Welke job doen jullie ?

Werk en vrije tijd
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door ThaMan »

das idd moeilijk, in het begin is alles leuk.. tot je door hebt dat jij ook onmisbaar bent en de fun al ver te zoeken is ;).
Ik ben btw deze week door mijn baas benaderd geweest om op de firma een andere job te willen doen. Toen er 3mnd geleden iemand op pensioen ging heb ik daar eens voor gaan horen, maar toen zou die job ingevuld worden door 2 mensen die dat erbij moesten nemen. Nu is het zo dat ze dat zwaar onderschat hebben en er dus een plaats vrij komt.
Namelijk als DTP'er in 2 ploegen aan nen Mac. Dus lekker rustig in de airco, gedaan met de nacht en iets meer verdienen.
Hoop echt dat ik die job mag gaan invullen en op naar de volgende 20 jaar (begin sept men jubilee van 20 jaar in dienst). Voordeel is maybe omdat de baas het zelf kwam vragen en mijn studie's ook die richting uit gingen + dat ik er ooit al 3 jaar ofzo heb gestaan (maar dat was vroeger en niet meer vergelijkbaar met nu)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Trab »

Ik hoop voor jou dat je die job hebt ;-)

Zeg, was jij al geen DTP'er? Ik dacht dat jij de drukpers had ingeruild voor een computer een tijdje geleden. Of was het drukvoorbereiding?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door ThaMan »

Drukvoorbereiding in de drukkerij zelf dus...
ik sta in voor de inkt, offset platen etc... maar tegenwoordig laten ze je niet meer gerust, en sta ik meer mee aan de machine dan de rest. Zoals deze week dus ook weer, en kan ik nog elke dag 2u langer werken ook... van 6u tot 16u dus.
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door DJ Fritz »

Professionele schoonmaak :sunny:
"House is a feeling and if you don't feel it it can't be house" Carl Cox
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door back to the 90's »

rizzo> schreef:'k denk dat dat ook niet slecht is om jezelf te beschermen tegen inbrekende bendes en junks.
De helft van de apothekers waar ik kom gaade zelf ni zomaar binnen.
Eerst bellen en dan pas laten ze u binnen.
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 04 jun 2008, 23:35
Locatie: Gent

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door cyrolab »

Al 5 jaar Inspecteur van politie
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door emotionslover »

cyrolab schreef:Al 5 jaar Inspecteur van politie

een MOL???? :mrgreen:

ook willen doen maar het feit dak een kleurenprobleem heb.... (kleurenblind)...... !!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door ThaMan »

tegenwoordig ben ik "Pre Press Controleur" dwz dat alles buiten de Pre-Press gaat onder mijn toeziend oog moet nagekeken zijn. En het beste van al is dat ik niet meer met de nacht moet werken en dus elke avond rustig in mijn emmer kan gaan liggen.
Atm is het wel wa stressen aldaar, omdat heel de infra structuur word vernieuwd door de mensen van Kodak... dus constant volk en bazen op mijne nek.
Ach ja, wanneer ik ja moet zeggen zeg ik ja en wannneer ik nee moet zeggen zeg ik nee :)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Lestat »

emotionslover schreef: ook willen doen maar het feit dak een kleurenprobleem heb.... (kleurenblind)...... !!
ah ik dacht racist :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Pakrac »

Nah... volgens mij wordt ge da wel 'on the job' 8)
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 22 feb 2007, 13:58

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Psqad »

oef .. na 13 pagina's te lezen ben ik hier beland...
ik ben meer van het type 13werken en 12 ongelukken ...
een korte samenvatting:
leercontract hotelschool...(in de horeca heb ik pas leren uitgaan :) )
13 jaar gewerkt al ober (technische term uiteindelijk verkregen: chef de rang) al is op mijn laastse werk de term eigenlijk "maitre d' hotel" --> want ik was verantwoordelijk voor "de zaal"
dan 1 jaar keuken(crown plaza a'pen, technische term: chef de parti)
middelbaar afgemaakt laterz in volwassenonderwijs(wiskunde wetenschappen)
knowledge engineering(niemand weet wat dat betekend eigenijk) op de universiteit Maastricht(nog altijd bezig)
en in 't weekend in een keuken staan in Maastricht
1 jaar bij Vodafone helpdesk (gestopt met opleiding) en ontslagen wegens crisisshit..
nu: helpdesk UPC(maastricht) (het probleem is you pc) en terug studeren ..

leuke anekdote UPC: de 1ste week dat ik daar werkte, een oude man aan de lijn.. ik: kan u even naar het C-station gaan? waarop die man zei: nou .. het enigste station dat ik hier ken is het station wat verder in de straat...

ik fleur mijn werkdag op met typetjes te spelen: goeden (dagdeel), waarmee kan ik u van dienst zijn .. in een of ander dialect(lees:een buitenlander die nederlands spreek met enorm accent) ... het moeilijke is echter wel dat dialect aanhouden tijdens het hele gesprek, want je wil ook nog het probleem oplossen ...
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door ©®TM »

Psqad schreef:ik fleur mijn werkdag op met typetjes te spelen: goeden (dagdeel), waarmee kan ik u van dienst zijn .. in een of ander dialect(lees:een buitenlander die nederlands spreek met enorm accent) ... het moeilijke is echter wel dat dialect aanhouden tijdens het hele gesprek, want je wil ook nog het probleem oplossen ...
En de mensen maar denken dat de helpdesks geoutsourced zijn naar india en zo. Zijn het gewoon de locals die zich amuseren :roll: :P :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door KingsBoy »

Lestat schreef:ik had inzage in de loonbrieven van de grote gasten, en heb daar cijfers gezien waar de meeste mensen duizelig van worden.
het is soms idd overdreven, het loon van iedere topman is trouwens publiek bekend en is te vinden op het net
(dit is verplicht vanaf een bepaald loon)

ik dacht vroeger altijd dat het loon in verhouding stond met de capaciteiten én verantwoordelijkheden van die persoon, dat is dus totaal niet waar als je naar de politiekers kijkt, die mogen fouten maken en blijven maken en worden nooit ontslagen

conclusie: ga voor topmanager, als je daar fouten maakt, geen probleem, je verdient ze toch!
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door pooley »

Ik begin ook meer en meer te horen wat andere functies in ons bedrijf verdienen. Daarvan gaan uw oren flapperen. Moet dan nog eens geen manager zijn, bijna alle supporterende - en controlerende functies rond de sales zijn hallucinant.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door KingsBoy »

supporterend ook? support functies zijn toch nooit goed betaalde jobs hoor
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast