CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Gio

Bericht door Gio »

Tja, 500 man weinig voor een afterclub... Ken eigenlijk geen afterclub die meer capaciteit had dan dat zenne...

Volgens mij maakt 't dat juist ook dat er geen 2000 man zit, maar dat ge lekker kunt chillen, uitbollen of terug op gang komen :D in een kleinere zaak...
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

en goei afterclub kan 120 man ontvangen
en waar er maar 60 man aanwezig is
yup,da vinne kik ook,'t hoeven er zelfs geen 60 te zijn bij mij!
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

MIE!! schreef:
en goei afterclub kan 120 man ontvangen
en waar er maar 60 man aanwezig is
yup,da vinne kik ook,'t hoeven er zelfs geen 60 te zijn bij mij!
Zeeeeer juist.....da maakt het alleen maar ongezelliger
een klein select groepje van happy people is genoeg om een afterkot in gang te zetten 8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

En op gang te houde en dat was daar zelden een probleem hé,
"the Diamond lives forever in our minds" oftewel Carat-Patat :shock:
Groetjes :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tot wanneer hebben struyf en tofke er eigenlijk gedraait?
dan vond ik carat nog eventjes goed met franky jones tot 98 :?
but no problemo want dan was er axiome he :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ik denk tofke tot de zomer van 96 zoiet en de Struyf ergens int begin van 96....als ik me ni vergis he :)
Ibiza Fuckin' Island!
Mroizo

Bericht door Mroizo »

tofke vind ik eigelijk ni veel, de beste dj"s in de carat ware voor mij struyf,philip,jones,jean & stefan ... greetz
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

frank is na tofke vertrokken in carat einde 96 en in 99 is frank terug in de carat begonnen tot eind 2001
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ik had me dan toch een paar maandjes vergist,hehe,da weten we dan ook weeral he :!: :D
Ibiza Fuckin' Island!
funnyproffy2

goede dj's in het algemeen

Bericht door funnyproffy2 »

Ja, Carat was echt bijzonder. Van de dj's was er eigenlijk geen ene slecht.. er waren goede en supergoede (zoals Zolex en Stefan) maar in de meeste clubs zie je dat de kwaliteit van de dj's te zeer schommelt en soms zelfs de dj zelf die de ene avond geweldig draait en de week erop ineens niet meer. Ik denk dan bijvoorbeeld aan clubs zoals Real (eind jaren 90) of de Katsu (Heers) en voor het commercielere spul Atmoz (David was toch echt stukken beter als Patrick K. of Sven Lanvin.. maar goed smaken verschillen)...
Conclusie: Carat stond voor kwaliteit en een (vaak) geweldige sfeer in de club zelf (maar dat ligt natuurlijk aan het volk wat er kwam).
caratboy

Bericht door caratboy »

:)
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

olalalalaaaaa carat man man man.wat een tijde heb ik daar wel niet beleefd :shock: :shock: niet te beschrijve met woorden gewoon.wat ik daar allemaal niet heb gezien en beleefd in de jare da ik daar kwam :twisted: zo iets maakt ge nemeer mee de dag van vandaag :cry: eerst feeste @ illusion op zaterdag en daarna de carat in.da ware de tijde gewoon.ben er de eerste keer geweest in 1994.was echt fataal toen.daar zag ge zake di ge ni voor mogelijk hield.er lag meer volk op de grond dan dat ze recht stonde.op het laatste is de carat fel veranderd moet ik zegge.maar toch carat bleef carat gewoon
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

toevallig dit forum tegen gekomen... en wat ben ik blij om al die goede tijden hier nog eens te kunnen samen vatten in julie post

daar heb ik echt wel bangelijke uren beleefd ze :shock:
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

carat was bom

spijtig dat ik het nooit heb zelf beleefd !

maar tog de muziek ervan die bekoort mij wel !
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ben er twee keer geweest waarvan een keer om te draaien en 't spijt me voor de vele carat-fans, mor da's een keet waar ik niet rap genoeg kon buiten zijn. De eerste keer da'k er ben als klant geweest was't gewoon vreselijk platte muziek. En een volkske dat alles behalve party friendly was. Leek precies een plein met dealers en klanten.
Vooral die "security" was een ramp, als ze u bij 't buitengaan niet doorlaten met de fijne boodschap "en 't moeten briefkes zijn of d'er vallen klappen", en dan kwam ik nog om te draaien, 't spijt me zeer mor dan verdiende niet aan de deur van een keet te staan. Wat een maffia-bedoening. Klank trok ook op nie veel.
Voor mij een perfect voorbeeld van een keet die het moest hebben van de drugs en niet zozeer van de kwaliteit van de club. Nuja, het had zijn fans dus maybe gewoon binnengestuikt in de verkeerde periode, geef mij qua afters toch maar Balmoral dan in de golden ages.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten