carat fotos

Het forum van Carat in Bouwel
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: carat fotos

Bericht door rizzo> »

die wegwerpcamera's zag je af en toe wel 'ns in een club maar inderdaad: er werden daar nooit veel foto's genomen.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: carat fotos

Bericht door djginod »

Philip is niet zoveel veranderd, maar andere DJ's daartegen :alien:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: carat fotos

Bericht door rizzo> »

'k Vind inderdaad dat Philip er nog goed voorkomt, Wout ook nog trouwens. 'k Heb die laatste nog als low budget Johnny met lang haar weten rondlopen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: carat fotos

Bericht door Lestat »

Stanne schreef: In den tijd hadden de meeste gene kodak mee. En een GSM was nog ietske zeldzamer als nu. Laat staan met de kans om een foto te nemen.
ne gsm diende toen vooral om extra pillen te bestellen :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: carat fotos

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:
Stanne schreef: In den tijd hadden de meeste gene kodak mee. En een GSM was nog ietske zeldzamer als nu. Laat staan met de kans om een foto te nemen.
ne gsm diende toen vooral om extra pillen te bestellen :mrgreen:

LOL :pig: :pig: :pig:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: carat fotos

Bericht door rizzo> »

'k Heb de GSM's vooral in '95 zien opkomen. En de eersten die dat haden waren dealers en (legale) zakenmensen. Heel erg populair toen waren de beepers: Scottie was het merk ("Beep me up Scottie", Star Trek geïnspireerd dus ...). Swatch had toen ook een horloge met ingebouwde beeper. 't Waren toen ook vooral - hoe raad u het - dealers die beepers hadden. Meestal dat nog in Holland gekocht want die waren hier niet te traceren.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: carat fotos

Bericht door Gio »

Tja, die mannen moesten ten allen tijden bereikbaar kunnen zijn zeker... In kwestie van 'n hoge vraag met 'n laag aanbod :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: carat fotos

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:'k Heb de GSM's vooral in '95 zien opkomen. En de eersten die dat haden waren dealers en (legale) zakenmensen. Heel erg populair toen waren de beepers: Scottie was het merk ("Beep me up Scottie", Star Trek geïnspireerd dus ...). Swatch had toen ook een horloge met ingebouwde beeper. 't Waren toen ook vooral - hoe raad u het - dealers die beepers hadden. Meestal dat nog in Holland gekocht want die waren hier niet te traceren.
kzei t toch al - diende vooral om pillen te bestellen ;)
Ik had de mijne eind 94 al, zo'n uitschuifbaar ding :cheers:
t is pas anno 99 geweest dat die gsm geboomd hebben, dankzij t op de markt brengen (of t beter promoten althans) van de sms-jes, sinds dat er bij t publiek in zat, is de verkoop van gsm's ontploft. Ik heb me ook wel laten meeslepen destijds, tot er iemand die bij belgacom werkte me in t oor fluisterde dat al die sms-jes een tijdje bewaard bleven, en dat bij gerechtelijk bevel de politie inzage kreeg in die sms-jes. Vanaf dat moment was t ander nummer, andere gsm, en gedaan met teksten :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten