Vakantie Topicske

Werk en vrije tijd
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:Ja man die bliksems deze nacht, da was spectaculair. Precies War of the Worlds :mrgreen:
awel den deze is de maandag morgen om 5h naar duitsland vertrokken en zat boenk in da onweer...
als ge het is wilt hebben over niet leuke momenten om met een camionette te rijden,pffffffffffffffffff
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

hahaha, het "leukste" aan een camionet (zoals ik ook mee rij) is dat je naar duitse feesten kunt gaan en doodleuk een matras erin leggen. Voordeel als de camping overstroomd en al je maten in hun tent zitten te verzuipen :mrgreen:

Iets minder grappig is een hagelbui wel, op zo'n dak vergaat het horen en zien. Damn!
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

and back from the states.
Jullie hadden het over temperaturen, onze max was uiteraard Death Valley 134° F wat 57° C is :-)
Sterven it is
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Next stop, 2 dagen Münster voor trouw van mijn nicht en 4 dagen Lisabon met de misses. Zij was niet mee naar de states, ge moet ze ook iets gunnen he of tis bagaar :-)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

vanaf morgen is den deze te vinden ergens op den dijk van Nieuwpoort .. :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Heeft er iemand tips voor Spanje? Ik zou er graag met de auto heengaan en op 3 à 4 verschillende plaatsen logeren (maar niet tot gans "beneden") gespreid over een 2-tal weken.
Ik zoek zeker geen feestbestemmingen, eerder rust/mooie natuur ... eventueel een paar dagen hotel, maar liefst ook kleinere gastverblijven enzo.
En natuurlijk water in de buurt :) (zout, maar zoet mag zeker ook).

Alle tips welkom!
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Noord Spanje, via Perpignan/la frontera binnenrijden en dan richting Andorra, San Sebastian doorgaan naar Campostella en misschien een stukje Porto meepikken.
Of ge kunt naar het noorden gaan, Bordeaux, surfke placeren etc...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

pooley schreef:Noord Spanje, via Perpignan/la frontera binnenrijden en dan richting Andorra, San Sebastian doorgaan naar Campostella en misschien een stukje Porto meepikken.
Of ge kunt naar het noorden gaan, Bordeaux, surfke placeren etc...
Zuidkant Pyreneen is straffe natuur en niet druk. Vorig jaar nog in het natuurpark van de Monte Perdido gezeten (in de buurt van Ainsa): schitterend. En jep, van San Sebastian naar Compostela is ook zeker de moeite. Mor ni te veel kust pakken. Ietske naar het binnenland, de pelgrimsroutes enzo, altijd eenvoudige en goedkope slaapplaatskes te vinden.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

mijn vakantie bestond uit ene dag tomorrowland en 4 dage nature one. ma twas wel geschift :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Bon, 't is beslist ... te weinig tijd om een deftige rondreis met de auto voor te bereiden, dus wordt het Ibiza :)
1 tot 14/09, maar ik heb niet echt de bedoeling veel te gaan clubben. Eerder genieten van het eiland en relaxen (maar ik ga toch es de kalender bekijken om er minstens één feestje uit te pikken :mrgreen: ).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Vakantie Topicske

Bericht door djginod »

Nog een maandje wachten, en deze meneer zit voor 16 dagen in de USA. In de staat Florida welteverstaan. Samen met een goede vriendin gaan we daar beetje rondreizen, en wat pretparkjes bezoeken zoals Disney en Universal Studio's !

Heb al wel gelezen dat het er wat druk zal zijn, maar goed, de fastpassen maar goed gebruiken dan !

Iemand daar ook al geweest, en misschien nog tips / anekdotes etc ?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Vakantie Topicske

Bericht door pascal78 »

nog iet meer als half jaar wachte voor na indonesie te gaan..
landen in Jakarta en terug de vlieger op in Bali

ah ja..
en binnen een maandje gaan boarden
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Vakantie Topicske

Bericht door Sunreezer »

Ze hebben mij meegevraagd om te gaan snowboarden de eerste week van april. In Valmorel in de Franse alpen. Ik vraag me wel af of er nog wel genoeg sneeuw gaat liggen dan?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Vakantie Topicske

Bericht door pascal78 »

das natuurlijk nog ver weg maar

langs den andere kant is dees een van de beste seizoenen in tijden met al die sneeuw da gevallen is..
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Vakantie Topicske

Bericht door djginod »

Voor sneeuw zou ik nu naar Washington gaan :tongue:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast