Microsoft klaagt over Belgische limieten !

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Microsoft klaagt over Belgische limieten !

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef::D @ Nostalgie... dat is goed geformuleerd moet ik zeggen :)

Ben er zeker van dat 50% van de telenetters s'nachts hun pc aan laten om iets te kunnen downloaden want dan is het halve prijs. O Jee, het is de 20ste en ik zit over mijn limiet, smalband tot den 31ste.... snel wat blokken bij kopen aan 1€/GB en telenet maar wrijven in die handen

Wat ik wil zeggen is dat ze EASY ongelimiteerd kunnen laten doorgaan + dat ze zelfs 100mbit aan kunnen bieden, maar wat brengt dat op.... juist gene rosse knijt !
Reken maar uit, ik dacht te horen dat ze ruim 1milj klanten hebben en 6% daarvan komt niet toe met hun capaciteit. Dat zijn 60.000 mensen die allemaal pakweg maandelijks een GB of 5 bijkopen. Doe dat x5€ en je hebt zo maar even maandelijks 300.000 zuiver verdiende treuro'z waar telenet zelfs niks voor hoeft te doen. Is dat service ?

Ik zit nu sinds een jaar of 2 bij een kleine (toch toch) ISP en heb ze ooit 2x moeten bellen, kreeg direct iemand aan de lijn. En op hun beurt belt de technische dienst je terug op diezelfde dag om een bepaald probleem op te lossen.
Haha, nu niet zeveren ook niet eh! Het gaat over 45 gig datavolume dezer dagen:) Dus 90 als ge snachts afhaalt, als ge daar nog ni mee toekomt dan haal je maar af om op een hoop te gooien!
De uren voor halve prijs zijn tussen 00en 10 uur dus snachts pc laten opstaan is niet echt nodig als ge tegen 2.3mb/sec kunt downloaden. Blu ray ripke is makkelijk op een uurtje binnen of rapper, dus kan je gewoon even smorgens de pc opzetten. Voor jullie is de snelheid mss niet belangrijk maar als je veel online gamed besteed je hier toch net iets meer aandacht aan. En huh, ik heb van horen zeggen dat zijn geen argumenten eh Nostalgie.
Ik wil natuurlijk ook dat die domme limieten gewoon worden afgeschaft maar om nu te gaan zeggen dat al die kleine garnaaltjes nu ineens DE oplossing zijn is er wel ferm over. Het internet staat trouwens vol met klachten over SOMMIGE van deze providers.
Voila
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Microsoft klaagt over Belgische limieten !

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef: En huh, ik heb van horen zeggen dat zijn geen argumenten eh Nostalgie.
Ik wil natuurlijk ook dat die domme limieten gewoon worden afgeschaft maar om nu te gaan zeggen dat al die kleine garnaaltjes nu ineens DE oplossing zijn is er wel ferm over. Het internet staat trouwens vol met klachten over SOMMIGE van deze providers.
Voila
Tsjah vandaag nog van collega gehoord van zijn 1€ installatie, daar zetten ze de mensen gewoon voor aap met hun factuur achteraf. Klein letterkes lezen goed begonnen zou ik zeggen.

Neen ik heb zelf bij telenet gezeten lang geleden, bij mij heeft dat maar een jaar geduurd ik heb zelf mijn conclusie getrokken vooral de voorwaarden en gemak ivm limieten. Voor de moment komt van die mannen enkel de analoge tv-kabel nog binnen.

Met de kleine buiten Scarlet & Tiscali problemen gehad, maar dat was vooral na de overname.

Ik zie nog steeds geen enkele reden waarom ik naar Telenet zou overschakelen... problemen zijn er om opgelost te worden, en geraken ze niet opgelost dan betaal ik niet en ga ik op zoek naar een andere. t'Probleem is als ge met die aanbieders van paketten buitenligt ge dik geschoren zijt. Mis eens een paar weken den tv of t'internet of allebei tegelijk dan is t'zot worden maar die kans zit er altijd in.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten