Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Dr. Poppers »

pooley schreef:wat een arrogante grieten zijn me da ...
Wel, ja, dat gedacht had ik ook wel. 'k Vroeg me wel al snel af of dat kwam door 't karakter van die dames of door die... wat men 'typisch Nederlandse mondigheid' noemt. Waarschijnlijk een combinatie van beide.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door back to the 90's »

Dr. Poppers schreef:Wel, ik daag je uit: als je daar in één keer een sluitende, alomvattende definitie van kunt geven zonder polarisatie dan huur ik met m'n laatste centen de Tresor af om er een exclusieve Soul Phonic avond te organiseren inclusief zes call girls (échte Europese natuurlijk, die tenminste werken voor hun geld ;) ) voor de heren gedurende 't hele weekend! :mrgreen:
-
quincy komaan hé maat,gaat ervoor.
dees wil ek meemaken :mrgreen:

zeg stanne,ge zegt dat de poppers het goed verwoord.
ma snapte wel iets van zijne uitleg man? :D
ik moet het altijd halfweg opgeven :scratch: :oops:
Nothing is what is seems to be
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Nostalgie90 »

Die mannen krijgen al subsidies, ik weet niet of ge het al opgevangen hebt maar er is al een paar keer een schandaal geweest over steeds terugkerende flessentrekkerij van een moslimexecutieve.

En dat van die ghetto's daar zorgen ze zelf voor, de sociale mix voor een nette wijk is toch geen vereiste? Ze kunnen hun eigen straat toch leefbaar maken dat kost toch geen geld dacht ik?
Ik woon dan in een ghetto van boerke's, maar daar heb ik noch een allochtoon last van.

En ik kwam deze ook nog tegen, al even erg als de kerk me dunkt. Ik schrik er zelfs van dat ze klacht durven indienen.
Wilrijkse imam riskeert celstraf voor verkrachtingen
Het openbaar ministerie heeft vier jaar cel gevorderd voor een 54-jarige imam uit Wilrijk. Hij zou twee vrouwen tijdens gebedsessies verkracht hebben. De man gaf toe dat hij met een van hen seks had en dat hij de vader is van haar kind, maar hij zou haar niet gedwongen hebben.

500 euro voor abortus geboden
De zaak werd vandaag behandeld voor de correctionele rechtbank van Antwerpen. De 25-jarige vrouw was in 2004 van haar echtgenoot gescheiden en had het daar moeilijk mee. De imam werd erbij geroepen om haar te helpen. Tijdens gebedsessies in oktober 2004 zou hij haar verdoofd en verkracht hebben. Toen ze zwanger bleek te zijn, bracht ze hem daarvan op de hoogte. Hij zou haar 500 euro gegeven hebben voor een abortus, maar zij weigerde dat.

"Duiveluitdrijving"
In mei 2005 deed ze aangifte bij de politie. De agenten twijfelden aan haar mentale toestand en vonden het maar een bizar verhaal: ze zei dat hij de duivel uit haar had proberen te drijven met gebedsverzen. De klacht werd geseponeerd.

Waarheid
In juni 2006 diende ze klacht met burgerlijke partijstelling in en volgde een gerechtelijk onderzoek. De zaak werd onderzocht en volgens het openbaar ministerie blijkt dat ze de waarheid sprak. De beklaagde werd verhoord en ontkende alles.

DNA-onderzoek bevestigt
Toen er een DNA-onderzoek zat aan te komen, gaf hij toe dat hij één keer seks met haar had, maar dat gebeurde volgens hem met onderlinge toestemming. Hij had in het begin gelogen omdat hij getrouwd is en tien kinderen heeft. Uit de DNA-test bleek dat hij inderdaad de vader was.

Duivel slaat weer toe
In oktober 2007 diende een tweede vrouw klacht tegen hem in. Ook zij beweerde verkracht te zijn door de imam. Zij voelde zich destijds niet goed en haar echtgenoot dacht dat ze bezeten was door de duivel. De beklaagde zou haar kruidendrankjes gegeven hebben. De imam verklaarde daarop dat hij die vrouw niet eens kende.

Wraakactie
Het enige dat vaststaat is dat hij de vader is van dat kind, zegt zijn advocaat. Voor de verkrachtingen is geen enkel objectief bewijs. Het gaat hier volgens hem om een wraakactie. De imam wilde zijn vrouw niet verlaten, waarna beide "slachtoffers" samenspanden. Hij vroeg de vrijspraak.

Vonnis op 10 april. (belga/eb)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Nostalgie90 »

Dr. Poppers schreef:
pooley schreef:wat een arrogante grieten zijn me da ...
Wel, ja, dat gedacht had ik ook wel. 'k Vroeg me wel al snel af of dat kwam door 't karakter van die dames of door die... wat men 'typisch Nederlandse mondigheid' noemt. Waarschijnlijk een combinatie van beide.
Die 3 kwebbelen er maar wat over, ik denk niet dat er 1 is die nadenkt alvorens ze iets zegt.
En die scheve vertegenwoordiger van Kardinaal Danneels kreeg ook nog eens naar zijn broek.
Religies die samenspannen om onze zieltjes erg he

Oh ja ik dacht dat meneer Burzum was vrijgekomen deze maand, dat hij nog maar wat kerken in de fik steekt.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door ThaMan »

Stanne schreef:Als er sebiet een blanke mijn autoruit inslaat die krijgt evengoe een toet op zen bakkes dan een marokkaan zenne.
Dat is het verschil nu net man... Bij een blanke word da uitgevochten tot er iemand plat ligt, bij nen bruine houd da spelleke nooit op tot ze met 15 man uw kot in brand steken met iedereen er nog in. Wij zouden beter ook zo elkaar moeten helpen, tzal dan wel doordringen...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Stanne »

ThaMan schreef:
Stanne schreef:Als er sebiet een blanke mijn autoruit inslaat die krijgt evengoe een toet op zen bakkes dan een marokkaan zenne.
Dat is het verschil nu net man... Bij een blanke word da uitgevochten tot er iemand plat ligt, bij nen bruine houd da spelleke nooit op tot ze met 15 man uw kot in brand steken met iedereen er nog in. Wij zouden beter ook zo elkaar moeten helpen, tzal dan wel doordringen...
Wij mekaar helpen :mrgreen: Dat is het nu just, ons oogkleppen zen te groot :mrgreen:

Kheb er geen last van man. Kheb in Borgerhout eens expres een Marokaan vanachter in mijn auto laten rijden. Hij claxoneerde aan het rode licht dak te lang treuzelde. Het volgende licht stapte hij uit, trekt men deur open, maakt mij uit voor het rot van de straat en spuwt dan nog is in men gezicht. Ik heb dan gas gegeven alst groen werd maar direct volle bak op men frein gestampt. Hij stak patat met zijn golfke in mijnen auto vanachter. Wie was er in zijn fout denkte ? Getuigen erbij en mijnen auto is proper gemaakt met zijn centen. Volgende keer denkt hij wel is na peizek. En met een "blanke" had ik just hetzelfde geflikt ze !!
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Matthias »

Stanne schreef:
ThaMan schreef:
Stanne schreef:Als er sebiet een blanke mijn autoruit inslaat die krijgt evengoe een toet op zen bakkes dan een marokkaan zenne.
Dat is het verschil nu net man... Bij een blanke word da uitgevochten tot er iemand plat ligt, bij nen bruine houd da spelleke nooit op tot ze met 15 man uw kot in brand steken met iedereen er nog in. Wij zouden beter ook zo elkaar moeten helpen, tzal dan wel doordringen...
Wij mekaar helpen :mrgreen: Dat is het nu just, ons oogkleppen zen te groot :mrgreen:

Kheb er geen last van man. Kheb in Borgerhout eens expres een Marokaan vanachter in mijn auto laten rijden. Hij claxoneerde aan het rode licht dak te lang treuzelde. Het volgende licht stapte hij uit, trekt men deur open, maakt mij uit voor het rot van de straat en spuwt dan nog is in men gezicht. Ik heb dan gas gegeven alst groen werd maar direct volle bak op men frein gestampt. Hij stak patat met zijn golfke in mijnen auto vanachter. Wie was er in zijn fout denkte ? Getuigen erbij en mijnen auto is proper gemaakt met zijn centen. Volgende keer denkt hij wel is na peizek. En met een "blanke" had ik just hetzelfde geflikt ze !!
:mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Sunreezer »

Stanne schreef: Kheb er geen last van man. Kheb in Borgerhout eens expres een Marokaan vanachter in mijn auto laten rijden. Hij claxoneerde aan het rode licht dak te lang treuzelde. Het volgende licht stapte hij uit, trekt men deur open, maakt mij uit voor het rot van de straat en spuwt dan nog is in men gezicht. Ik heb dan gas gegeven alst groen werd maar direct volle bak op men frein gestampt. Hij stak patat met zijn golfke in mijnen auto vanachter. Wie was er in zijn fout denkte ? Getuigen erbij en mijnen auto is proper gemaakt met zijn centen. Volgende keer denkt hij wel is na peizek. En met een "blanke" had ik just hetzelfde geflikt ze !!
Dan hebt gij veel sjans gehad...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Lestat »

Stanne schreef: Kheb er geen last van man. Kheb in Borgerhout eens expres een Marokaan vanachter in mijn auto laten rijden. Hij claxoneerde aan het rode licht dak te lang treuzelde. Het volgende licht stapte hij uit, trekt men deur open, maakt mij uit voor het rot van de straat en spuwt dan nog is in men gezicht. Ik heb dan gas gegeven alst groen werd maar direct volle bak op men frein gestampt. Hij stak patat met zijn golfke in mijnen auto vanachter. Wie was er in zijn fout denkte ? Getuigen erbij en mijnen auto is proper gemaakt met zijn centen. Volgende keer denkt hij wel is na peizek. En met een "blanke" had ik just hetzelfde geflikt ze !!
Ge moet maar chance hebben den enige marokkaan in België met een autoverzekering die in uw gat rijdt :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:
Stanne schreef: Kheb er geen last van man. Kheb in Borgerhout eens expres een Marokaan vanachter in mijn auto laten rijden. Hij claxoneerde aan het rode licht dak te lang treuzelde. Het volgende licht stapte hij uit, trekt men deur open, maakt mij uit voor het rot van de straat en spuwt dan nog is in men gezicht. Ik heb dan gas gegeven alst groen werd maar direct volle bak op men frein gestampt. Hij stak patat met zijn golfke in mijnen auto vanachter. Wie was er in zijn fout denkte ? Getuigen erbij en mijnen auto is proper gemaakt met zijn centen. Volgende keer denkt hij wel is na peizek. En met een "blanke" had ik just hetzelfde geflikt ze !!
Ge moet maar chance hebben den enige marokkaan in België met een autoverzekering die in uw gat rijdt :lol:
Das een lang verhaal want die was ni verzekerd ! Maar da zegt niks want ik ken vrienden zonder verzekering ook.
Soit, ik heb zijn passagier te stekken gehad want de chauffeur was te voet gaan lopen. Met die passagier ben ik "braaf" een café binnen gegaan en ik heb daar naar getuigen gezocht die een verklaring aan de politie wilden afleggen. En zo is dat aant rollen gegaan. Tis voor het gerecht geweest en ik heb men geld uiteindelijk getrokken maar theeft wel een tijdje geduurd.
Ik moet ni zeggen dat ik nogal pissed was door da voorval denk dus ik wilde er absoluut een zaak van maken om die gast te kakken te zetten.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Lestat »

Stanne schreef: om die gast te kakken te zetten.
interessante woordkeuze :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Nostalgie90 »

Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten
Een verbod op 'boerkini's' in de Nederlandse zwembaden is in strijd met de wet. Dat blijkt uit het oordeel van de Nederlandse Commissie Gelijke Behandeling over een dergelijk verbod dat een zwembad in Hengelo hanteert. Sommige islamitische vrouwen dragen een boerkini op grond van hun religieuze overtuiging.

Aantasting vrijheid van godsdienst
Het is de eerste keer dat de commissie zich met het omstreden badpak, dat alleen handen, gezicht en voeten vrijlaat, heeft beziggehouden. Volgens haar tast een verbod van de boerkini onnodig de wettelijke vrijheid van godsdienst aan. Daarbij heeft de commissie meegewogen dat de gemeente nabij Twente zich er zeer voor inzet dat iedereen toegang tot het zwembad heeft.

Ongemakkelijke gevoelens vermijden
Het zwembad had het verbod tijdens de algemene openingsuren ingevoerd om te voorkomen dat tussen zwemmers onderling "ongemakkelijke gevoelens" zouden ontstaan. Ook zou het al geldende verbod op het dragen van onder meer zwembroeken tot over de knie en t-shirts niet te handhaven zijn, als vrouwen wel in boerkini zouden mogen zwemmen.

Commotie
Staatssecretaris Jet Bussemaker van Volksgezondheid, Welzijn en Sport stelde eerder al dat vrouwen met een boerkini gewoon naar een zwembad moeten kunnen gaan. Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken. Over het kledingstuk ontstond vorig jaar commotie, toen een zwembad in Zwolle vrouwen in boerkini niet toeliet. De gemeente Hengelo en een antidiscriminatiebureau hadden de commissie om een uitspraak gevraagd. Zo'n oordeel is niet bindend. (belga/vsv)
14/03/09 09u52
tsssssssss
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door pooley »

op dat vlak is Nederland TE. Hun eigen cultuur laten uithollen om toch maar zo solidair / verdraagzaam / multicultureel mogelijk over te komen...

Ik hoop dat België zich niet teveel gaat spiegelen aan dat apenland.
Laatst gewijzigd door pooley op 14 mar 2009, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door jim-bar »

PS: Ook lollig in die uitzending was overigens de uitspraak van Dewinter: "zijn jullie bereid als moslim de gelijkheid van man en vrouw te aanvaarden en homofilie niet langer als ziekte te zien?" terwijl langs hem de woordvoerder van katholiek opperhoofd Danneels zat, die zedig zweeg! :tongue:
1 vd beste TV momenten van 2009 tot nu toe
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door quincy »

Dr. Poppers schreef:
- 'Ze'? Wie?
De moslims natuurlijk. Ik heb vooral een probleem met moslims en hun islam, wat ik persoonlijk beschouw als de kanker van onze Westersemaatschappij, een rechtstreekse bedreiging van onze vrijheid.


- Tempels bouwen ze zelf, krijgen daarvoor (dacht ik) nog altijd geen subsidies.
Nee toch niet, daarvoor krijgen ze sindskort (eind 2008) subsidies.


- Allez en 'ze' (ik geef hier maar tegenreacties op iets waarvan ik niet eens weet wat 't is) betalen geen belastingen voor die riolering en andere voordelen?
Ik betaal ook belasting, geeft mij dat dan het recht om een half schaapbeest door te sjassen waardoor jaarlijks 10 of misschien 100 tallen straten met verstopte wc's zitten?


- En die supermarkten
Idaal om nieuwe getto's te creëren, overal waar je zo een supermarkt hebt zie je een samenscholing van allochtonen ... en plus, wat is het nut van turkse of marokaanse supermarkten? Die hebben geen enkele bijdrage tot onze gastronomische cultuur in tegenstelling tot bv een Italiaanse - of spaanse delicatessen winkel. Ik ben akkoord met bv een Turkse speciaalzaak of kleine winkel, maar supermarkten???
Ik denk dat wij als Belg in hun land zelfs geen frituur mogen beginnen



- Onveiligheidsgevoel? Doe je dat jezelf niet aan of laat je je dat aandoen? Waar woonde jij weer, Dendermonde City? :)
Nee Denderleeuw City :)
En nee ik doe mijzelf dat niet aan, in Denderleeuw is het op een kleine 2 jaar tijd in de stationsbuurt en rond de G.Gezellestraat (waar ik woon) onveilig geworden. Aanrandingen, vandalisme, diefstal, ... en nee niet door Belgen maar vreemdelingen waar er hier bv in mijn straat al meer dan genoeg van zijn.



- 'Onze' cultuur: pardon? Wel, ik daag je uit: als je daar in één keer een sluitende, alomvattende definitie van kunt geven zonder polarisatie dan huur ik met m'n laatste centen de Tresor af om er een exclusieve Soul Phonic avond te organiseren inclusief zes call girls (échte Europese natuurlijk, die tenminste werken voor hun geld ;) ) voor de heren gedurende 't hele weekend! :mrgreen:
Mooi aanbod maar met Tresor kan je mij niet direct overhalen, kan ik als dj denk ik weinig van nut zijn ... Main room Space Ibiza? :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten