30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door pooley »

blijkbaar wel want het berichtje staat er nog altijd?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door emotionslover »

is er geen globe reunion in la rocca gepland????? dacht dit gezien te hebben!??
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Lestat »

KingsBoy schreef:
ik post een anti drgs message, en opeens is iedereen tegen mij :roll: het is duidelijk hoe volwassen jullie zijn :roll:
nee wij zijn gewoon vóór drugs :mrgreen:

Afbeelding
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door jeec426 »

Lestat schreef:
KingsBoy schreef:
ik post een anti drgs message, en opeens is iedereen tegen mij :roll: het is duidelijk hoe volwassen jullie zijn :roll:
nee wij zijn gewoon vóór drugs :mrgreen:

Afbeelding
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

@ emotionslover: Globe reunion in La Rocca da zou wel straf zijn. Efkes de muziek totaal over een andere boeg gooien, maar dan zen ik er deze keer zeker bij
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door emotionslover »

jeec426 schreef:
Lestat schreef:
KingsBoy schreef:
ik post een anti drgs message, en opeens is iedereen tegen mij :roll: het is duidelijk hoe volwassen jullie zijn :roll:
nee wij zijn gewoon vóór drugs :mrgreen:

Afbeelding
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

@ emotionslover: Globe reunion in La Rocca da zou wel straf zijn. Efkes de muziek totaal over een andere boeg gooien, maar dan zen ik er deze keer zeker bij

toch juste, staat gepost op het forum (check parties)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

emotionslover schreef:is er geen globe reunion in la rocca gepland????? dacht dit gezien te hebben!??
idd! 18 feb met Zolex, Jones, Ruyter & Tofke
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

On-topic mannen:

Line-up ligt bijna vast, volgende DJ's hebben al bevestigd:

Aldo (ex- Obsession)
A-TOM-X (ex-Obsession, resident Illusion Retro Classix, Memories, Resident Jack)
Jan (Illusion Retromaster & tweemaal te gast in Obsession met Superretro's)
Bountyhunter (Bonzai Records, Woops, Demilitarized zone en ook te gast geweest in Obsession met een superretro)
& ....

Dimitri (ex-resident Obsession, jawel, wij houden wel degelijk rekening met jullie commentaren/wensen)

Deze line-up zal nog vervolledigd worden met Jean Delaru, maar daar heb ik nog geen bevestiging van.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Ik post de volgende dagen nog wel eens de setjes van vorig jaar zodat zij die geweest zijn hun memory kunnen refreshen & zij die er niet waren hun fout kunnen inzien! :)
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

die set van franky jones @ obsession reunion is nogal commercieel, was obsession beetje commercieel?
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

KingsBoy schreef:die set van franky jones @ obsession reunion is nogal commercieel, was obsession beetje commercieel?
Tja, wat heet commercieel KingsBoy?
Ik weet niet hoe jij dat definieert.
Wij maakten geen onderscheid op retrofeestjes tussen trance, hardtrance, techno, oldschool, progressive, etc...
Uiteraard werden daar ook de bekendste retroplaten tussengedraaid.
Onze feestjes waren vooral bekend omwille van de schitterende sfeer & het vele volk dat er op afkwamen.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

ik heb er deze morgen naar geluisterd (ik moet alle dagen 90min met de wagen rijden dus ik heb wel tijd :D ) en ik vond het verrassend commercieel, soms vraag ik mij af (als die retro sets zo klassiek zijn) waarom die grote namen in godsnaam nog nodig zijn, vele zullen bevestigen dat een maat van achter de hoek ook zo een set kan neerplaatsen, en waarschijnlijk voor 50eur ofzo

ach, retro, altijd een moeilijk onderwerp!!! :twisted:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

KingsBoy schreef:ik heb er deze morgen naar geluisterd (ik moet alle dagen 90min met de wagen rijden dus ik heb wel tijd :D ) en ik vond het verrassend commercieel, soms vraag ik mij af (als die retro sets zo klassiek zijn) waarom die grote namen in godsnaam nog nodig zijn, vele zullen bevestigen dat een maat van achter de hoek ook zo een set kan neerplaatsen, en waarschijnlijk voor 50eur ofzo

ach, retro, altijd een moeilijk onderwerp!!! :twisted:
Tja, dat soort opmerkingen hoor ik regelmatig! Het feit is dat als iedereen's maat van het café of neef, buurman en dergelijke het ook zouden kunnen, dan vraag ik me af waarom het toch steeds die grote namen geboekt worden. Respect moet je verdienen!

Ieder zijn mening he Kingsboy, maar wij hebben 6 jaar een club gerund met non-stop retro's op de eerste vrijdag van de maand & ze zaten stuk voor stuk nokvol. Als je er nooit bent geweest vind ik het nogal dom dat je daar een mening over probeert te formuleren.
Jij hebt een set gehoord van Franky Jones (in mijn ogen een steengoede set! Technisch zeker de beste van de avond!).
Franky heeft zijn interpretatie gegeven van de muziek zoals die in Bizar werd gedraaid. (pré-Obsession periode).
Ik stel voor dat je eens surft naar belgiumlivesets.blogspot.com en daar eens gaat snuffelen tussen de retrosets van Obsession en geef dan je mening, maar toch niet op basis van één setje dat je hebt gehoord aub!
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

bij mij is deze mening het gevolg van veel te veel naar retro avonden te gaan in de alom bekende lijst van dancings, sorry :mrgreen: dat het kot vol zit en veel sfeer is, kan ik zeker bevestigen
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

Enterprise schreef:Om eerlijk te zijn, vind de set wel cava maar nog teveel hitjes....... wekelijks doe ik wel zo een set ergens........... :roll:
voila, meneer Jones geeft het zelf toe ;) het is ook maar een mening hé :roll:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

KingsBoy schreef:
Enterprise schreef:Om eerlijk te zijn, vind de set wel cava maar nog teveel hitjes....... wekelijks doe ik wel zo een set ergens........... :roll:
voila, meneer Jones geeft het zelf toe ;) het is ook maar een mening hé :roll:
Ieder zijn mening ja, maar ik vind niet dat een DJ slecht draait door "hitjes" te draaien en per definitie goed draait door "onbekender" te draaien.
Je moet je aanpassen aan de mensen die er zijn, is er geen sfeer tijdens je set, dan heb je de mensen niet overtuigd.
Ikzelf heb retro gedraaid in zowat alle grote clubs van België, maar ik heb geen naam als een Franky Jones, Yves Deruyter, Bountyhunter, Phi-Phi & noem maar op.
Overal waar ik kom pas ik me aan naargelang waar het volk op reageert, als dat dan platte retro zoals white line blijkt te zijn, tja dan is dat maar zo.
Je kan toch nooit voor iedereen goed doen, dus probeer ik dat ook al lang niet meer. Ni goed voor den bloeddruk! :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast