eerste nacht

Het forum van Carat in Bouwel
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nooit niet, ik moet geen bengels hebben, mijn innerlijk klein kleuterke laat dat niet toe :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:Nooit niet, ik moet geen bengels hebben, mijn innerlijk klein kleuterke laat dat niet toe :mrgreen:
Da hebbek precies nogal gehoord van vrouwen :D Mor och, da groeit er nog wel uit, als ge wa ouder zijt :D

Sorry, dit was effe off topic. Nu back to bussiness......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik wast just aant denken se...

Goei maten van mij wonen just achter dieje binnenspeeltuin aan de carat, kmoet er dus elke week zijn.. En ksta dikwijls aan de kant van de baan te mijmeren over vroeger terwijl ik aan het wachten ben om die fucking baan op te rijden..

Kben zo is verloren gelopen op de parking.. en het is er ne scheet groot.. Vraag me niet hoe ik dat ooit geflikt heb.. :D
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

jeanke schreef:De juiste datum van mijn eerste keer weet ik niet maar het moet ergens opt einde vant eerste jaar geweest zijn dat ze open waren. Er stond toen een redelijke lange rij aan te schuiven. Met oa Chico met zijn rode kuif en eric van outsoon met zijn pin door zijn neus. Ik wist ook ni waar ik beland was. Eens binnen, goeie muziek maar voelde me totaal ni thuis. Na een paar keer terug geweest te zijn, was ik niet meer weg te slaan en had ik mijn plaatske gevonden links in de zeteltjes die ze achteraf weg gedaan hebben bij Tino, Tony, Ive en nog een paar van de kanten van grobbendonk en wolfsdonk . Oftewel aan de paal op de dansvloer. En in de zomer van '96 ben ik er beginnen te spelen op maandag. De reden dat ik daar begonnen was; was omdat tofke te laat daar was en Vanja had dringend iemand nodig om open te doen en had dus naar mij gebeld. En sindsdien kon ik daar dus elke ochtend spelen. Ik moest daar dus ook altijd een warme maaltijd eten voor ik begon want anders mocht ik ni spelen. (meestal konijn met pruimen of rode kool met worst) Leuk dus. Ik kwam wel elke keer van mijn werk want stond met de nacht en op zondag beginnen dus honger had ik wel. Het was daar inderdaad wel een leuke tijd, daarom natuurlijk dat we onze carat reunion gestart zijn om iedereen nog eens terug te zien.
Dus de meeste Carat DJs waren ook eerst gewone bezoeker? :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: eerste nacht

Bericht door After »

zalige club, ook wel een beetje grof, maar het vast volk zal zich daar enorm veilig gevoeld hebben 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: eerste nacht

Bericht door Lestat »

After schreef:zalige club, ook wel een beetje grof, maar het vast volk zal zich daar enorm veilig gevoeld hebben 8)
Dat was ook echt zo - er heerste een enorm vriendschapsgevoel en de meeste vaste gangers kenden elkaar ook wel. Al was Carat niet de enige club die dat unieke sfeertje had - ook in Extreme voelde ik me thuis, ook al kende ik daar geen kat terwijl ik de halve Carat wel kende, ik vermoed dat t te maken heeft met de muziek, de sfeer die erdoor ontstaat, enz. Al kan 't in Carat ook wel zijn geweest door het sterke "I love everybody"-gevoel dat je krijgt van bepaalde consumaties :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten