Nederland fucked ook op dit moment !

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Plaats reactie
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door djginod »

De laatste week hebben me toch wel doen verbazen, welke stupide dingen hier toch misgaan.

Beruchte crimineel is yeeha, vrij...

Het verlof van Saban B, een van de meest misselijkmakende crimineel die we opgepakt hebben, geven we vrij ! En waarom, zodat hij bij de geboorte kan zijn, van z'n kindje, verwekt bij een van z'n slachtoffers. :pale: :? NU komen er ineens Strengere regels voor 'verlof' gedetineerden. WTF. Leg dat eens uit aan de vrouwen die gebrandmerkt zijn, in elkaar geslagen, verkracht etc.... ?

Misdaad anoniem melden

Een misdaad anoniem melden. Een vrouw heeft een dodelijke steekpartij anoniem aangemeld. Haar toestel werd op het moment dat ze naar de tiplijn belde afgeluisterd, omdat het Openbaar Ministerie haar zag als belangrijke getuige van de steekpartij. De gegevens van de vrouw werden opgenomen in het dossier van de verdachten... wat nu dus openbaar is gemaakt. Deze vrouw, die nu zwanger is, is nu zelf doodsbang.....
1, dit kan natuurlijk absoluut niet, 2, wie gaat er nu nog anoniem een misdaag melden ? :pale:

Doden schietpartij

In Amsterdam zuid is alweer een jonge dode gevallen door een schietpartij. Een 19 jarige jongen is daar doodgeschoten. (de 3e dit jaar) :pale:


En hou ik nog maar op over de "festiviteiten" in de bioscopen in Rotterdam en Amsterdam tijdens het Id-al-Fitr (suikerfeest). En dat er mogelijk 15 meisjes zijn uitgehuwelijkt in Rotterdam. :pale:


Ja, dan ga je soms toch echt wel nadenken, als ik voor de zoveelste keer me paspoort moet laten zien tijdens een controle, of een bekeuring voor te snel rijden om 4u snachts op een lege snelweg.


Zo, de frustratie is opgeschreven, het slechte gevoel blijft.....
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door emotionslover »

djginod schreef:De laatste week hebben me toch wel doen verbazen, welke stupide dingen hier toch misgaan.

Beruchte crimineel is yeeha, vrij...

Het verlof van Saban B, een van de meest misselijkmakende crimineel die we opgepakt hebben, geven we vrij ! En waarom, zodat hij bij de geboorte kan zijn, van z'n kindje, verwekt bij een van z'n slachtoffers. :pale: :? NU komen er ineens Strengere regels voor 'verlof' gedetineerden. WTF. Leg dat eens uit aan de vrouwen die gebrandmerkt zijn, in elkaar geslagen, verkracht etc.... ?

Misdaad anoniem melden

Een misdaad anoniem melden. Een vrouw heeft een dodelijke steekpartij anoniem aangemeld. Haar toestel werd op het moment dat ze naar de tiplijn belde afgeluisterd, omdat het Openbaar Ministerie haar zag als belangrijke getuige van de steekpartij. De gegevens van de vrouw werden opgenomen in het dossier van de verdachten... wat nu dus openbaar is gemaakt. Deze vrouw, die nu zwanger is, is nu zelf doodsbang.....
1, dit kan natuurlijk absoluut niet, 2, wie gaat er nu nog anoniem een misdaag melden ? :pale:

Doden schietpartij

In Amsterdam zuid is alweer een jonge dode gevallen door een schietpartij. Een 19 jarige jongen is daar doodgeschoten. (de 3e dit jaar) :pale:


En hou ik nog maar op over de "festiviteiten" in de bioscopen in Rotterdam en Amsterdam tijdens het Id-al-Fitr (suikerfeest). En dat er mogelijk 15 meisjes zijn uitgehuwelijkt in Rotterdam. :pale:


Ja, dan ga je soms toch echt wel nadenken, als ik voor de zoveelste keer me paspoort moet laten zien tijdens een controle, of een bekeuring voor te snel rijden om 4u snachts op een lege snelweg.


Zo, de frustratie is opgeschreven, het slechte gevoel blijft.....


welcome to Holland! land van kaas en oranje!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door djginod »

Geboren en getogen hollander / brabander 8)

Er is natuurlijk ook heeeeel veeeeel goed. Uiteraard. Zorg, wegen, scholing etc, dat is echt allemaal goed geregeld. Maar toevallig dat de laatste week veel ellende is voorbijgekomen.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door emotionslover »

djginod schreef:Geboren en getogen hollander / brabander 8)

Er is natuurlijk ook heeeeel veeeeel goed. Uiteraard. Zorg, wegen, scholing etc, dat is echt allemaal goed geregeld. Maar toevallig dat de laatste week veel ellende is voorbijgekomen.

en prachtige natuur!!!! waddeneilanden, veluwe!!! (eigenlijk fan van uw landje!)

:P
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door ThaMan »

Niet te vergeten het SUPER SNELLE internet in NL. (betere wetten inzake de snelweg)
Politiekers hier zeggen dat wij ongeloofelijk voor staan op gebied van de informatie snelweg :scratch:
Ga 20km verder en ik denk dat ze zich in een ander tijdperk wanen. 2050 ofzo...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door lemant »

djginod schreef: Misdaad anoniem melden

Een misdaad anoniem melden. Een vrouw heeft een dodelijke steekpartij anoniem aangemeld. Haar toestel werd op het moment dat ze naar de tiplijn belde afgeluisterd, omdat het Openbaar Ministerie haar zag als belangrijke getuige van de steekpartij. De gegevens van de vrouw werden opgenomen in het dossier van de verdachten... wat nu dus openbaar is gemaakt. Deze vrouw, die nu zwanger is, is nu zelf doodsbang.....
1, dit kan natuurlijk absoluut niet, 2, wie gaat er nu nog anoniem een misdaag melden ? :pale:

Ken je de verrader? Laat het weten aan de dader ...

(quote DWDD :))
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door pascal78 »

volgens mij is da al lang gaande hoor

maar nu komt da gewoon (meer) int nieuws (als vroeger)


tkan toch ni da de wereld ineens zo rot is geworde?
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door djginod »

Uiteraard niet. maar dit viel me op, omdat bovenstaande feiten allemaal in 1 week hebben afgespeeld. En ze hebben ook alweer ge-oefend voor een nieuwe aanslag tijdens koninginnedag, nu bij een bezinestation :scratch: ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door Dr. Poppers »

djginod schreef:Er is natuurlijk ook heeeeel veeeeel goed. Uiteraard. Zorg, wegen, scholing etc, dat is echt allemaal goed geregeld. Maar toevallig dat de laatste week veel ellende is voorbijgekomen.
Dat méén je toch niet Gino? Is het misschien daarom dat al die Nederlanders om wachtlijsten en oplopende kosten te vermijden de ziekenhuizen in België bestormen? Alle Vlamingen die ik ken in A'dam en Utrecht praten toch anders over de zorgsector en het onderwijs in Nederland hoor...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door bonny »

Onderwijs was juist één van de redenen waarom ik in mijn tienerjaren NIET in Holland ben gaan wonen (-> voetbal).
Moest zo rond mijn 14 a 15 jaar beslissen en toen ook de samenwerkingschool gaan bezoeken. Was toen, een jaar of 10 terug echt van een lager niveau dan het belgische, tevens enorm veel zelfstudie,...
Amsterdamse mentaliteit en gastgezin was 1 van de andere redenen om af te haken :)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door djginod »

Dr. Poppers schreef: Dat méén je toch niet Gino? Is het misschien daarom dat al die Nederlanders om wachtlijsten en oplopende kosten te vermijden de ziekenhuizen in België bestormen? Alle Vlamingen die ik ken in A'dam en Utrecht praten toch anders over de zorgsector en het onderwijs in Nederland hoor...
Zal je even terugpakken ;)

Nederland weer aan kop met gezondheidszorg

Nederland is dit jaar opnieuw het land met de meest cliëntvriendelijke gezondheidszorg in Europa. Net als vorig jaar eindigde het op kop van de Europe Health Consumer Index (EHCI), zo is vandaag in Brussel bekendgemaakt.

De EHCI is een ranglijst van 32 Europese landen, opgesteld aan de hand van zes criteria die belangrijk zijn voor de consument, zoals rechten en voorlichting voor de patiënt, wachttijd voor de behandeling en aanbod van de diensten voor de gezondsheidszorg.

Nederland, dat op de lijst wordt gevolgd door Denemarken, IJsland en Oostenrijk, eindigde in 2005 ook als eerste, en in de twee daarop volgende jaren als tweede.

Volgens dr. Arne Bjornberg van EHCI wijst de koppositie van Nederland erop dat het een succesvolle benadering heeft gevonden met zijn systeem van concurrentie bij de financiering van de zorg.


Bron: ANP 28-09-09
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Nederland fucked ook op dit moment !

Bericht door Lestat »

dat er hier nu gene ene spontaan denkt aan hollandse blondines, daar is mijn verstand te klein voor :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast