vraagje ivm hifi systeem

Alles in verband met electronica
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

vraagje ivm hifi systeem

Bericht door pascal78 »

Ik zou dus een nieuw micro systeem moeten hebben

probleem is dat ik nog 2 3-weg boxen van 80 watt en 8 ohm heb, maar dat de meeste systemen
daar niet aan geraken buiten de http://www.jvc.be/product.php?id=UX-G980VE&catid=100264 jvc UX-G980V

deze vind ik ook vrij goedkoop uitzien, in tegenstelling tot bv sony (die dan weer niet zwaar genoeg zijn)

iemand een ideetje, wat te kopen

het moet wel micro zijn want is voor in de slaapkamer


grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: vraagje ivm hifi systeem

Bericht door Magicdavo »

Kan meestal geen kwaad, enkel de impedantie speelt een rol. 2x40w zou het ook kunnen trekken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: vraagje ivm hifi systeem

Bericht door Nostalgie90 »

Ik zou eens binnespringen in een Hifinesse (van Sony bv in shopping), daar staan misschien nog de promokes.
Die microsystemen geven toch redelijk zenne, zeker als het maar voor in de slaapkamer is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast