Mexicaanse Griep ?

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken

Ben jij bang voor deze griep ?


Ja
3
20%
Nee
12
80%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Sunreezer »

Ik ben nog nooit ziek geweest, zelfs geen griepje. En als ik me op een dag toch iet ofwat abnormaal zou voelen ga ik meteen bij een dokter en krijg ik wel de gepaste behandeling.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door pascal78 »

ik denk dat da juist het probleem is..

1° je bent al ziek voor je symptomen vertoont
2° veel mensen denken, ah t zal morgen wel beter zijn en gaan werken => pandemie (nu ja pandemie klinkt wel erg, maar tis gewoon een epidemie maar dan wereldwijd)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door lemant »

Sunreezer schreef:Ik ben nog nooit ziek geweest, zelfs geen griepje. En als ik me op een dag toch iet ofwat abnormaal zou voelen ga ik meteen bij een dokter en krijg ik wel de gepaste behandeling.
ik ook quasi nooit ... op 12 jaar tijd maar 1 dag niet kunnen werken denk ik :) Hout vasthouden dus ;)

MAAR, naar het schijnt zouden juist mensen met een goed immuunsysteem meer vatbaar zijn. Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
Ik weet het niet precies he, en redeneer maar raak, maar is dat tot nu toe niet gewoon omdat die leeftijdsgroep meer de wereld rondreizen? Wie weet komen de oudjes nog wel aan de beurt als de ziekte zich hier wat 'gesettled' heeft?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door AcidPixie »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
Ik weet het niet precies he, en redeneer maar raak, maar is dat tot nu toe niet gewoon omdat die leeftijdsgroep meer de wereld rondreizen? Wie weet komen de oudjes nog wel aan de beurt als de ziekte zich hier wat 'gesettled' heeft?
Awel ik was dat ook aan het denken.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Sunreezer »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
Ik weet het niet precies he, en redeneer maar raak, maar is dat tot nu toe niet gewoon omdat die leeftijdsgroep meer de wereld rondreizen? Wie weet komen de oudjes nog wel aan de beurt als de ziekte zich hier wat 'gesettled' heeft?
Steek eens nen besmette persoon in een bejaardentehuis en ge zult wa zien :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
Ik weet het niet precies he, en redeneer maar raak, maar is dat tot nu toe niet gewoon omdat die leeftijdsgroep meer de wereld rondreizen? Wie weet komen de oudjes nog wel aan de beurt als de ziekte zich hier wat 'gesettled' heeft?
Was ook mijn eerste conclusie, maar blijkbaar is een andere reden dat ons geheugen opslaat hoe het dit soort griep te lijf moet gaan ... en daar speelt de ervaring ons parten t.o.v. de oudere generatie.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

Sunreezer schreef:
Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:Het valt ook op dat 20-ers en 30-ers blijkbaar makkelijker getroffen worden dan ouderen.
Ik weet het niet precies he, en redeneer maar raak, maar is dat tot nu toe niet gewoon omdat die leeftijdsgroep meer de wereld rondreizen? Wie weet komen de oudjes nog wel aan de beurt als de ziekte zich hier wat 'gesettled' heeft?
Steek eens nen besmette persoon in een bejaardentehuis en ge zult wa zien :)
Gij se sadist :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

lemant schreef:Was ook mijn eerste conclusie, maar blijkbaar is een andere reden dat ons geheugen opslaat hoe het dit soort griep te lijf moet gaan ... en daar speelt de ervaring ons parten t.o.v. de oudere generatie.
Hoe zit t dan met demente bejaarden ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:
lemant schreef:Was ook mijn eerste conclusie, maar blijkbaar is een andere reden dat ons geheugen opslaat hoe het dit soort griep te lijf moet gaan ... en daar speelt de ervaring ons parten t.o.v. de oudere generatie.
Hoe zit t dan met demente bejaarden ? :mrgreen:
van 's morgens vroeg: ge zijt in vorm!!!! :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door Lestat »

emotionslover schreef: van 's morgens vroeg: ge zijt in vorm!!!! :mrgreen: :mrgreen:
De morgenstond heeft sadisme in de mond :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Mexicaanse Griep ?

Bericht door pascal78 »

morgenstond in de mond proeft eerder naar een dood vogeltje soms :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten