Flitscompetitie!!

Werk en vrije tijd
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Sunreezer »

Bij mij gaat da ni zozeer om het feit dat ik gehaast ben in de wagen, maar ik besef het gewoon ni da ik altijd over de snelheid zit.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Stanne »

Vandaag de facteur nen brief gebracht opt werk: 59 waar ge 50 mocht.
Voor de rest: breekt mijnen bek ni open :mrgreen:

Overlaatst in Antwerpen gewoon door gereden met een parkeerticketje achter de ruitenwisser. Op de autostrade waait da wel weg :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Sunreezer »

Met zo een boete ticketje hebben wij ooit eens iets uitgestoken. Mijne maat zette hem op een parkingske waar ge normaal niet moogt staan als ge geen buurtbewoner zijt. Ze schreven iedereen zonder bewonerskaart daar op en staken een boete onder de ruitenwisser. Wij ons daar gewoon gezet, de boete van onder een andere wagen zijn ruitenwisser genomen en die bij ons gestoken :mrgreen: .

Gevolg was da iedereen daar effectief een boete gekregen had behalve wij :cheers:
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Technolab »

die parkeerboete tip brengt mij nog gedachten :mrgreen:
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door emotionslover »

Sunreezer schreef:Met zo een boete ticketje hebben wij ooit eens iets uitgestoken. Mijne maat zette hem op een parkingske waar ge normaal niet moogt staan als ge geen buurtbewoner zijt. Ze schreven iedereen zonder bewonerskaart daar op en staken een boete onder de ruitenwisser. Wij ons daar gewoon gezet, de boete van onder een andere wagen zijn ruitenwisser genomen en die bij ons gestoken :mrgreen: .

Gevolg was da iedereen daar effectief een boete gekregen had behalve wij :cheers:

ook al gedaan in knokke en werkt perfect!!!!! een aanrader :pirat: :pirat:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door bouq »

mijn vriendin doet dat ook regelmatig in Antwerpen

nu.. dat is allemaal goed en wel, tot e zo ne zot van die parkeerfirma da ticketje ga controleren, ik ben curieus wat dan de boete zal zijn
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Lestat »

Sunreezer schreef:Met zo een boete ticketje hebben wij ooit eens iets uitgestoken. Mijne maat zette hem op een parkingske waar ge normaal niet moogt staan als ge geen buurtbewoner zijt. Ze schreven iedereen zonder bewonerskaart daar op en staken een boete onder de ruitenwisser. Wij ons daar gewoon gezet, de boete van onder een andere wagen zijn ruitenwisser genomen en die bij ons gestoken :mrgreen: .

Gevolg was da iedereen daar effectief een boete gekregen had behalve wij :cheers:
Ge weet toch dat, als ze u daar mee betrappen, ze uwen auto in beslag nemen he - tegen dat ge em dan terug hebt, zijde een maand verder ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door quincy »

Lestat schreef:
Sunreezer schreef:Met zo een boete ticketje hebben wij ooit eens iets uitgestoken. Mijne maat zette hem op een parkingske waar ge normaal niet moogt staan als ge geen buurtbewoner zijt. Ze schreven iedereen zonder bewonerskaart daar op en staken een boete onder de ruitenwisser. Wij ons daar gewoon gezet, de boete van onder een andere wagen zijn ruitenwisser genomen en die bij ons gestoken :mrgreen: .

Gevolg was da iedereen daar effectief een boete gekregen had behalve wij :cheers:
Ge weet toch dat, als ze u daar mee betrappen, ze uwen auto in beslag nemen he - tegen dat ge em dan terug hebt, zijde een maand verder ;)
Dat zo een parkeerwachterke mijnen auto gaat in beslag nemen? Ik daag hun bij deze uit om het eens te proberen ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Lestat »

quincy schreef: Dat zo een parkeerwachterke mijnen auto gaat in beslag nemen? Ik daag hun bij deze uit om het eens te proberen ;)
Parkeerwachter heeft daar geen bevoegdheid toe maar de politie wel en in Hasselt worden die boetes zowel door ingehuurde parkeerwachters als door politie uitgeschreven.
't Is trouwens ook niet correct dat ze je wagen dan meenemen - t is absoluut onbewezen dat jijzelf probeert fraude te plegen door een andere boete te gebruiken, kan ook een voorbijganger zijn geweest. Maar hoezeer je ook in je recht bent, diegene die er met je auto vandoor gaat, heeft t voor t zeggen en je kan dan beginnen om je gelijk te krijgen, je zal t uiteindelijk ook wel krijgen maar intussen zit je daar wel zonder auto he. Kameraad van mij heeft t meegemaakt, t was machtsmisbruik enz, maar hij was zijn auto meer dan een week kwijt, en toen em die eindelijk terug had, kon hij in principe een klacht gaan neerleggen. Maar de kans dat zo'n klacht ooit ook echt opvolging krijgt, is imo nog kleiner dan dat je de lotto wint.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door quincy »

ik denk dat ik hun in dat geval nog liever overhoop rij dan te dat zomaar toe te laten.
we leven hier nog altijd niet in een communistische politiestaat, alhoewel het er meer en meer begint op te lijken :roll:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Lestat »

quincy schreef:ik denk dat ik hun in dat geval nog liever overhoop rij dan te dat zomaar toe te laten.
we leven hier nog altijd niet in een communistische politiestaat, alhoewel het er meer en meer begint op te lijken :roll:
Feit, zo denk ik ook wel, t enige probleem was dat hij ni in zijne auto zat en em gewoon vaststelde dat zijne auto ineens verdwenen was toen em terug kwam van een dagske winkelen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Wanni »

Ongv 9j geleden op de autostrade geflitst aan 185.
2maanden rijverbod en 1084€ boete.
Was wel nie de eerste keer :)
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door pascal78 »

over 't laatst een gelukske

met correctie op 49 uitgekomen in zone 30 (en nee tis ni dak aan het scheuren was, maar 30 is zo fucking traag) en 30 op die plaats, der was vroeger een school, maar die is al een tijdje dicht, dus had da bord daar ook wel weggemogen
ondertussen is het wel weg btw

dus bijna rijbewijs kwijt
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Sunreezer »

En wie gaat bewijzen dat gij dat onder u eigen wagen gestoken hebt? Het kan evengoed een flauwe grappenmaker geweest zijn.
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Flitscompetitie!!

Bericht door Wanni »

Sunreezer schreef: Het kan evengoed een flauwe grappenmaker geweest zijn.
Ik moet bij het lezen spontaan aan deze denken :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=v1bNdbb-lNg
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten