Laatste party in carat???

Het forum van Carat in Bouwel
Mroizo

Laatste party in carat???

Bericht door Mroizo »

kan er mij iemand zeggen welke den datum was van de 'allerlaatste' party in den Carat ... grtzz

(EDIT: titel veranderd naar iets wat met het topic te maken heeft)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Wil ik ook wel es weten en wanneer de Carat nu precies opengegaan is...Ik weet/denk ergens in 94' maar de excate openingsdatum!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Ik vraag dit omdak hier een Cassette'ke heb liggen van den Carat en er staat 'final chapter' op en tis in begin 2002, dus wss is dat de laatste party ... tenzij iemand mij ongelijk kan geven :lol: 8) grtzz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

tis inderdaad begin 2002 toegegaan denk ik
Gio

Bericht door Gio »

Ik zal 't eens navragen, ik was trouwens die laatste zondag daar. Bijzonder weinig volk, alsook de sfeer, en Philip zo :shock: als 't maar kan zijn, dus van de muziek moest ge ook niet veel verwachten dan :)
davo

Bericht door davo »

als er nog gasten zijn dat videos enzo willen van carat, dit week-end zijn ze te verkrijgen in club magic...

staan ferme dinges op!
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

carat is opengegaan half maart beging april 1994.zaterdags was het open als er afterpartys waren van illusion vanaf O7OO u, zondags met franky en jan vanaf O7OO en s'maandags met frank en tofke vanaf O8OO uur.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja ,maja nu weten we nog niet wanneer den exacte datum was van de laatste party in den Carat e :p:p grtzz ,ps toch bedankt voor de begin datum al ongeveer te vermelden ...
davo

Bericht door davo »

maandag weet ik hem....
Gio

Bericht door Gio »

Awel, nu ik eraan denk... Ik denk dat 't in da weekend was mijn verjaardag, de laatste party, oftewel op mijn verjaardag zelf nl zondag 19 januari 2002.

Ik herinner 't me nog goed, want ben tegen 8 uur thuisgekomen en mijn neefke stopte juist voor mijn deur om me te komen ophalen voor naar 't school te gaan. Aangezien ik zo verdrietig was dat 't de laatste keer Carat was, ben ik maar thuis gebleven om te rouwen :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

lol ,ik zou niet rouwen,ik zou gewoon gaan naar de Carat, f*k school dan even voort moment :D grtzz
Gio

Re: Yuw

Bericht door Gio »

Mroizo schreef:lol ,ik zou niet rouwen,ik zou gewoon gaan naar de Carat, f*k school dan even voort moment :D grtzz
Ik ben ook naar Carat geweest he... :D

Ik kom die maandagochtend dus thuis aan tegen 8 uur, en ben toen niet naar school gegaan, you see :wink:

Ik kon alleen maar rouwen, want de Carat had een uur daarvoor zijn deuren gesloten en voor altijd dan nog :(
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik kon niet gaan naar die laatste party,geen vervoer :( :( ik heb wel een cassette van de laatste party,die heb ik overgenomen van ne kameraad,das waar... heel vergeten,ik ga eens kijken als daar ne datum op staat ... grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

20.01.2002 was the final chapter daar, een legende dat ging sluiten, toch triestig eigenlijk e,dat ne mens een afterclub gelijk carat moet missen :cry:







8) BRING BACK THE GOOD OLD DAY'S !!! 8)
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Ben wel geïnteresseerd in video's van Carat.

Magic is ook fun!!! Ben er al paar keer geweest, is 't nu elke zondag open vanaf 18u?? Op de site staat precies enkel vermeld wanneer er 'n speciale party te doen is of zie ik dat verkeerd dan...?
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten