Micro SD Card

Alles in verband met electronica
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Micro SD Card

Bericht door pascal78 »

Ik zou dus een micro sd kaart moeten hebben

welke te kopen?
waar op te letten?

andere tips?

grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Micro SD Card

Bericht door bouq »

ik koop meestal Kingston

kpeis da ge voor de rest ni echt ergens op moet letten ze

handig is wel dat ge er eentje koopt waar een adapterke bijzit, zodat ge die makkelijk in een kaartlezer kunt steken (da adapterke maakt van u kaartje een gewone SD zodat dat ook past in een gewone kaartlezer)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Micro SD Card

Bericht door Lestat »

bouq schreef:ik koop meestal Kingston

kpeis da ge voor de rest ni echt ergens op moet letten ze

handig is wel dat ge er eentje koopt waar een adapterke bijzit, zodat ge die makkelijk in een kaartlezer kunt steken (da adapterke maakt van u kaartje een gewone SD zodat dat ook past in een gewone kaartlezer)
De nieuwste pc's / laptops zijn uitgerust met een alles-in-één lezer ;)
En idd, kingston is het gerenommeerde merk ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Micro SD Card

Bericht door bouq »

mja, mijn pc-ke heeft enkel nog maar een gewoon SD-sleufke.. vandaar ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Micro SD Card

Bericht door Technolab »

er zijn 2 types, vanaf 4gb is 't Micro SD HC, niet alle toestellen kunnen dat type aan, mijne gsm al niet
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten