CARAT PATAT

Het forum van Carat in Bouwel
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Psytox schreef:ben er twee keer geweest waarvan een keer om te draaien en 't spijt me voor de vele carat-fans, mor da's een keet waar ik niet rap genoeg kon buiten zijn. De eerste keer da'k er ben als klant geweest was't gewoon vreselijk platte muziek. En een volkske dat alles behalve party friendly was. Leek precies een plein met dealers en klanten.
Vooral die "security" was een ramp, als ze u bij 't buitengaan niet doorlaten met de fijne boodschap "en 't moeten briefkes zijn of d'er vallen klappen", en dan kwam ik nog om te draaien, 't spijt me zeer mor dan verdiende niet aan de deur van een keet te staan. Wat een maffia-bedoening. Klank trok ook op nie veel.
Voor mij een perfect voorbeeld van een keet die het moest hebben van de drugs en niet zozeer van de kwaliteit van de club. Nuja, het had zijn fans dus maybe gewoon binnengestuikt in de verkeerde periode, geef mij qua afters toch maar Balmoral dan in de golden ages.
Voor een stuk gelijk maar is elke afterclub ni zo ? Kdenk ni dat er van het volk dat eerst een nachtje gaat stappen en dan nog verder doorgaat er veel bij zijn die op gewone naft marcheren :)
De keren dat ik Balmoral geweest ben wast daar ni beter qua drugs vond ik. Wel andere muziek idd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

baja, tuurlijk da, we moeten ook nie heiliger zijn dan de pope eh, tuurlijk zaten er in Balmo ook bakken drugs. Alleen heb ik het daar nooit meegemaakt dat de security u eigenlijk gewoon afperst, en heb ik me daar nooit bedreigd gevoeld, wat in Carat wel efkes anders was. En 't waren nogthans ook geen koorknapen in Gentbrugge if you know what I mean :)
En de muziek ginder was toch wel een serieus niveau'ke hoger, wat Kevin, Henk en Dirk enz daar zoal oplegden... nuja, dat geldt ook voor Illusion hoor, ik kan daar nu en vroeger ook geen half uur binnen blijven zonder me zwaar te ergeren aan de muziek, blijkbaar is dat gewoon een enorm verschil tussen de kanten van 't land. Elk z'n smaak :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Ik ben regelmatig in Carat geweest, nooit echt op mijn gemak geweest maar dat hoorde erbij vond ik, dat hele maffia en stressy gedoe binnen in de club trok mij toen net aan om er heen te gaan 8)

En ik heb er toch meestal wel vette sets kunnen meepikken, oa Philip, Wout en Jean die er ijzersterk draaiden en natuurlijk Cosmo!

Laatste keer dat ik er geweest was stormde er een beer van een kerel naar buiten, ik kwam juist uit mijn auto gestapt en die kerel liep mij gewoon in een razernij knalomver het steenweg op achter zijn vriendin die er met zijn auto vandoor ging (ruzie waarschijnlijk). Kerel was zoooo woest, had schuim op zijn bek staan ... nam één of andere zware steen op en smeet dat naar zijn eigen auto. Toen heb ik de portiers echt braafjes zien toekijken, die gast is nadien gewoon weer naar binnengegaan en er was geen enkele van de portiers die het nog maar in zijn hoofd haalde om die tegen te houden of nog maar aan te kijken.

Spannende tijden :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Psytox schreef:nuja, dat geldt ook voor Illusion hoor, ik kan daar nu en vroeger ook geen half uur binnen blijven zonder me zwaar te ergeren aan de muziek, blijkbaar is dat gewoon een enorm verschil tussen de kanten van 't land. Elk z'n smaak :)
Sorry, in de jaren '93-'96, de tijd van YDR, Tofke én Kevin was het er daar toch knal op in Illusion.

Sfeer in Balmoral was idd anders dan Carat, en dat had volgens mij ook met het soort gebruik te maken. Al die stoeltjes hingen er letterlijk vol met trippers/flippers.

Als er 1 club was waar een agressief en opgefokt sfeertje hing was het Club X wel. Mor dat was ook een bitje de aantrekkingskracht.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

kevin en tofke, 95-96, illusion: da was gewoon flashen tot 's morgens. Degenen die anders beweren zitten er dik naast :alien:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Toevallig tegen gekomen in documenten op mijn werk.
Wss destijds inspiratie opgedaan in "taverne de diamant" :D
http://www.fbg.be/89657
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2008, 11:40

carat was af

Bericht door posionivy1 »

Carat ja eerste maal echt verslaafd aan de carat.
Wel enkel op zondag geweest mijn allereerste keer zat ik nog op school.
Had de dag erna examen van wiskunde maar was nog redelijk in het begin van carat dus sloot niet zo laat.
Maar vanaf die zondag heb ik bijna tot de allerlaatste dag niet veel zondagen gemist.
Ik vond dit echt de beste club waar ik ooit ben geweest.
Muziek vooral philip gewoon af, meestal buiten feestdagen altijd dezelfde mensen en wat voor een sfeer dit was echt een verslaving.
Spijtig dat de mensen hun mentaliteit totaal veranderd is tegenwoordig is het enige wat telt drugs nemen en niet meer de discotheek de muziek en de sfeer.
Als een discotheek sluit vinden ze wel een nieuwe plaats om hun drugs te nemen.

Carat was af :D
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2008, 11:40

Bericht door posionivy1 »

En overdaad schaad inderdaad.
Maar drugs moet gebruiken en niet misbruiken.
En dit heeft niks bij de carat te maken.
Dit zijn mensen vind ik eerlijk die deze wereld niet aankunnen en zo proberen te leven in een roes
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

:roll:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

idd :roll:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

swiffer...??
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast