IPhone

Alles in verband met electronica
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

IPhone

Bericht door lemant »

En ... doet er iemand mee aan de hype. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat zelfs de politiek en het nieuws zich moeten ontfermen over deze introductie.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nope, heb zelfs mr ne gsm van een jaar of 5 oud, dus
kost te veel en zeker in vgl met NL of Zwitserland
pfff, elke Belg die da nu koopt tegen die prijs is goed zot, maar ja, de zwakst begaafden staan het eerst in de rij allicht :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

snap de heisa nie.. tis toch ma ne telefoon? ene van 500 euro dan nog.. ene van 50 euro kunde ook mee bellen en sms'en :roll: en die houden het vaak veel langer uit als die nieuw modellekes
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

als ik €500 uitgeef aan een telefoon dan zal hij tenminste mijn pizza moeten kunnen opwarmen
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ge kunt er naar verluid ook mee bellen! :-o
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Idd ik denk net hetzelfde als Nostalgie90... het bellen zelf is precies niet meer echt DE eigenschap van een GSM tegenwoordig.
Who In The Fuck kan er nu 500€ geven aan een iPhone, terwijl hij over de grens (weliswaar met een abbo van 2 jaar) voor 75€ over de toonbank gaat.

Tenslotte is België echt niet gemaakt voor al die multimedia/inet toepassingen daar het hier allemaal stukken van mensen kost en je al in het hartje van een grote stad moet leven om een degelijke wifi verbinding te hebben.

Tegenover US & Azië, daar is SMS'en, MSN, Internet over GSM gewoon gratis bij je abbo van pakweg 15$/mnd ! Dan is dat te doen.

Ikzelf loop hier rond met een GSM van 60€, ik daar mee bellen en SMS'en en voor de rest kunde daar niks mee. Deze staat ook meestal uit en gebruik em meestal voor nood toepassingen of wanneer ik em echt nodig zou hebben (minimaal)

Ik las overtijd op partyflock een enquete over wie er nog zonder GSM zou kunnen leven ! Denk dat er 60% stond die niet zonder GSM konden, alleee mannen waar gaat dat naar toe ??? Als iemand mij hier een logische verklaring voor kan geven dan hoor ik het graag, want ik kan hier niet met mijn verstand bij !

De Topic op PF
http://partyflock.nl/poll/68042:Hoe_bel ... r_jou.html
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

prijs u gelukkig...mijn gsm moet 24/24 aanliggen voor het werk...je kan nooit weten dat er een collega hulp nodig heeft bij iets. (werk gerelateerd natuurlijk).

zonder gsm leven..no props..
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ThaMan schreef:Ikzelf loop hier rond met een GSM van 60€, ik daar mee bellen en SMS'en en voor de rest kunde daar niks mee. Deze staat ook meestal uit en gebruik em meestal voor nood toepassingen of wanneer ik em echt nodig zou hebben (minimaal)
Heb er 2 weken geleden een nieuwe gekocht nadat mijn oude het na 5 jaar begeven had: Nokia van 45 EUR. Veel gebruik ik die niet (noodgevallen op MTB-ritten).

Heb voor het werk een Blackberry *pff* omdat ik te veel mails krijg en er ook veel verstuur. Ik heb dus de laagste communicatiekosten van gans het bedrijf. Blijkbaar wil men niet begrijpen dat je je werk ook efficïent en supergoed kan doen zonder altijd maar te bellen (men kan dat wel begrijpen maar het is nogal gênant voor bepaalde mensen die niets liever en niets anders doen :D ) Wanneer men mij vraagt of ik zonder GSM kan dan zeg ik dus 'ja'.

Niet alleen het hele I-Phone gedoe maar ook die hele GSM-status manie snap ik niet. Hoe duurder hij kost en hoe meer toeters en bellen er op zitten des te beter blijkbaar. Ik ken een aantal mensen die al zo'n I-Phone hadden (gekocht in buitenland) en heb ze dan gevraagd wat er dan voor hen zo bijzonder aan was: niemand kon me daar een écht antwoord op geven.
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

Snickerke schreef:prijs u gelukkig...mijn gsm moet 24/24 aanliggen voor het werk...je kan nooit weten dat er een collega hulp nodig heeft bij iets. (werk gerelateerd natuurlijk).

zonder gsm leven..no props..
geen 24/24 bij mij, al krijg ik na m'n uren daar ook nog wel 's telefoon op (werk gerelateerd)
werk gsm is wel doorgeschakeld naar mijne privé, dan loop ik altijd maar met ene rond na m'n werk

m'n werk kan ni zonder gsm, privé kan ik zonder, maar dan kan ik toch nog altijd ni zonder internet... :)

iPhone... wie da hier koopt, is D O M...
mijne €150 gsm zal't moeten uithouden tot 'm volledig nar de knoppen is, en dan koop ik wel iets anders waarmee ge kunt bellen, en af en toe 's nen foto kunt trekken (voor deftige foto's moet da ni dienen, heb ik wal iets anders voor ;))
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Mijn vrouw heeft 3j geleden voor de eerste keer een GSM gekocht. Daarvoor had ze mijn afdankers die nog redelijk goed waren. In de winkel vroeg de verkoopster (een kipje van 18 jaar) of ze haar oude wilde inruilen want dan kreeg je korting. Toen ze antwoorde dat dit haar eerste GSM was die ze kocht lag daar iedereen in een deuk :?

Ik heb persoonlijk nog nooit zelf een telefoon gekocht. Heb hem, al dan niet noodzakelijk, van het werk. Das mooi mee genomen. Maar ik weet nog toen er geen GSM's waren werd er ook gewerkt en draaide de wereld ook :D

Ik hoorde op het werk vertellen dat er zelfs plastieken hoesjes zijn om over de GSM te doen en dan onder de douchte te bellen of te SMS :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

In Leuven was 't een vast ritueel dat studenten stonden aan te schijven aan telefooncellen met hun telefoonkaart om naar huis te bellen! :) En als je iemand moest hebben, wandelde je gewoon tot aan zijn/ haar deur!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik schrik telkens als er iemand mij een sms stuurt of mij opbelt .. :roll:
"ah, ik heb toch ergens vrienden" denk ik dan .. :mrgreen:

wat dus wil zeggen dat ik makkelijk zonder zou kunnen .. ik word toch bena ni gebeld .. en zelf bellen .. af en toe ne keer he

voor de rest bel ik wel op't werk .. da kost niets ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

SMS'en is een beetje aso, en bellen vind ik vreemd ... ik ga nog liever op bezoek dan uren te liggen bellen!
Vreemd zitten ze in een café aan den toog wat zielig met hun gsm te spelen!
Soit met de GSM komen er altijd personen naar boven die je jaren niet hebt gehoord of gezien, als ze U nodig hebben weten ze U inderdaad te vinden!

Ik heb enkel nog maar een gsm van t'werk, een persoonlijk abbo heb ik sinds jaren niet meer vermits ik niet veel bel.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

kan uit elk antwoord wel iets hetzelfde vinden, conclusie : we worden oud :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:kan uit elk antwoord wel iets hetzelfde vinden, conclusie : we worden oud :mrgreen:
bwah, ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen het toestel heb hé, 'k had het eerder over de manier waarop de media en politiek blijkbaar een marketingrol innemen
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast