probleem met zen mp3 speler

Alles in verband met electronica
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

probleem met zen mp3 speler

Bericht door ads »

Ik heb zo een nieuwe Zen mp3 speler, met een groot scherm.
Alles werkt goed, echter, heb ik nu via mijn windows media player enkele cd's geript (stubru's life is music), en nu heb ik deze 5 cd's op mijn c schijf allemaal onder 1 map gekopieerd en deze map hernoemt naar de naam life is music. Tot hiertoe geen probleem, echter, als ik deze map nu overzet naar mijn zen speler, zet hij 5 verschillende mappen in mijn speler, dus eigenlijk iedere cd apart, en noemt hij alles als vb. onbekende cd 1, onbekende cd2, enz als mapnaam, en dan in de map noemt hij de songs als vb. song 1, song 2, ... terwijl ik alle songs een naam gegeven heb, zodat ik makkelijk alles kan terugvinden.
Ik heb destijds bij het installeren van het zen media programma ook de optie geinstalleerd dat zen de info van de cd (vb. hoes e.d.) mag downloaden bij de cd, ook dit komt er niet op.
Iemand die raad weet, want ik geraak er niet meer aan uit.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Euhm, heb je geen software CD erbij gekregen? Doe dat via dat programma van Creative. En niet via windows.

Dan kun je alles beter aanpassen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja, heb programma erbij gekregen, maar bij het rippen via dat programma versprong de cd :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

oeps, nieuwe poging gedaan, en blijkbaar lag het aan mijn kapotte cdrom speler. nu de externe cdrom speler eraan gehangen, en probleem opgelost. Thanks! Deze mag dus dicht.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast