Eerste Carat foto's uit 1997

Het forum van Carat in Bouwel
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

das marlyn op die foto komt regelmatrig bij struyf zijn thuis nu.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Sjeezes carat, waar is den tijd naartoe

Dees vind ik echt de meest representatieve foto voor Carat volgens mij

Afbeelding

Bijten, bijten, bijten
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Ik vind die van Marko toch ook wel erg goed. Riem om zijn nek en al.... lang geleden dat ik hem zo op niveau heb gezien 8)

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

haha, met die kinne vooruit...

wa e gerief was er toen zeg :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

jeec426 schreef:Sjeezes carat, waar is den tijd naartoe

Dees vind ik echt de meest representatieve foto voor Carat volgens mij

Afbeelding

Bijten, bijten, bijten
Zo een foto's vind ge nu niet meer van dj's in grote keten, toen kon dat dus nog he :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Sirocco schreef:Ik vind die van Marko toch ook wel erg goed. Riem om zijn nek en al.... lang geleden dat ik hem zo op niveau heb gezien 8)

Afbeelding
dat t-shirt van la rocca heb ik ook nog
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Fieneke schreef:
jeec426 schreef:Sjeezes carat, waar is den tijd naartoe

Dees vind ik echt de meest representatieve foto voor Carat volgens mij

Afbeelding

Bijten, bijten, bijten
Zo een foto's vind ge nu niet meer van dj's in grote keten, toen kon dat dus nog he :cry:
Da is!!! Nog iets wa verandert is tov vroeger. de dj's laten hun ook al nimeer gaan.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik denk dat de Dj's daar eigenlijk weinig keuze in hebben..

Kunnen DJ's van tegenwoordig zich dat nog wel permiteren?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Marco.....nog zo jong.

Da DJ's da nu zo ni meer doen komt de muziek wel ten goede denk.
Tofke was wel goe in zich begaaien :D Nu weet ik het ni.

Mor onlangs hier nog een filmke gezien van Sven Vath op een recent feestje...... Redelijk weg zou ik zeggen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, maar is een feestje voor een DJ niet anders dan een keet waar ie dag in dag uit moet draaien (allé weekend in weekend uit :mrgreen: )

Ik weet alleen dat der 2 DJ's zijn die ooit tegen mij gezegd hebben dat ze het spijtig vinden dat het zo veel niet meer kan, het kwam volgens hun, hun mixen tengoede..

Edit: en da haar maar achteruitstrijken, stond volgens mij stijf van het zweet :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:Ik weet alleen dat der 2 DJ's zijn die ooit tegen mij gezegd hebben dat ze het spijtig vinden dat het zo veel niet meer kan, het kwam volgens hun, hun mixen tengoede..
Ik weet niks van DJ'en mor ik kan me ook inbeelden dat het wel beter marcheert onder invloed. Tis tzelfde dan nor de muziek luisteren hé. Mor ze mogen ni overdrijven want als je helemaal weg bent sucken de mixen geweldig.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:
Fieneke schreef:Ik weet alleen dat der 2 DJ's zijn die ooit tegen mij gezegd hebben dat ze het spijtig vinden dat het zo veel niet meer kan, het kwam volgens hun, hun mixen tengoede..
Ik weet niks van DJ'en mor ik kan me ook inbeelden dat het wel beter marcheert onder invloed. Tis tzelfde dan nor de muziek luisteren hé. Mor ze mogen ni overdrijven want als je helemaal weg bent sucken de mixen geweldig.
Mja, de dees zijn bekende dj's en vroeger was iedereen het daarover eens dat die mannen enorm goed spelen. Sinds dat ze daar wat moeten mee minderen hebben (maatschappijgericht) hoorde hier en daar veel meer commentaar over die kerels. Qua subjectief slecht draaien he, want zo een mening is altijd subjectief.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

da het vroeger kon maakte ook deel uit van de scene vond ik. Als den dj in carat of zelfs illusion er is naast sloeg of iets verkeerd deed. Geene mens die daarvan lastig liep. Nu is da of gans diene zijn set was slecht.

Alle zo ervaar ik da toch...
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

zou het ook nie wa te maken hebben met het gevaar van al de smurfen-controles tegenwoordig, en met al die kilometers da dj's soms moeten doen...
allé kzeg maar wa é :D
tis omdat ik mij al dikwijls afgevraagd heb of er wekelijks zo geen dj's gestekt worden bij controles, want helemaal zuiver lopen de meeste wel nie denk ik, als die ne hele nacht van feestje naar feestje moeten crossen

grtz
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

De concurrentie onder die mannen is nu ook veel groter. Die kunnen zich ni permiteren om 2-3u slecht te draaien want dan liggen ze buiten en de volgende DJ staat al klaar voor over te pakken.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten