Rip Yasmine

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Rip Yasmine

Bericht door Pakrac »

... Liefde kan pijn doen. Dat kan diep gaan. Als een mes welke je hart in 2 snijdt. LDVD is iets waar de omgeving soms te weinig aandacht aan schenkt. Ja, je mag even huilen, maar morgen moet dat wel over zijn. Het leven gaat door en we blijven niet graag staan. Maar de meeste mensen hebben meer tijd nodig. Een breuk in een relatie kan tot 2 jaar duren voor dat iemand zoiets heeft verwerkt. En hoe rijk of succesvol je ook kan zijn. Wat uiteindelijk telt is met wie je leven, liefde en kinderen wilt delen.
Het ergste vind ik het voor wie achterblijft. Vooral voor de ex. En ook al zegt iedereen dat het haar schuld niet is, ik denk dat ze zich nu ergens heel ver weg wilt steken, weg van dit alles.
En hoe laf de daad ook is, ik kan het verstaan dat je in het leven soms op dat punt komt te staan dat verder gaan zinloos lijkt. Soms vergeten mensen dat die oplossing definitief is, en er geen tweede kans meer volgt. Na een depressie denken de meesten er wel anders over. Terug plezier in de kleine dingen des levens, maar ook in de grote.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Rip Yasmine

Bericht door emotionslover »

Pakrac schreef:... Liefde kan pijn doen. Dat kan diep gaan. Als een mes welke je hart in 2 snijdt. LDVD is iets waar de omgeving soms te weinig aandacht aan schenkt. Ja, je mag even huilen, maar morgen moet dat wel over zijn. Het leven gaat door en we blijven niet graag staan. Maar de meeste mensen hebben meer tijd nodig. Een breuk in een relatie kan tot 2 jaar duren voor dat iemand zoiets heeft verwerkt. En hoe rijk of succesvol je ook kan zijn. Wat uiteindelijk telt is met wie je leven, liefde en kinderen wilt delen.
Het ergste vind ik het voor wie achterblijft. Vooral voor de ex. En ook al zegt iedereen dat het haar schuld niet is, ik denk dat ze zich nu ergens heel ver weg wilt steken, weg van dit alles.
En hoe laf de daad ook is, ik kan het verstaan dat je in het leven soms op dat punt komt te staan dat verder gaan zinloos lijkt. Soms vergeten mensen dat die oplossing definitief is, en er geen tweede kans meer volgt. Na een depressie denken de meesten er wel anders over. Terug plezier in de kleine dingen des levens, maar ook in de grote.
amen..
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Rip Yasmine

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Met een ijzeren draad aan een boom op 100 meter van het huis van haar zus waar ze eerst was bij geweest. Amaai die moet echt héél diep gezeten hebben :?
Ik vraag me af welke woorden er in dat gesprek met die zus gevallen zijn :scratch:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Rip Yasmine

Bericht door De Mot »

R.I.P. Yasmine!!! To early at age to leave this planet :(
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Rip Yasmine

Bericht door emotionslover »

vandaag begrafenis.... was toch ferm madam.... :(
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Rip Yasmine

Bericht door ThaMan »

ikzelf ben er nooit of nooit een fan van geweest, kwam wat pretentieus over in mijn ogen..
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Rip Yasmine

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:ikzelf ben er nooit of nooit een fan van geweest, kwam wat pretentieus over in mijn ogen..
Serieus? Dat vond ik nu zelf juist niet maar een fan ben ik ook niet echt geweest...
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Rip Yasmine

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:ikzelf ben er nooit of nooit een fan van geweest, kwam wat pretentieus over in mijn ogen..
Ik had toch eerder een indruk dat zij iemand was die niet naast haar schoenen liep :scratch:

En naast de pot pissen deed ze ook niet, integendeel :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Rip Yasmine

Bericht door ThaMan »

Ze pistte eerder in de pot denk ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten