CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

als dj moet je daar toch ene speciale band mee gehad hebbe met dat klein geweldig afterclub daar tussen de bomen in Bouwel-city. :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

Fieneke schreef:Carat, der zijn gewoon geen woorden voor in mijn ogen, zo is er maar een, want in mijn ogen is er geen enkele afterclub die carat ooit getopt heeft, niet outline, niet Creamm, niet globe, ni balmoral MAAR CARAT :twisted: 8) :wink: is the one and only
dat de creamm en de outline nooit getipt heeft aan carat,daar kan ik inkomen maar balmoral en globe??carat lag toch nog een straatlengte achter mijn gedacht :) en dan vergeten we axiome nog voor2000 :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Carat niet tippen aan Globe en Balmoral... Dan zijn we toch een beetje ver aan't gaan denk ik... Trouwens die 2 ketens waren al de voorlopers dus die hebben zowat de trend gezet van afterclubben denk ik.

Ben er dan nooit geweest, maar op de tapes afgaande, muziek om uw vingers van af te lekken...

Mij hoort ge niet zeggen dat Carat slecht was, integendeel, heb daar fantastische tijden meegemaakt, ik vond 't gewoon spijtig dat 't daar op den duur ook te commercieel werd, waardoor ze hun naam of image van "donker onguur kot" niet echt meer waard waren... Maar ja...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ah ja ieder zijn smaak he,ik vond carat in ieder geval minder dan pakweg balmoral...zeker na 97
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Gio schreef:Carat niet tippen aan Globe en Balmoral... Dan zijn we toch een beetje ver aan't gaan denk ik... Trouwens die 2 ketens waren al de voorlopers dus die hebben zowat de trend gezet van afterclubben denk ik.

Ben er dan nooit geweest, maar op de tapes afgaande, muziek om uw vingers van af te lekken...

Mij hoort ge niet zeggen dat Carat slecht was, integendeel, heb daar fantastische tijden meegemaakt, ik vond 't gewoon spijtig dat 't daar op den duur ook te commercieel werd, waardoor ze hun naam of image van "donker onguur kot" niet echt meer waard waren... Maar ja...
ik denk dat er tegenwoordig niet meer 'ongure' kotten overblijven, t duister tijdperk is stillekes aan naar zen einde aant lopen ... greetz 8)
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Tja de uitgaanswereld is big business geworden hé
Het moet geld opbrengen en de liefde voor het clubleven is uitgestorven
mss heeft het daar wel iets mee te maken :roll:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

Yep, kan mij alleen maar aansluiten bij Norman Bates : DJ's waren écht zalig, maar al die idioten die daar zo stoned als apen rondliepen... dat was gewoon 'bangelijk'... 'k Vroeg mij met momentes af waar dat dat allemaal moest eindigen, dat had gewoon nikske meer te maken met de muziek, dat was pure idiotie ! En over de rol van het personeel in het geheel, daar zal ik ook maar niet dieper op ingaan zekers...?? Enfin, 'k heb er zaaaalige momenten gekend, die pakken ze mij toch niet meer af, héhé
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de bazin daar;vanja,heeft ne keer per ongeluk mijn glas uit mijn handen gestoot('k zal het ook wel nie zo vast gehad hebben :lol: ) en mij er direct een nieuwe gaan halen en efkes gebabbelt tegen mij...vriendelijke madam maar...van de aardbol verdwenen??
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

cloud schreef:('k zal het ook wel nie zo vast gehad hebben :lol: )
:P :lol: :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

in juni is er ne carat retro in de magic hoeve op ne vrijdag met dj's stefan-philip en frank struyf
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Terras carat

Bericht door benjamincespedes »

Ik herrinner mij het terras van de carat nog.Daar gebeurde vanalles hihihi.Ik kwam in de periode 1997 elke zondag en af en toe maandag in de carat. Wat een heilige tijden. Man man. Daar heb ik serieus uit mijn dak geflipt en zeker na de illusion met wout van 7u-9u en daarna onze "DR" Franky Jones van 10u tot 13u en dan onze flippie PHILLIP van 13u-17u. Heb ook nog veel cassetjes want kende eigenlijk alle resident dj's goed en zeker onze bazzin Vania. Veel leuke tijden gehad in carat. ECHT RESPECT TOT DEZE HOLY AFTER. :D :D
BALMORAL
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 dec 2004, 19:58

Bericht door witte »

Weet er iemand de capaciteit van de carat?
Hoeveel mensen erin konden?

Spijtig genoeg ben ik er nooit geweest was voor mijn tijd :cry:
Josjie

Re: Terras carat

Bericht door Josjie »

benjamincespedes schreef:Ik herrinner mij het terras van de carat nog.Daar gebeurde vanalles hihihi.Ik kwam in de periode 1997 elke zondag en af en toe maandag in de carat. Wat een heilige tijden. Man man. Daar heb ik serieus uit mijn dak geflipt en zeker na de illusion met wout van 7u-9u en daarna onze "DR" Franky Jones van 10u tot 13u en dan onze flippie PHILLIP van 13u-17u. Heb ook nog veel cassetjes want kende eigenlijk alle resident dj's goed en zeker onze bazzin Vania. Veel leuke tijden gehad in carat. ECHT RESPECT TOT DEZE HOLY AFTER. :D :D
Der is nu nen 'nieuwen' afterclub die een terras heeft aangelegd hé... Wel ietske verder, de cube heeft vanaf nu ook een terras... En het volk daar is blijkbaar ook niet al te zuiver :twisted:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: Terras carat

Bericht door MIE!! »

benjamincespedes schreef:Ik herrinner mij het terras van de carat nog.Daar gebeurde vanalles hihihi.Ik kwam in de periode 1997 elke zondag en af en toe maandag in de carat. Wat een heilige tijden. Man man. Daar heb ik serieus uit mijn dak geflipt en zeker na de illusion met wout van 7u-9u en daarna onze "DR" Franky Jones van 10u tot 13u en dan onze flippie PHILLIP van 13u-17u. Heb ook nog veel cassetjes want kende eigenlijk alle resident dj's goed en zeker onze bazzin Vania. Veel leuke tijden gehad in carat. ECHT RESPECT TOT DEZE HOLY AFTER. :D :D
jiehaa nog nen terras ganger! :D 8)
Ibiza Fuckin' Island!
caratboy

Bericht door caratboy »

witte schreef:Weet er iemand de capaciteit van de carat?
Hoeveel mensen erin konden?

Spijtig genoeg ben ik er nooit geweest was voor mijn tijd :cry:
was mar e klein kruipkot eerlijk gezegd.me gewoon gegote beton op de vloer.pak da daar ongeveer ne man of 500 binne kon.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast