Het was weer goed dit weekend!

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Nostalgie90 »

Man aangehouden die gezicht vrouw opensneed in Gent
Een Algerijn die illegaal in België verblijft, is vandaag aangehouden omdat hij op 16 mei het gezicht van een vrouw opensneed in het Gentse Sint-Pietersstation. Dat meldt het parket van Gent. Dader en slachtoffer kenden elkaar uit het drugsmilieu.

De man, een 36-jarige Algerijn, achtervolgde op 16 mei de vrouw en verwondde haar met een breekmes van oor tot mond. Het slachtoffer is een 39-jarige vrouw die ook illegaal in het land verblijft. De dader kon geïdentificeerd worden aan de hand van camerabeelden waarop te zien is hoe de twee cocaïne gebruiken in de stationstoiletten. (belga/dea)
01/06/09 18u25
Antwerpenaar wil partner in brand steken
Een 29-jarige man uit Antwerpen heeft vanochtend getracht zijn partner in brand te steken door haar te overgieten met benzine. De vrouw kon ontkomen, maar is toch naar het ziekenhuis gebracht. De dader en een buurman liepen ook verwondingen op.

Partner overgoten met benzine
De feiten zouden plaatsgevonden hebben in de Van Amstelstraat. De man had zijn partner overgoten met benzine, maar die kon tijdig ontkomen. Toch stichtte de man nog brand in het huis. Hij vluchtte daarna naar boven en zou uit het raam gesprongen zijn.

Ook buurman gewond
Beide partners zijn met verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Ook een derde man, een buurman van het koppel, liep lichte verwondingen op. Meer details ontbreken momenteel. De man zal vermoedelijk beticht worden van brandstichting en moordpoging. (belga/vsv)
01/06/09 09u31
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Matthias »

:? :? Redelijk erg!!! :roll:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door pascal78 »

Peuter in ziekenhuis door partydrug GHB
In Nederland is een 2-jarig jongetje vanochtend met spoed in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij op een vakantiepark in Ommel (Noord-Brabant) de partydrug GHB had binnengekregen. Hoe dat kon gebeuren, kon de politie nog niet zeggen.

Over de toestand van de peuter is nog niets bekend. GHB is een gevaarlijke drug die tot bewusteloosheid en ademhalingsproblemen kan leiden. Oorspronkelijk is het een narcosemiddel. Een teveel kan leiden tot een coma. Het middel staat ook bekend als een verkrachtingsdrug, om seks met iemand te krijgen. (belga/lpb)
deze nog vergeten
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Gio »

Weer sterk bezig...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door lemant »

misschien kunnen we in't vervolg alle berichten van deze slag hier posten ... in't positieve hoekje
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Stanne »

lemant schreef:misschien kunnen we in't vervolg alle berichten van deze slag hier posten ... in't positieve hoekje
Lemant, content dat jij het zegt: imo niks heeft dit niks te zien met LC.
Ha de titel van de topic nu geweest: "het was weer goed weer dit weekend"....tot daar toe :mrgreen:
Ik begin te denken dat er hier een paar militanten in loondienst zitten ;)
Maar soit, ik post niks (meer) int dit "positieve hoekje".
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door emotionslover »

Stanne schreef:
lemant schreef:misschien kunnen we in't vervolg alle berichten van deze slag hier posten ... in't positieve hoekje
Lemant, content dat jij het zegt: imo niks heeft dit niks te zien met LC.
Ha de titel van de topic nu geweest: "het was weer goed weer dit weekend"....tot daar toe :mrgreen:
Ik begin te denken dat er hier een paar militanten in loondienst zitten ;)
Maar soit, ik post niks (meer) int dit "positieve hoekje".

:bounce: :bounce: :bounce:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
lemant schreef:misschien kunnen we in't vervolg alle berichten van deze slag hier posten ... in't positieve hoekje
Lemant, content dat jij het zegt: imo niks heeft dit niks te zien met LC.
Ha de titel van de topic nu geweest: "het was weer goed weer dit weekend"....tot daar toe :mrgreen:
Ik begin te denken dat er hier een paar militanten in loondienst zitten ;)
Maar soit, ik post niks (meer) int dit "positieve hoekje".
Dan kunnen de 4 musketiers hier wel ganse epistels neerpennen over hoe het leven dan volgens hun expertise moet zijn, maar soit ik ben die wederzijdse opvrijerij naast al andere zever hier toch al kotsbeu dus mij niet gelaten.
Het soort praat over vroeger is naar aanleiding van mensen die er anno 2009 nog iets proberen van te maken, en al hetgene ernaast is commercie, beïnvloeding en gatlikkerij.
Militanten in loondienst bah ik denk er nog niet aan voor niemand?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door quincy »

Of we kunnen allemaal een roze bril dragen, elke dag blowen en zoals achterlijke hippies peace en love verkondigen in onze roze sprookjesachtige multiculturele samenleving.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door bouq »

nog zo geen slecht gedacht ze Quincy :smoke:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door quincy »

Idd maar ik denk dat er dat hier al enkele doen hoor :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door varth »

quincy schreef:Of we kunnen allemaal een roze bril dragen, elke dag blowen en zoals achterlijke hippies peace en love verkondigen in onze roze sprookjesachtige multiculturele samenleving.
vind ik nogal een rare opmerking van iemand die al jaren actief is in een muziekscene die toch een vrij ruimdenkende en progressieve achtergrond en geschiedenis heeft.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Nele303 »

varth schreef:
quincy schreef:Of we kunnen allemaal een roze bril dragen, elke dag blowen en zoals achterlijke hippies peace en love verkondigen in onze roze sprookjesachtige multiculturele samenleving.
vind ik nogal een rare opmerking van iemand die al jaren actief is in een muziekscene die toch een vrij ruimdenkende en progressieve achtergrond en geschiedenis heeft.
kunt ge niet ruimdenkend zijn, en tegelijk ook de problemen zien en durven zeggen ?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door quincy »

varth schreef:
quincy schreef:Of we kunnen allemaal een roze bril dragen, elke dag blowen en zoals achterlijke hippies peace en love verkondigen in onze roze sprookjesachtige multiculturele samenleving.
vind ik nogal een rare opmerking van iemand die al jaren actief is in een muziekscene die toch een vrij ruimdenkende en progressieve achtergrond en geschiedenis heeft.
Ge hebt mij verkeerd begrepen, ben zeker niet anti blowen en verre van narrow minded op dat gebied ...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het was weer goed dit weekend!

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Ge hebt mij verkeerd begrepen, ben zeker niet anti blowen en verre van narrow minded op dat gebied ...
Wetenschappelijk nochtans bewezen dat hoe meer je blowt, hoe narrower je mind zal worden :mrgreen:
Ook wel duidelijk te merken als je hier sommige antwoorden leest :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast