04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door [terror]Neophyte »

tjik tjak volle bak!
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door dewitte »

[terror]Neophyte schreef:tjik tjak volle bak!
Zalige nacht-ochtend, nog is volledig kunnen smijten 8)
Montini '
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Matthias »

Ben er nog effe toegestuikt rond 06u en er was niet zoveel volk meer. In grote zaal was Bountyhunter bijna het dak aan het wegblazen en in kleine zaal zaten nog ongeveer 40 man.

Sfeer in grote zaal was wel de moeite. 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

Matthias schreef:Ben er nog effe toegestuikt rond 06u en er was niet zoveel volk meer. In grote zaal was Bountyhunter bijna het dak aan het wegblazen en in kleine zaal zaten nog ongeveer 40 man.

Sfeer in grote zaal was wel de moeite. 8)
Kvond voor 6 uur te zijn dat er toch wel nog veel volk zat zé, kzat op een bepaald moment te denken, als Bountyhunter zo blijft draaien staan ze hier om 9 uur nog allemaal zot te doen:P

Het feestje zelf dan: Echt een van de betere retro's van het laatste jaar, vol kot praktisch, en dat desondanks de sluiting van Lagoa en Carat Reunion...

De sfeer was terug als vanouds min of meer, veel oude bekenden en echt cherry volk...

De muziek was top, zeker Bountyhunter die voor ne serieuze stevige sluiting gezorgd heeft, Franky Jones (gelijk gewoonlijk) en Franky Kloeck (ook gelijk gewoonlijk:P)
De kleine zaal was ook weer top en daar is het toch Mike dat als geen ander weet hoe hij het volk moet bespelen, tis echt wel 'zijne' foyer!

Kheb u wel ni meer gezien matthias, maja volgende keer drinken we er is enen e:P
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Matthias »

Dimi_Cm schreef:
Matthias schreef:Ben er nog effe toegestuikt rond 06u en er was niet zoveel volk meer. In grote zaal was Bountyhunter bijna het dak aan het wegblazen en in kleine zaal zaten nog ongeveer 40 man.

Sfeer in grote zaal was wel de moeite. 8)
Kvond voor 6 uur te zijn dat er toch wel nog veel volk zat zé, kzat op een bepaald moment te denken, als Bountyhunter zo blijft draaien staan ze hier om 9 uur nog allemaal zot te doen:P

Het feestje zelf dan: Echt een van de betere retro's van het laatste jaar, vol kot praktisch, en dat desondanks de sluiting van Lagoa en Carat Reunion...

De sfeer was terug als vanouds min of meer, veel oude bekenden en echt cherry volk...

De muziek was top, zeker Bountyhunter die voor ne serieuze stevige sluiting gezorgd heeft, Franky Jones (gelijk gewoonlijk) en Franky Kloeck (ook gelijk gewoonlijk:P)
De kleine zaal was ook weer top en daar is het toch Mike dat als geen ander weet hoe hij het volk moet bespelen, tis echt wel 'zijne' foyer!

Kheb u wel ni meer gezien matthias, maja volgende keer drinken we er is enen e:P
Mja, we moeten elkaar gemist hebben waarschijnlijk. Ik was u ook wa aan het zoeken aan bar in grote zaal en dan nog effe in kleine zaal. Jammer :?
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

Matthias schreef:
Dimi_Cm schreef:
Matthias schreef:Ben er nog effe toegestuikt rond 06u en er was niet zoveel volk meer. In grote zaal was Bountyhunter bijna het dak aan het wegblazen en in kleine zaal zaten nog ongeveer 40 man.

Sfeer in grote zaal was wel de moeite. 8)
Kvond voor 6 uur te zijn dat er toch wel nog veel volk zat zé, kzat op een bepaald moment te denken, als Bountyhunter zo blijft draaien staan ze hier om 9 uur nog allemaal zot te doen:P

Het feestje zelf dan: Echt een van de betere retro's van het laatste jaar, vol kot praktisch, en dat desondanks de sluiting van Lagoa en Carat Reunion...

De sfeer was terug als vanouds min of meer, veel oude bekenden en echt cherry volk...

De muziek was top, zeker Bountyhunter die voor ne serieuze stevige sluiting gezorgd heeft, Franky Jones (gelijk gewoonlijk) en Franky Kloeck (ook gelijk gewoonlijk:P)
De kleine zaal was ook weer top en daar is het toch Mike dat als geen ander weet hoe hij het volk moet bespelen, tis echt wel 'zijne' foyer!

Kheb u wel ni meer gezien matthias, maja volgende keer drinken we er is enen e:P
Mja, we moeten elkaar gemist hebben waarschijnlijk. Ik was u ook wa aan het zoeken aan bar in grote zaal en dan nog effe in kleine zaal. Jammer :?
Tegen 6 uur zat ik pompaf in de booth naar Bountyhunter ewa te kijken:P, kben nog efkes beneden geweest maar niet lang ni meer dus tzal daar mee zijn..
Maar kom je de 15de mei? Met legendary deejays, anders halen we het dan in e:)
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door dewitte »

Dimi_Cm schreef:Kvond voor 6 uur te zijn dat er toch wel nog veel volk zat zé, kzat op een bepaald moment te denken, als Bountyhunter zo blijft draaien staan ze hier om 9 uur nog allemaal zot te doen:P
Idd Bountyhunter heeft er ne lap op gegeven, zijn nog heel de rit van Cherry Moon tot Sintruie op zijn elan verder gegaan :alien: Echt één van de betere retro's in Cherry Moon en echt wel een lekker sfeertje, zéker tegen de ochtend het was top 8)
Montini '
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

dewitte schreef:
Dimi_Cm schreef:Kvond voor 6 uur te zijn dat er toch wel nog veel volk zat zé, kzat op een bepaald moment te denken, als Bountyhunter zo blijft draaien staan ze hier om 9 uur nog allemaal zot te doen:P
Idd Bountyhunter heeft er ne lap op gegeven, zijn nog heel de rit van Cherry Moon tot Sintruie op zijn elan verder gegaan :alien: Echt één van de betere retro's in Cherry Moon en echt wel een lekker sfeertje, zéker tegen de ochtend het was top 8)
Ja idd, de sfeer bleef top tot het einde, khad spijt da mijn benen ni meer mee wouden:P
Maja, de 15de zallek nog wa schade inhalen:D
De flyer daarvoor volgt deze week btw...Er moest nog een kleine aanpassing gebeuren..
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door dewitte »

Dimi_Cm schreef: Ja idd, de sfeer bleef top tot het einde, khad spijt da mijn benen ni meer mee wouden:P
Maja, de 15de zallek nog wa schade inhalen:D
De flyer daarvoor volgt deze week btw...Er moest nog een kleine aanpassing gebeuren..
Wat is er de 15de te doen?
Is er eigenlijk iets opgenomen geweest?

Men linker oor fluit nog :D
Montini '
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door wagonss »

Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

dewitte schreef:
Dimi_Cm schreef: Ja idd, de sfeer bleef top tot het einde, khad spijt da mijn benen ni meer mee wouden:P
Maja, de 15de zallek nog wa schade inhalen:D
De flyer daarvoor volgt deze week btw...Er moest nog een kleine aanpassing gebeuren..
Wat is er de 15de te doen?
Is er eigenlijk iets opgenomen geweest?

Men linker oor fluit nog :D

Legendary Deejays

Gans de avond Yves De Ruyter, Franky KLoeck, Sven Lanvinn & Youri:)

15 mei e wel:)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Matthias »

Dimi_Cm schreef:
dewitte schreef:
Dimi_Cm schreef: Ja idd, de sfeer bleef top tot het einde, khad spijt da mijn benen ni meer mee wouden:P
Maja, de 15de zallek nog wa schade inhalen:D
De flyer daarvoor volgt deze week btw...Er moest nog een kleine aanpassing gebeuren..
Wat is er de 15de te doen?
Is er eigenlijk iets opgenomen geweest?

Men linker oor fluit nog :D

Legendary Deejays

Gans de avond Yves De Ruyter, Franky KLoeck, Sven Lanvinn & Youri:)

15 mei e wel:)
Owla!! 8)

Zet da flyerke maar rap online aub. :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

Legendary Deejays

Gans de avond Yves De Ruyter, Franky KLoeck, Sven Lanvinn & Youri:)

15 mei e wel:)[/quote]

Owla!! 8)

Zet da flyerke maar rap online aub. :D[/quote]

De flyer lag nochtans in Cherry Moon zondag zé:P
Maar kzet hem zo snel mogelijk online, we wachten nog op een kleine aanpassing:)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door cherryman »

Vond het wel een geslaagde avond, net genoeg volk, héél veel bekend volk van vroeger gezien. Stippi dat was al jaren geleden zelfs denk ik. Veel bijgepraat ook, muziekaal was het ook niet slecht, maar vond het ook niet echt super.

Franky was naar gewoonte wel dik in orde, maar Yves viel me een beetje tegen met zijn hardstyle, ook CM-trax iets té hard getint naar mijn mening. De foyer was dan natuurlijk weer wel in orde met Kevin.

Sfeer iets beter dan afgelopen edities, maar aangezien ik tegen half 10 er terug uit moest om te gaan werken ben ik tegen een uur of 4 voldaan vertrokken. Misschien 15de mei terug, maar zal veel afhangen van de zin.

Wordt de hardcore terug gereduceerd dan misschien Dimi?
Want had gehoord dat het volk ook wat uitbleef?
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: 04.04.10 : Easter Retro Edition @ Cherry Moon

Bericht door Dimi_Cm »

cherryman schreef:Vond het wel een geslaagde avond, net genoeg volk, héél veel bekend volk van vroeger gezien. Stippi dat was al jaren geleden zelfs denk ik. Veel bijgepraat ook, muziekaal was het ook niet slecht, maar vond het ook niet echt super.

Franky was naar gewoonte wel dik in orde, maar Yves viel me een beetje tegen met zijn hardstyle, ook CM-trax iets té hard getint naar mijn mening. De foyer was dan natuurlijk weer wel in orde met Kevin.

Sfeer iets beter dan afgelopen edities, maar aangezien ik tegen half 10 er terug uit moest om te gaan werken ben ik tegen een uur of 4 voldaan vertrokken. Misschien 15de mei terug, maar zal veel afhangen van de zin.

Wordt de hardcore terug gereduceerd dan misschien Dimi?
Want had gehoord dat het volk ook wat uitbleef?
Er zal iets meer retro komen in de toekomst, maar ook niet altijd retro...
Soms ook gewoon events van vroeger eens terughalen...

De komende maanden is er iets minder hardcore door de grote events die er aan komen in het buitenland enzo en omdat de mogelijk was om dat te doen maar het ligt zeker niet aan minder volk ofzo, de ene week is beter dan de andere maar het doet bv niks uit om te concureren tegen iets zoals Bassleader, daarom dus Legendary Deejays..

Voor de rest volgt de info wel snel:)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten