Videoreportage Jambers

Het forum van Carat in Bouwel
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:
kenzoo schreef:'T valt toch wel op dat elke klant die voor de camera kwam en die het over drugs had een Hollander was.....
Nou :mrgreen:

Wij Belgen gaan harder en zwijgen des te harder :P Als t stiekem moet zijn, is België niet langer klein :D
Die Hollanders hadden allemaal een babbelkick van de pep :D Die praatten altijd hun bek voorbij :D
Voor de Nederlanders onder ons: graptje é
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kheb het onderwerp eens gesplitst ze.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Videoreportage Jambers

Bericht door After »

superzalige reportage, met idd een schijnvertoning, niet dat ik er ooit was, maar het acteerwerk valt wel enorm op :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Videoreportage Jambers

Bericht door Lestat »

After schreef:superzalige reportage, met idd een schijnvertoning, niet dat ik er ooit was, maar het acteerwerk valt wel enorm op :D
Ik heb daar ooit eens iets per ongeluk op de toog laten vallen (en t was een goed gevuld zakske :P) - zowel Vania als John Beton stonden er op te kijken maar t was ook echt per ongeluk want in Carat zorgde ik altijd dat ik proper binnenging, was echter al in dusdanige toestand da'k ni meer wist wat ik in mijn zakken had zitten. Bij het betalen van de inkom graai ik in mijn broekszak, voel da'k zo wa briefkes vasthad en gooi da op de toog om er t juiste uit te zoeken, en bovenop da geld lag daar ineens zo'n zakske te blinken :mrgreen:
Ik schrok al even erg als zij, maar ik was t rapste bij mijn positieven en zei als eerste : ow da wist ik ni meer da'k da bij had - was echt per ongeluk, sorry enzo, ik zal 't rap in de auto gaan smijten want ik wou da hier echt ni mee binnenpakken :P En die 2 wisten ni goed hoe te reageren, dus ik buiten, auto in, zakske weg, en terug binnen en er was niks aan de hand :D
Dus ja, ik vind ook wel dat er in deze opname vrij deftig geacteerd werd :cheers:
Ik denk dat t overal wat gebeurt, als je je een beetje gedraagt, en vaste klant bent, nooit voor miserie zorgt enz, en t dan nog een beetje deftig kunt uitleggen als t nodig is :cheers: dat er wel eens wat door de vingers wordt gezien. Al een geluk voor mij, want Carat lag me echt wel nauw aan t hart, en ik ben content da'k geen feestje heb moeten missen omda'k buiten ben gezet geweest. En ook al omdat diene John Beton echt gene is waar ik ambras mee wil hebben :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast