IPhone

Alles in verband met electronica
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

StevenR_73 schreef:kan uit elk antwoord wel iets hetzelfde vinden, conclusie : we worden oud :mrgreen:
We zijn oud... :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik denk dat we vooral wijzer geworden zijn en zien hoe plat de commercie daar tegenwoordig om draait, ieder zijn goesting maar het zijn blijkbaar precies gewoon een hoop yuppies wiens hele leven draait om dure gadgets!
Soit er zijn ongetwijfeld mensen van boven de dertig met een i-phone, ik ken zo een koppel die er al een tijd hebben.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Als je hem vergelijkt met andere GSM's van hetzelfde kaliber is de iPhone 3G wel nog een goedkoop apparaatje hoor. En ik heb het dan wel op de 199 $ waaraan hij in de Verenigde Staten verkocht wordt.

Maar het is wel zo dat de mensen die nu al over een iPhone beschikken meestal diegene zijn die hem het minst van al nodig hebben.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

in andere landen blijkbaar toch niet zo onpopulair :-o

http://news.yahoo.com/s/pcworld/2008072 ... rld/148703

Bidding for IPhone 3G Tops $1,000 on EBay

Pent-up demand for the iPhone 3G is manifesting itself on auction site eBay, where eager buyers are bidding in excess of US$1,000 to get what's turning out to be a hot commodity.

The demand for the iPhone remains high even off the Internet, with lines forming Monday outside an Apple store in New York to buy the limited stock of the devices.

Launched on July 11, the phone sold more than 1 million units worldwide over the first weekend, according to analysts. The demand has continued with carriers, including AT&T in the U.S. and O2 in the U.K., reporting iPhone 3G shortages. The 16G-byte iPhone is priced at $299 in the U.S., with the 8G-byte version priced at $199. In some countries carriers are giving the iPhone for free with contracts.

The bidding for a 16G-byte iPhone 3G on eBay is exceeding $1,000, with one bid ending at $2,325. The average 8G-byte iPhone 3G bid is reaching the $800 to $900 range.

In one auction a potential bidder asked if the iPhone could be shipped to Indonesia, indicating that bids were coming from countries where the iPhone won't be shipped by the end of this year. The phone is currently sold in 20 countries, but Apple hopes to expand its availability to 70 countries by year-end.

The sellers are advertising the iPhones as "unlocked" to work with any carrier, also providing a link to a recent hack issued to unlock the iPhone.

Apple did not supply enough devices at this year's launch, creating a demand. During last year's launch of the first-generation iPhone the company sold 270,000 handsets.

Supplies should normalize over the quarter and the iPhone 3G is set for long-term success, said Mike Abramsky, of RBC Capital Markets, in a report. The company could ship up to 5.1 million iPhones in the quarter.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

idd dacht nu even net hetzelfde als Steven.
We zijn gewoon allemaal van dezelfde "telefoon-kot-trek-u-plan" generatie.
Toen het leven er toch een pak socialer en aangenamer uit zag.
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Ik ben ook nog van de telefoonkotjes generatie maar ik heb ondertussen wel de iPhone 3G. Ik gebruik hem dan ook bijna volledig. Moet vaak na m'n uren nog mailtjes beantwoorden voor 't werk. Abonnement is wel van 't werk maar telefoon heb ik zelf gekocht. Had hiervoor een blackberry die het net begeven heeft net toen de iPhone 3G hier uitkwam.

Het maakt het voor mij gewoon allemaal een pak gemakkelijker.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

2 maten van mij hebben een iPhone uit Amerika. Daar was het natuurlijk een pak goedkoper. En het is natuurlijk wel een sjiek ding, maar geef mij maar een gsm. Ik heb ene van 280€, nu al 2 jaar en eigelijk sms en bel en fotografeer ik daarmee.

Zolang die werkt, koop ik mij niets anders. Gewoon allemaal onbetaalbaar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

stessel schreef:Ik ben ook nog van de telefoonkotjes generatie maar ik heb ondertussen wel de iPhone 3G. Ik gebruik hem dan ook bijna volledig. Moet vaak na m'n uren nog mailtjes beantwoorden voor 't werk. Abonnement is wel van 't werk maar telefoon heb ik zelf gekocht. Had hiervoor een blackberry die het net begeven heeft net toen de iPhone 3G hier uitkwam.

Het maakt het voor mij gewoon allemaal een pak gemakkelijker.
't is da, voor professionals snap ik het wel. Maar voor de meeste johnny-neklap-types die dat ding kopen heeft da geen enkele meerwaarde... steken ze hun prepaid kaart van de carrefour in zo'n spel :mrgreen:

Vandaag van de baas een iPod Nano gekregen, zomaar. Dus 'k heb weer een twadde voor muziek op te zetten en m'n telefoon werkt nog, so, all is good. :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

heb sinds 2 weken ook de iPhone 3G. is gewoon een fantastisch toestel! in het begin had ik wat problemen met de push email dienst van mobileme, maar sinds enkele dagen is dat allemaal opgelost. je moet de iPhone niet echt bekijken als enkel maar een (dure) gsm. het is ook nog een iPod (mijn gewone iPod heb ik ondertussen al verkocht) maar vooral het draagbare internet is wat em voor mij zo aantrekkelijk maakt: overal mails kunnen ontvangen (incl. office en pdf attachments kunnen bekijken) en versturen is echt wel handig voor mij (heb het veel nodig voor men werk), webpagina's die worden weergegeven exact hetzelfde als in een normale browser (ook de bookmarks van je browser thuis en op het werk worden overgenomen). appointments en contacts die direct gesynced worden met je desktopcomputer… ook de speciale myspace en facebook applicaties voor de iPhone zijn super (die gebruik ik ook dagelijks voor men werk)… of ff snel een routebeschrijving of straat opzoeken via de speciale google maps applicatie is ook best wel handig.

dus voor "professionals" is het echt wel een heel handig toestel (ook dankzij de fantastische interface) en goedkoper en praktischer dan altijd een gsm, ipod en laptop te moeten meesleuren.

en'k ben gewoon ook een mega Apple fan :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jasper op 01 aug 2008, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Maja, het is ook zo stom dat je alleen maar met Mobistar een iPhone kunt kopen. Ik zit al gans m'n leven bij Proximus, en heb niet echt zin om een gans nieuw nummer te gebruiken.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

^^
de belgische iPhone werkt met alle belgische providers. je moet em wel in een mobistar winkel kopen, of via een apple winkel, maar je kan em perfect met base of proximus gebruiken. (is verplicht in belgië door het verbod op koppelverkoop)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Is dat gewoon met zo'n SIM kaartje gelijk een gsm dat je er gewoon moet insteken?

Hmm, begint te kriebelen. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

^^
jeps gewoon uw sim kaart erin steken en ge zijt vertrokken :)
je moet wel een data abonnement bij je provider aanvragen om op het internet te geraken wanneer er geen wifi-netwerk in de buurt is.
Laatst gewijzigd door jasper op 01 aug 2008, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ge kunt uw nummer ook overdragen. Uw prefix is al lang niet meer provider gebonden.
Overdracht is gratis en verplicht btw.

ps: ge zit gans uw leven al bij proximus, kzou toch wel is uw tariefplan/formule nakijken en vergelijken met anderen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

jasper schreef: (is verplicht in belgië door het verbod op koppelverkoop)
Als je een auto koopt liggen daar toch ook Bridgeston/Michelin/....banden op zonder dat je daar voor kiest. De fabrikant van die auto sluit een (tijdelijk ?) contract met een bandenleverancier en jij bent verplicht van dat type band te kopen of je nu wil of niet.
Imo hetzelfde dan Mobistar/IPhone.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast