Portiers Carat

Het forum van Carat in Bouwel
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Re: Portiers Carat

Bericht door benjamincespedes »

Haha John Beton ken ik goed genoeg. Heb ook heel veel in de carat gezeten periode 1996-1999. Heb die ene keer eens serieuze klappen zien uitdelen op zondagnamiddag aan die pilaar op de dansvloer. Er was ne begaaide op die paal gekropen en den John kon er niet echt mee lachen. Die gast heb ik letterlijk zien buiten vliegen. Ik had ik alle respekt voor den John, kwa veiligheid was em op en top. Hij reed in die periode ook met nen dikke bmw 7 serie. Die vrouwelijke portier heb ik ook nog geweten. Was ergens einde 1997 begin 1998. Ze heeft er maar een kleine periode gestaan en is daarna naar de zillion gegaan dacht ik. Carat was echt een bangelijke tijd.
BALMORAL
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2008, 18:23

Re: Portiers Carat

Bericht door razzamatazz »

Oldskool schreef:Voor zo'n klein zaakske waren er wel behoorlijk wat portiers en parkingwachters in en om de Carat.
Ik herinner me alleen nog die kleine dikke met z'n baardje.
Leek me altijd een ambetant menneke.
Was nooit content als ge kleingeld gaf (durfde dat zelfs naar uw kop te smijten)
en aanvaarde kennelijk alleen briefkes van 100 frank...
John Beton was één van de correctste portiers van Carat en echt ne zware jonge ze kende pratisch iedereen uit het milieu . Ik vond persoonlijk dat hij de zaak steeds onder controle had daar , heb hem zelfs geweten dat hij der smorgens helemaal alleen was en de zaak vol me zware jongens en toch deed er niemand iets klasse vond ik da toen. Die kreeg toch van iedereen veel respect ze . Ben zelfs een paar keer in die z'n fitnesscenter geweest amai da was ook een echt rovershol zene.
Vol met portiers , dealers en pooiers was naar het schijnt een anabolica dealer en heb eens gehoord da ze die aan de Carat zelfs is gepakt emme.
Die is ook eens naar Carat gekome me een 15 tal Albaneze toen hij is ni werkte en ze daar ambras hadden en JB gebeld emme om te kome.
Die zijne neef was wel een pak minder zene kgeloof dat die Sammy heette veel show en grote woorde mor totaal niks waard had ook gene gezag bij die zware manne die kon der enkel staan door den John. Die manne van de parking de sport en die ander ware ook wel toffe gaste en ook alted correct.
Haaa Carat waarom moest da nu sluiten was gewoon mijnen zaligsten tyd . :cheers:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten