12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Het party forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2010, 20:10

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door Dj Access »

Ieman al de uren voor die avond ?


Grtz J
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

cloud schreef:wat doet dat er nu toe??
vind je dat ZO een rare vraag tov een dj? :P
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door quincy »

kj forever schreef:
KingsBoy schreef:wat doet die man tijdens de week?
wat doet die man tijdens het weekend?

Voor sommige van zijn beste vrienden, bij voorbeeld, die willen ook hem gebruiken, net zoals met Phiphi, om bekend te worden :roll:
Dat Kevin jaloers is op de goeie relatie en samenwerking tussen Phi Phi en mijzelf (sinds 99 al) weten we al langer hé ;)

Ik denk niet dat Phi Phi al 10 jaar tegen zijn zin op mijn party's staat te draaien, foto's alleen al zeggen genoeg ... Ik doe ook nooit iets zonder zijn goedkeuring, we hebben immers respect voor elkaar, iets wat verre zoek is bij uwen "held"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door StevenR_73 »

Stanne schreef:Ja man, tis al reunion wat de klok slaagt tegenwoordig.

@ A-TOM-X: wat bedoel je dan met de muziek van "vroeger" als je hier voor een groot stuk de beste eerste 4 jaar vergeet ? Ik zie geen Zolex, KJ, Bountyhunter,......
En hiermee zoeken jullie toch hetzelfde volk te trekken dan Carat imo. Op den duur.......


binnekort zijn het de Reunion of the Reunion Party's :mrgreen:
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door Don Cabron »

StevenR_73 schreef:
binnekort zijn het de Reunion of the Reunion Party's :mrgreen:
Life.. Ge kunt het zo zot nie bedenken, of het bestaat wel! :-o

Volgende week donderdag in Leuven 'Back to the nineties'.. the reunon!!

http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 765&ref=ts!!

Volgend jaar missch e retro met muziek van de come-back vd reunion of back to the nineties? :D
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door kj forever »

quincy schreef:
kj forever schreef:
KingsBoy schreef:wat doet die man tijdens de week?
wat doet die man tijdens het weekend?

Voor sommige van zijn beste vrienden, bij voorbeeld, die willen ook hem gebruiken, net zoals met Phiphi, om bekend te worden :roll:
Dat Kevin jaloers is op de goeie relatie en samenwerking tussen Phi Phi en mijzelf (sinds 99 al) weten we al langer hé ;)

Ik denk niet dat Phi Phi al 10 jaar tegen zijn zin op mijn party's staat te draaien, foto's alleen al zeggen genoeg ... Ik doe ook nooit iets zonder zijn goedkeuring, we hebben immers respect voor elkaar, iets wat verre zoek is bij uwen "held"
Hoe konde Kevin van een profiteur jaloers zijn, dat vraag ik mij af... :scratch:
Story: Waarom Phiphi zijn beste vrienden (die van Parijs komen hem luisteren...) constant klagen door het feit hij is altijd het laatste die moet spelen. En dat ze moeten dus altijd shit van muziek eerst horen? Ze vragen ook, zoals anderen, waarom moeten mensen die nooit hun handen achter het discobar van Extreme, vandaag met die club iets mee te maken. Of gewoon daarvan om zelfs te promoten zeker.

Dus als ik goed begrijp hoe jij bent, geef ik 100% gelijk aan mijn "held"!

En laatste, Phiphi 10 jaar met jij samenwerking...
Denk je tegen zijn "zin" of voor zijn "geld" ?
Ik denk, meest van den dag, allebij !
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door varth »

bende kleuters
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door quincy »

kj forever schreef:
Hoe konde Kevin van een profiteur jaloers zijn, dat vraag ik mij af... :scratch:
Story: Waarom Phiphi zijn beste vrienden (die van Parijs komen hem luisteren...) constant klagen door het feit hij is altijd het laatste die moet spelen. En dat ze moeten dus altijd shit van muziek eerst horen? Ze vragen ook, zoals anderen, waarom moeten mensen die nooit hun handen achter het discobar van Extreme, vandaag met die club iets mee te maken. Of gewoon daarvan om zelfs te promoten zeker.

Dus als ik goed begrijp hoe jij bent, geef ik 100% gelijk aan mijn "held"!

En laatste, Phiphi 10 jaar met jij samenwerking...
Denk je tegen zijn "zin" of voor zijn "geld" ?
Ik denk, meest van den dag, allebij !
Van waar hij het toch blijft halen :cheers:
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door moonscaper »

Elke keer dezelfde zever, KJ Forever zou hier beter wat meer wegblijven want altijd dezelfde dat er weer over moet beginnen :roll:
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door Technolab »

idd, dat die 2 ne keer gaan samenwonen he... miljaar zeg...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door Nostalgie90 »

Ongetwijfeld voer voor therapeuten
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door kj forever »

The Soulphonic fanclub in force ! :mrgreen:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Mannekes mannekes mannekes! Er zijn er beter die hun mond zouden houden als ze niet weten waarover ze spreken.

Kevin Jee is er niet bij omdat hij met 20 years Illusion zijn kat heeft gestuurd om zijn gram te halen omdat hij 11 jaar daarvoor aan de deur werd gezet. Hoe kinderachtig kun je zijn???

Kurt is er niet bij omdat hij met 20 years Illusion een doodsaaie electroset heeft neergezet ipv de gevraagde Illusion classics te spelen. Zelfde voor Zolex.

Ipv hier redenen te liggen fabriceren omdat men meent een "kenner" te zijn zou men beter gewoon de vraag stellen.

Teveel retro of te weinig retro, who cares? Als het je niet aanstaat blijf dan gewoon thuis.
Ik begrijp niet waarom er mensen moeten zijn om altijd maar commentaar te geven in een club waar ze naar eigen zeggen toch nooit naartoe gaan.
Afgunst?

Reunions doen ze overal, dus waarom zou Illusion dat niet mogen organiseren!
Wees gerust dat deze party Carat Reunion proporties zal aannemen, toch raar voor een muziekstijl die niemand meer wil horen???
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

A-TOM-X schreef:Kevin Jee is er niet bij omdat hij met 20 years Illusion zijn kat heeft gestuurd om zijn gram te halen omdat hij 11 jaar daarvoor aan de deur werd gezet. Hoe kinderachtig kun je zijn???
:mrgreen: :mrgreen:
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door kj forever »

A-TOM-X schreef: Kevin Jee is er niet bij omdat hij met 20 years Illusion zijn kat heeft gestuurd om zijn gram te halen omdat hij 11 jaar daarvoor aan de deur werd gezet. Hoe kinderachtig kun je zijn???
Hadden ze even xxxxxx€ aan Kevin voorgesteld, had Kevin toch NEEEEEE gezegd !
Dat ben ik zeker van! :mrgreen:

Ik vind het toch meer spijtig voor Zolex die toch daar zijn Carat dingens blijft aandoen...
Wat een "merci" zeg :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten