Mexicaanse Griep ?

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken

Ben jij bang voor deze griep ?


Ja
3
20%
Nee
12
80%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Mexicaanse Griep ?

Bericht door ThaMan »

Ik denk persoonlijk dat we terecht schrik moeten beginnen te krijgen, vanaf dat de schoolpoorten weer open gaan en de mensen allemaal weer terug keren uit het verlof.
Tot nu toe goed in de perken kunnen houden, maar dat kan niet blijven duren. Die viroloog hier in de Belgique is er steeds zeer sceptisch over geweest maar ik voel em al 180° draaien. Hij voorspeld 7 griep doden per dag in het najaar in België alleen wat zou neerkomen op 3.000.000 mensen. Als je dat zo berekent zijn er dat 1 op 3... dus zal er op deze wijze altijd wel een naaste aan zijn einde komen door dit beestje dat zich alleen maar sterker maakt ! Vooral ouderen en kinderen zullen getroffen worden en het felste van al is dat je er niet doodziek ven bent zoals een gewone griep (die ook jaarlijks veel doden met zich meebrengt)

Dus de poll start...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Sunreezer »

Ik heb hier persoonlijk geen schrik voor. We leven in een land met perfecte medische zorgen en ze zullen ook wel preventief genoeg optreden op luchthavens etc.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

oei oude mensen - dan is binnenkort half lc uitgeroeid :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door quincy »

mijne tamiflou ligt al klaar
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

Ik ben ni vatbaar voor ziektes, en eigenlijk ook niet bang om te sterven mocht t zo zijn, dus mijn stem is nee :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door pascal78 »

maat van mij zijn broer heeft het al gehad

als je van dicht in de buurt wilt spreken
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

Leeft em nog ? :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door pascal78 »

haha ja jaa

da was een van de eerste belgen met de ziekte


waarom al die paniek, das maar een griepeke met ne speciale naam zenne

op tijd en stond een griepeke is goed voor het imuunsysteem
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door djaxxie »

pascal78 schreef:maat van mij zijn broer heeft het al gehad

als je van dicht in de buurt wilt spreken
Goed dak da weet
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door pascal78 »

haha stef,

moest ik het gehad hebben zou het allang rondgespreid zijn..
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door lemant »

ThaMan schreef:Hij voorspeld 7 griep doden per dag in het najaar in België alleen wat zou neerkomen op 3.000.000 mensen. Als je dat zo berekent zijn er dat 1 op 3... dus zal er op deze wijze altijd wel een naaste aan zijn einde komen door dit beestje dat zich alleen maar sterker maakt !

Ik snap de berekening niet, tenzij het najaar 428.571 dagen zal duren.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door tomaz »

quincy schreef:mijne tamiflou ligt al klaar
Pas dan wel op want volgens een Oostenrijkse journaliste gaat men via Tamiflu en andere virusremmers de wereldbevolking net meer vatbaar maken voor 't virus dmv van gedwongen vaccinaties. Een hele complottheorie. De madam heeft zelfs een klacht ingediend tegen de VN.

Wat er van aan is weet ik niet, maar 't stemt wel tot nadenken over wat dergelijke grote organisaties zouden kunnen doen.
http://birdflu666.wordpress.com/
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door emotionslover »

in het uz bij ons loopt er een studie van mexicaanse griep voor degene die willen meedoen!!!!

en je krijgt er nog vergoeding voor ook!!!! :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door quincy »

tomaz schreef:
quincy schreef:mijne tamiflou ligt al klaar
Pas dan wel op want volgens een Oostenrijkse journaliste gaat men via Tamiflu en andere virusremmers de wereldbevolking net meer vatbaar maken voor 't virus dmv van gedwongen vaccinaties. Een hele complottheorie. De madam heeft zelfs een klacht ingediend tegen de VN.

Wat er van aan is weet ik niet, maar 't stemt wel tot nadenken over wat dergelijke grote organisaties zouden kunnen doen.
http://birdflu666.wordpress.com/
indien Tamiflu niet meer zou werken hebben ze nog 2 andere virusremmers in reserve.
Ik voel mij toch een heel stuk veiliger wanneer ik dat liggen heb, ook al zou het de wereldbevolking meer vatbaar maken dat zijn toch zorgen voor later? Daar heb je toch weinig aan als ik bv morgen of vlg week ziek zou worden?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door emotionslover »

quincy schreef:
tomaz schreef:
quincy schreef:mijne tamiflou ligt al klaar
Pas dan wel op want volgens een Oostenrijkse journaliste gaat men via Tamiflu en andere virusremmers de wereldbevolking net meer vatbaar maken voor 't virus dmv van gedwongen vaccinaties. Een hele complottheorie. De madam heeft zelfs een klacht ingediend tegen de VN.

Wat er van aan is weet ik niet, maar 't stemt wel tot nadenken over wat dergelijke grote organisaties zouden kunnen doen.
http://birdflu666.wordpress.com/
indien Tamiflu niet meer zou werken hebben ze nog 2 andere virusremmers in reserve.
Ik voel mij toch een heel stuk veiliger wanneer ik dat liggen heb, ook al zou het de wereldbevolking meer vatbaar maken dat zijn toch zorgen voor later? Daar heb je toch weinig aan als ik bv morgen of vlg week ziek zou worden?
als jij ziek bent = probleem, je moet draaien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast