Vakantie Topicske

Werk en vrije tijd
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

31/07 - 31/08: Spanje 8)

Meiske leren kennen met uitwisselingsproject op school en daar ga ik nu een maand bij logeren ;)

Ze woont in het centrum van Madrid, maar ze hebben een vakantiehuis op 100km van Madrid, met zwembadje derbij en alles erop er eraan :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:Turkije niks voor mij... hou niet van fabrieken hotels... 1000 kamers, 70 zwembaden, kei veel volk en all in is net aan mij besteed.
Lol, dan moet ge al zeker niet naar de Domunicaanse gaan zoals je van plan bent...
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Dominicaanse krijgen ze me nooit meer naartoe zelfs niet met een geladen geweer :x

Deze zomer geen reis, wel enorm veel op de baan voor feestjes in de ons omringende landen. Heb al Blauersee, Awakefest en TimWarp gedaan, nu nog SonneMondSterne, Merkwurdiges Verhalten, Cocoon Club, Fabric,... fijn fijn :) En dan nog heel veel in belgië ook vaneigenst.

En dan in oktober voor vierde keer naar Mexico. Love that country! Al verlang ik nog het meest naar New-York, mja, mijn grote liefde eh, geen stad kan er zelfs mor aan rieken.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ben juist thuis van 2 weken Ardèche, 12u aan één stuk rijden is ook niet van de poes :retard:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

12u pé? veel file gehad?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja serieuze file tussen Lyon en Dijon door een accident met een bus.
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

Administrator schreef:Ben juist thuis van 2 weken Ardèche, 12u aan één stuk rijden is ook niet van de poes :retard:
waar heb je geweest in de Ardeche, ik trek daar jaarlijks een keer naar toe om de batterijkes eens op te laden, dit jaar 5 daagjes in mei.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

We hebben eerst 3 dagen in Florac gezeten en 4 dagen in Ispagnac, beiden aan de Tarne. De tweede week dan eerst 3 dagen in St Privat en 4 dagen in Salavas tegen Valon Pont d'Arc aan de Ardèche.
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

Administrator schreef:We hebben eerst 3 dagen in Florac gezeten en 4 dagen in Ispagnac, beiden aan de Tarne. De tweede week dan eerst 3 dagen in St Privat en 4 dagen in Salavas tegen Valon Pont d'Arc aan de Ardèche.
ideel om de batterijkes op te laden

(ardeche afgevaren?)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jep 23 km door de Gorges. Het was wel serieus bakken op da water want het zonneke scheen goed, gelukkig kon ik op tijd eens afkoelen ;)

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

^^ zweefmoment
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Ik vertrek deze week naar Tunesië 17-25/07, naar Sousse. Iemand al geweest?

4* all in, dancing aan hotel.

Het weer.. Van donderdag tot donderdag derna: 34°/34°/36°/35°/35°/35°/33°/32°

Sun, sea, beach & wat rond cruisen.. Looking forward. 8)

Keer een weekje niets doen! Het is dringend nodig. Heb een gans jaar niet stilgezeten.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Terug uit Bodrum. Beste vakantie ooit. 7 dagen aan een stuk staan feesten iedere keer tot 05.00 - 06.00.

Die Catamaran met Johan Gielen was niet normaal. Maar duur. 500€ verspild met 4 man. Midden op de oceaan en zweven maar. Hij heeft ook een paar classics gedraaid. Three drives en die dingen. Plat, maar dat was toch een kippevel moment, mede dankzij die unieke locatie. Andere dagen wat kleinere discotheken en bars opgezocht, en lompe feestjes gebouwd. Echt niet normaal. Serieus wat afgelachen, en iedere avond muurdekei. Eerst hotel all-in tot 23.00 pinten drinken, dan halve liters bier in onze "opwarmingsbar" en dan in de korten vliegen in een van die clubs daar. En om 06.00 ne pita gaan eten voor 2.5€. Zelfde ritueel voor 6 dagen aan een stuk.
En in de ochtend sterven in strandstoel, maar er doorkomen rond de middag. ;)

Maar warm, niet te doen. Deze morgen was het nog 42 graden. De voorlaatste dag begon ik te verbranden (na al helemaal bruin te zijn) en 2 laatste dagen in schaduw gelegen. Geen risico.

En de vrouwkes gewillig. Er botste ene tegen mij, ik draai mij om en ze zegt hello en ja geen verdere tekeningen nodig. :lol: Ik weet nog altijd haren naam niet. Ze was van Holland, dat weet ik wel.

Bodrum was dus super ;) met zeer veel lompe foto's en filmpjes tot gevolg.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De oceaan? :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Middelandse zee,hé ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast