super, jehebt een enorme vrijheid. Ongekend in het shooter genre, missies zijn leuk maar net iets te veel van hetzelfde. Multiplayer heeft soms nog wel wat fouten maar die heb je bij de laatste COD ook. Capture the diamond vind ik super om te spelen in Multiplayer mode. Nog een pluspunt : de downloadbare mappen van andere gamers en de map editor die vrij makkelijk te besturen valt.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Fifa 09

Bericht door Sunreezer »

Ik vond Far Cry 2 juist enorm saai, wel mooie graphics enzo maar je hebt het snel gezien vind ik.
Altijd diezelfde acties, ergens een guardpost uitmoorden die 5 minuten nadien alweer gespawned is.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Fifa 09

Bericht door Dj Sven Larsson »

Administrator schreef:Ik vond Far Cry 2 juist enorm saai, wel mooie graphics enzo maar je hebt het snel gezien vind ik.
Altijd diezelfde acties, ergens een guardpost uitmoorden die 5 minuten nadien alweer gespawned is.
Bwa saai, het is veelal hetzelfde maar vind de AI van de tegenstander toch niet te onderschatten hoor. Om een voorbeeld te geven. Ik schiet op een guardpost die aan een schuur staat, die loopt in de schuur dus ik gooi een molotov. Ik denk daar ben je vanaf want heel die schuur gaat affikken, nee die komt achteraan die scheur met een jeep aangereden en neemt mij onder vuur. Zelden zo'n tegenstand gekend in een shooter.
En blijf erbij, de vrijheid is ongekend. Nu beter als de neiuwe COD vind ik het niet, maar toch een aangenaam spel voor afwisseling.
Ga straks trouwens de neiuwe Resistance halen. Heb dus nog wat game uren te gaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten