bom/terreur-melding in mijn oude school

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door pascal78 »

Dreiging aanslag in school zorgt voor politiemacht in Mechelen
DM update In Mechelen zijn verschillende scholen vandaag bewaakt door politieagenten. Ook crèches kregen bewaking. Aanleiding voor de actie was een bericht op een Amerikaans internetforum waarin werd gedreigd met een aanslag op de scholen.

Politie, parket en burgemeester van Mechelen gaven woensdag toelichting op een persconferentie. Het bericht dat in januari gepost werd op de website luidde: "293 days to go until I strike at KTA Lyceum Mechelen, watch the news." Een Duitse surfer pikte het bericht in maart op en schakelde de politie in. Daarop werd de federale gerechtelijke politie in België ingeschakeld.

333 agenten in kogelvrije vesten
Woensdagochtend vatten 333 politieagenten gekleed in kogelvrije vesten post aan de scholen en crèches. Ook werd een helikopter de lucht ingestuurd om te voorkomen dat een eventuele zieke geest zijn plannen ten uitvoer zou kunnen brengen.

Het dreigement werd niet ten uitvoer gebracht. Het onderzoek door het Mechelse parket naar de persoon die het bericht postte, wordt voortgezet. De speurders zijn al maanden met het onderzoek bezig. (belga/mvdb)

link de morgen want krijg de filmkes der ni op (iwatch)

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... elen.dhtml




let wel: in het artikel staat KTA lyceum mechelen
hieruit kan je wel een beetje afleiden dat het niet klopt dit bericht want is geen technische school maar aso (+ kleuter en basis)

ok ge kunt geen risico nemen maar 330 flikke????
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door Trab »

pascal78 schreef:let wel: in het artikel staat KTA lyceum mechelen
hieruit kan je wel een beetje afleiden dat het niet klopt dit bericht want is geen technische school maar aso (+ kleuter en basis)
Volgens mij heb je sinds twee of drie jaar ook TSO, BSO en KSO op het lyceum. Daardoor is de samenstelling van de leerlingen ook gewijzigd, en nu hebben ze dit probleem.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door pascal78 »

dacht van ni..

maar ni zeker dus gaan ik ni strijden :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door Trab »

pascal78 schreef:dacht van ni..

maar ni zeker dus gaan ik ni strijden :D
Eerste link, in de omschrijving :)
http://www.google.be/#hl=nl&source=hp&q ... cdc2863562
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door pascal78 »

allee wemme alletwee gelijk

geen tso maar wel bso en kso :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: bom/terreur-melding in mijn oude school

Bericht door Dr. Poppers »

pascal78 schreef:allee wemme alletwee gelijk

geen tso maar wel bso en kso :D
Bwa, KSO is feitelijk een vorm van TSO. :D En ik spreek uit ervaring! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast