Rip Yasmine

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Rip Yasmine

Bericht door quincy »

Toch efkes schrikken toen ik dit las:

Yasmine is overleden

Zangeres en presentatrice Yasmine is op 37-jarige leeftijd overleden. Yasmine werd geboren op 3 maart 1972. Volgens vtm heeft ze zich van het leven benomen.

Eind april maakte Yasmine de breuk met haar partner Marianne Dupon bekend. Yasmine en Marianne huwden in augustus 2003. In maart 2007 beviel Dupon van een dochtertje Ella Louise. ‘We laten elkaar los.’ Meer wilde Yasmine niet kwijt over de breuk met de ‘vrouw van haar leven’.

Deze maand circuleerden er berichten dat het niet zo goed zou gaan met de presentatrice van De Rode Loper. Op het scherm viel op hoe ze afgevallen was, en op de koop toe schreef een weekblad dat ze de instorting nabij was. ‘Onzin’,Onzin’, reageerde Yasmine toen op de roddels.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 062009_055
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Rip Yasmine

Bericht door Sunreezer »

Hoorde het ook net op de radio, wist niet dat die zo in de problemen zat.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Rip Yasmine

Bericht door rizzo> »

'k heb eigenlijk nooit gevonden dat die er gelukkig uitzag, die leek altijd slecht in haar vel te zitten.

Maybe een beetje bot om dit te uiten maar het verbaast me niet.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Rip Yasmine

Bericht door Gio »

Dus dan is't toch waar... Hoorde 't daarstraks op de radio toen ik van 't werk kwam en 't werd zo ff vlug tussen 'n paar platen door gezegd... Ik en 'n collega keken elkaar aan van "Huh, wat zegt die (Siska) nu..."

Maar ja, blijkt dus toch te zijn...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Rip Yasmine

Bericht door ThaMan »

Erg voor de nabestaanden, maar ze heeft zelf de keuze gemaakt om eruit te stappen. Dan moette al ver weg zitten zene eer ge die stap zou nemen.
Het is allemaal niet eerlijk, die willen leven gaan dood. Rare wereld
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Rip Yasmine

Bericht door quincy »

Ja da is, hoeveel mensen er niet terminaal ziek zijn en er alles zouden voor doen om hun leven te kunnen voortzetten.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Rip Yasmine

Bericht door Trab »

Hoe moet haar ex-vriendin zich niet voelen? Die wordt hier praktisch als schuldige aangewezen... Een haar kind? Zelfmoord vind ik persoonlijk een vrij laffe daad. Mijn excuses als ik hier iemand mee beledigd heb.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Rip Yasmine

Bericht door quincy »

Ik ben 2 jaar geleden mijn tante op die manier verloren en ja ergens vind ik dat ook een laffe daad, je kwetst daarmee een heleboel mensen. Mijn meter bv (haar zus) heb ik toen in elkaar zien zakken, dat mens is sindsdien 20 jaar ouder geworden, gaat met de dag achteruit ...

Maar als je diep zit kan een mens al eens rare dingen doen, zelf nog nooit zo ver gezeten dus dan je daar eigenlijk moeilijk iets bij voorstellen.

Zeker dan op een zomerse dag, moeilijk te begrijpen wat er vandaag in Yasmine haar hoofd omging :(
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Rip Yasmine

Bericht door AcidPixie »

Zoiets zit wel al langer in uw hoofd denk ik.
Zelf bijna een vriendin zo verloren, dag ervoor nog samen uitgeweest, onnozel gedaan, staan lachen, samen op kot blijven slapen, dag erna wou ze ni mee naar de les en wou ze naar huis omdat ze moe was. En dan krijg je 's avonds telefoon dat ze haar gevonden hadden, gelukkig nog op tijd, maar zelf toch ook ffkes moeilijk gehad toen.
Kheb nu ook al veel miserie meegemaakt in mijn jonge leven, maar kan mij ni inbeelden dat ik zover zou zitten om zoiets te doen.

Nuja tis erg voor mensen die dicht bij haar stonden é, en ook beetje voor haar.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Rip Yasmine

Bericht door emotionslover »

ja nie iedereen is persoonlijk sterk genoeg om zich over één of meerdere tegenslagen te zetten! heb jammergenoeg dichtbij reeds 3 mensen moeten verliezen op deze manier!!! totaal onverwacht!!! maar wa doe je eraan!!! als ze het echt willen doen ze het toch!!! heb op mijn werk een 2-tal jaar terug een meiske gehad die van 7de verdieping naar beneden sprong (en hilarisch genoeg), viel ze op een zonneluifel en had ze niets!!!! dit jaar is ze van een brug gesprongen op de E40..... triestig en ook vooral voor nabestaanden! maar ik respecteer hun mening en doen, hoe hard deze ook is!

RIP Yasmine!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Rip Yasmine

Bericht door ThaMan »

emotionslover schreef:maar ik respecteer hun mening en doen, hoe hard deze ook is!
Idem, mensen die dit willen doen hoeven ze niet te reanimeren ! Als ze eruit willen stappen is het hun keuze.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Rip Yasmine

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:
emotionslover schreef:maar ik respecteer hun mening en doen, hoe hard deze ook is!
Idem, mensen die dit willen doen hoeven ze niet te reanimeren ! Als ze eruit willen stappen is het hun keuze.
Wow, zware uitspraak ze... Vergeet niet dat dit bij 50% in een zwak moment gebeurd al dan niet onder invloed...
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Rip Yasmine

Bericht door Lestat »

djaxxie schreef:
ThaMan schreef:
emotionslover schreef:maar ik respecteer hun mening en doen, hoe hard deze ook is!
Idem, mensen die dit willen doen hoeven ze niet te reanimeren ! Als ze eruit willen stappen is het hun keuze.
Wow, zware uitspraak ze... Vergeet niet dat dit bij 50% in een zwak moment gebeurd al dan niet onder invloed...
Ja maar het is ook niet aan anderen om zich daar mee te moeien vind ik. Al zal iedereen wel de natuurlijke reflex hebben hulp te bieden bij het ontdekken van een stervend iemand.
Ik vind t zonde, ik vond haar een leuke verschijning ook al was haar muziek niets voor mij. Wat iemand tot zo'n daad drijft, gaat mijn verstand in elk geval te boven, hoe donker t moment ook is, t wordt achteraf altijd weer beter, zo denk ik er over ...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Rip Yasmine

Bericht door ThaMan »

Ze zou zich opgehangen hebben... (tsja kheb hier nu 1x een wandelende nieuws bom lopen)
Moette toch maar karakter en lef voor hebben zene.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Rip Yasmine

Bericht door quincy »

Met een ijzeren draad aan een boom op 100 meter van het huis van haar zus waar ze eerst was bij geweest. Amaai die moet echt héél diep gezeten hebben :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast