Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Trab schreef:shit zeg, zo snel voelen ofwa?

Onlangs nog heb ik hier op het forum gelezen dat er nog nooit ne dooie is gevallen van vloeibare. Misschien herrinert niemand zich dit, maar rond 00 zijn der toen WEL een paar geweest. Er zijn toen overal flyers verspreid met daarop 'GHB is not liquid XTC'. Weet iemand dit nog?
ja toen in di periode was da veel te straf di vloeibare (onverdund) ! as ge da nam dan wist ge 9 kanse op de 10 da ge neer ging gaan :) ook al wou ge het wa met mate doen nog was da te fel ! in carat lage ze toen in de bloembakke me di bollekes in enz :-D mijn plaatske was altijd achter de discobar daar in dieje zetel :-D dikwijls werd ik wakker en dan lag er ene langs mij :lol: ma in illusion ware ze wel redelijk streng daar tege da weet ik wel :? ik heb toen een paar keer serieus mot gehad van de portiers daar ! nu lach ik daar bij en geef ik ze geen ongelijk !
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

trouwens ne jong di ik toen in der tijd kende di is gestorve daarvan :?
ma di kerel was echt wel der over ,ma ik weet ni zeker as da alleen van de vloei was
ma di kerel was pas der over :? di ging gemiddeld 3 keer strike per avond :? di is ooit es strike gegaan op de parking van illusion en toen had iemand de ambulance gebeld en zijn ze di kome hale daar.toen di terug bijkwam in het ziekehuis is di het daar afgebold ,heeft di ne taxi genome richting carat ,en daar was het iets derna terug van da :D ik ben ooit es bij di mee van illusion naar carat gerede :? nooit nemeer ! di had toen een bmw 323 en di reed zo geschift als iets ! ik was eigelijk nog redelijk kalm in vergelijking met sommige manne di ik kende want toen had ge heel wa overdrijvers zene :lol:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:trouwens ne jong di ik toen in der tijd kende di is gestorve daarvan :?
ma di kerel was echt wel der over ,ma ik weet ni zeker as da alleen van de vloei was
ma di kerel was pas der over :? di ging gemiddeld 3 keer strike per avond :? di is ooit es strike gegaan op de parking van illusion en toen had iemand de ambulance gebeld en zijn ze di kome hale daar.toen di terug bijkwam in het ziekehuis is di het daar afgebold ,heeft di ne taxi genome richting carat ,en daar was het iets derna terug van da :D ik ben ooit es bij di mee van illusion naar carat gerede :? nooit nemeer ! di had toen een bmw 323 en di reed zo geschift als iets ! ik was eigelijk nog redelijk kalm in vergelijking met sommige manne di ik kende want toen had ge heel wa overdrijvers zene :lol:
Nu in het Nederlands graag PDT_Armataz_01_05
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:trouwens ne jong di ik toen in der tijd kende di is gestorve daarvan :?
ma di kerel was echt wel der over ,ma ik weet ni zeker as da alleen van de vloei was
ma di kerel was pas der over :? di ging gemiddeld 3 keer strike per avond :? di is ooit es strike gegaan op de parking van illusion en toen had iemand de ambulance gebeld en zijn ze di kome hale daar.toen di terug bijkwam in het ziekehuis is di het daar afgebold ,heeft di ne taxi genome richting carat ,en daar was het iets derna terug van da :D ik ben ooit es bij di mee van illusion naar carat gerede :? nooit nemeer ! di had toen een bmw 323 en di reed zo geschift als iets ! ik was eigelijk nog redelijk kalm in vergelijking met sommige manne di ik kende want toen had ge heel wa overdrijvers zene :lol:
Nu in het Nederlands graag PDT_Armataz_01_05
nooit geen strikes gesmeten tijdens t'bowlen? :D
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Toch zot hoe ge zoiets nog 'feesten' kunt noemen he. Hoeveel man dat ik niet ken dat ervan neergegaan is... Vloeibare en coke, enorm verslavenden brol als ge der ni mee oppast.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Man man als ik die verhalen hier lees stelt m'n zwaarste weekend niet zo veel voor :(

Was deze zomer ergens in Juli:

Vrijdagavond naar Balmoral: rond de zessen vertrokken richting thuis :cry:
Zaterdagavond naar start van gentse feesten
00.00 toegekomen in Illusion
Rond 07.00 weer naar gentse feesten gegaan
10.00 naar een vrij zwaar café in Evergem
13.00 gaan aperitieven met oude mannen op onze tennisclub (van dienen pastis pfft :lol: )
ergens in de namiddag naar huis gaan puken :p & koude douche genomen

Stelt in principe ni veel voor maar het twas toch ook goe zwaar voor mij,ze :shock:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:
Trab schreef:vloeibare = nest!
idd dikste nest di er bestaat !! ma vroeger vond ik het wel fijn :)
zeker in de begin periode in 99 toen ze het nog maar net begonne te gebruike op stap en toen het nog heel goed materiaal was!
ik weet da ik er op het begin had di zo dik was da ge eerst me uwe briket di moest warm stoke eer da di begon te lope en ge di uit uw potje kreeg (toen bestond da nog ni flugels en werd da gewoon per potje verkocht )
da was ook de tijd da ge iedereen in illusion en carat in de zetelkes gewoon zene stuff zag bove hale en maar brande deraan :-D ma van di ging ge toen hennig scheef da weet ik wel :-D wij kende in der tijd manne van beringe di ook altijd in carat zate en di fixte u de beste vloei di er bestond !ik weet da as ge 1 potje nam da ge u nemeer op uw bene kon houde bijna ,zo fel was di :) veel mense verdunde di dan ook ,ma wij name di altijd puur.zo heb ik ooit es iets vies meegemaakt :?

ik was op ne avond in illusion en had al heel wa bolle enz op toen en ook al wa vloei binne.
ma kamerade van ons van houthale toen di dede da altijd in van di danone potjes zo (vloeibare yoghurt)ma di vermengde da met di yoghurt zo da de flikke da ni vonde en ook voor de smaak enz :) ma daar zat echt vies veel in en ik zat in de auto en was al redelijk scheef en dacht van mmmmm potje yoghurt da lust k nu wel .ik pak da vast en doe da ope en hou da onderstebove .de helft eneens van da potteke in men bakkes en toen had k het door :-) ik shitttttttt. :? kamerade kijke en di zo wa doet ge!!daar zitte zeker 5 potte in :? ,en ik begon di al drek te voele en wou in paniek op staan uit de auto.ik had juist geteld 3 passe gezet en toen kwakte ik door men bene.toen heb ik 6 uur lang kwijt gelege in de auto :? ik kom terug bij en k zag da we op de parking van carat stonde.ik wil de auto uit stappe en ik smak weer tege de grond :? ik kon gewoon nemeer op men bene staan en ik moest pisse :? toen hebbe kamerade mij moete helpe ,mij vast houde ,men broek uitdoen :P t moet een zicht geweest zijn amaai :-D ma toen ben ik ongeveer derna nog 4 tal ure verlamd geweest in men bene :? en ik viel in slaap en ik kwam terug bij ,ik viel in slaap en ik kwam terug bij :? was echt vieze boel toen en helemaal ni gezond voor men lichaam ,ma da was materiaal toen in der tijd amaai
wa voor nen zot waarde gij? :D :D :D :D

En toch alles goedgekomen, chance gehad! Gij zijt een uitzondering of deed iedereen van dit forum het zo?
Laatst gewijzigd door dj_neo op 17 dec 2006, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Lagoas schreef:trouwens
ik kan begrijpen dat mensen vloei gebruiken om een beetje in de wind te zijn
want dag nadien voel je u fris
en dat is anders met 10 of meer pintjes


maar vloei gebruiken om neer te gaan?
where's the fun?

naar illusion of weet ik veel waar trekken
en daar dan een paar uur in slaap vallen?

en waar zit de liefde voor muziek dan?
mensen die gaan op muziek & xtc is te begrijpen
maar in de zetelkes of in auto in slaap vallen van liquid
pffff


trouwens, nog niet zolang geleden konden de politie liquid niet echt vinden in de mensen hun bloed
en ik stelde me dan altijd vragen bij mensen die snachts in het weekend in slaap vielen achter stuur

'de bestuurder had nochtans niets gedronken'


dan gaat er bij mij steeds een belletje rinkelen
niet dat het altijd het geval is, maar toch...
wij kunnen het ons niet permiteren als interclub op programma staat de volgende dag :lol:

Alhoewel ik er zelden fris uitzag, maar moest altijd in de namiddag spelen dus kost nog op gemak eentje puken op toilet zodak mij goe voelde voor match :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:43

Bericht door creammiegirl »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:trouwens ne jong di ik toen in der tijd kende di is gestorve daarvan :?
ma di kerel was echt wel der over ,ma ik weet ni zeker as da alleen van de vloei was
ma di kerel was pas der over :? di ging gemiddeld 3 keer strike per avond :? di is ooit es strike gegaan op de parking van illusion en toen had iemand de ambulance gebeld en zijn ze di kome hale daar.toen di terug bijkwam in het ziekehuis is di het daar afgebold ,heeft di ne taxi genome richting carat ,en daar was het iets derna terug van da :D ik ben ooit es bij di mee van illusion naar carat gerede :? nooit nemeer ! di had toen een bmw 323 en di reed zo geschift als iets ! ik was eigelijk nog redelijk kalm in vergelijking met sommige manne di ik kende want toen had ge heel wa overdrijvers zene :lol:
strike!!! vanuit ziekehuis met den taxi naar carat?? ni te doen!! :D
Wel erg dattem gestorven is! :?
ne mens moet wel van iets sterven he, ik vrees de dood ni meer ze :-D
.....>>> we love Moussa<<<.......
!DISCO DASCO!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Als ik dit zo lees, vraag ik me soms af wat er van die mannen allemaal terecht gekomen is. Nog getrouwd, waar werken die nog, werken ze, ...
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

dj_neo schreef:Als ik dit zo lees, vraag ik me soms af wat er van die mannen allemaal terecht gekomen is. Nog getrouwd, waar werken die nog, werken ze, ...
bwa de meeste van men oude makkers di zijn allemaal wel goed gekome zenne :) huisje ,vrouwke en gaan zelde nog op stap ofz
op een paar uitzonderinge na mss ,want ken wel een paar mense di nu nog wel aan de coke of vloei hange ,ma da zijn er maar een paar
en geloof het of ni ,ma ne kameraad van mij di vroeger gekend was als de ergste van onze kliek (di kerel kon helemaal ni overweg me de vloei en ging ook meerdere kere per avond neer ) is nu totaal anti geworde en is de grootste vrouwezot en vrouweversierder geworde di ge u kunt inbeelde.vroeger dumpte al di zen meisjes di omda hij di mee nam op stap en di hem dan in volle actie bezig zagen in carat enz :-D di hield em ni in voor e meisje ofz en dikwijls konde di nog met hem beginne slepe en doen :-Dveel meisjes woude di ook ni omda de meeste zijn drugsprobleme wel kende. ma nu is di ne totaal andere weg in geslaan en moet di van nx nog iets wete :cool: kameraad van wie het clubhuis vroeger was is nu onder tss getrouwd en heeft al zijn plate verkocht en luisterd nu zelfs nog nemeer naar de house ,groove enz van vroeger.vroeger was da echt ne freak di alle plaatjes di de phille of andere dj's draaide ook wel had.de meeste van men kamerade vroeger di smore wel nog ,en heel af en toe durve ze nog wel es op stap gaan en e bolleke of e lijnke binne spele ,ma das maximum 5 keer op een jaar en belange nemeer in de mate als vroeger .nadat carat is toegegaan is iedereen van ons wel veranderd ,want da was voor ons ne tweede thuis eigelijk en nx komt nog maar in de buurt van carat .mss ook maar goed zelfs :lol:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

creammiegirl schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:trouwens ne jong di ik toen in der tijd kende di is gestorve daarvan :?
ma di kerel was echt wel der over ,ma ik weet ni zeker as da alleen van de vloei was
ma di kerel was pas der over :? di ging gemiddeld 3 keer strike per avond :? di is ooit es strike gegaan op de parking van illusion en toen had iemand de ambulance gebeld en zijn ze di kome hale daar.toen di terug bijkwam in het ziekehuis is di het daar afgebold ,heeft di ne taxi genome richting carat ,en daar was het iets derna terug van da :D ik ben ooit es bij di mee van illusion naar carat gerede :? nooit nemeer ! di had toen een bmw 323 en di reed zo geschift als iets ! ik was eigelijk nog redelijk kalm in vergelijking met sommige manne di ik kende want toen had ge heel wa overdrijvers zene :lol:
strike!!! vanuit ziekehuis met den taxi naar carat?? ni te doen!! :D
Wel erg dattem gestorven is! :?
ne mens moet wel van iets sterven he, ik vrees de dood ni meer ze :-D
ja dieje kerel was echt ni normaal ! was ne hele goede kerel ma kon echt ni met de vloei over weg ! ik heb van kameraad gehoord da di ni rechstreeks van de vloei is gestorve ,ma da di e zwaar accident heeft gehad toen di thuis reed van de creamm en dus ook hoogst wss onder de invloed was :? heeft nog ff in coma gelege ma had heel wa inwendige bloedinge enz

de allereerste keer da ik hem leerde kenne was erges in 99 en toen hoorde ik de portiers van illusion roepe op een struik daar aan de ingang van de level :) ik en mijne kameraad zo van : huh ? wa zijn di portiers bezig :? toen zei 1 van di manne ,maakt da ge daar uit komt !! en trokke ze di kerel (ga zene naam hier ni noeme)uit di struik ,me zen broek op zen enkels :) di wou daar dus ff gaan pisse ,ma had het ni gehaald en was gewoon neer gegaan in di struik :) ni min di kerel vroeger
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

Lagoas schreef:trouwens
ik kan begrijpen dat mensen vloei gebruiken om een beetje in de wind te zijn
want dag nadien voel je u fris
en dat is anders met 10 of meer pintjes


maar vloei gebruiken om neer te gaan?
where's the fun?

naar illusion of weet ik veel waar trekken
en daar dan een paar uur in slaap vallen?

en waar zit de liefde voor muziek dan?
mensen die gaan op muziek & xtc is te begrijpen
maar in de zetelkes of in auto in slaap vallen van liquid
pffff


trouwens, nog niet zolang geleden konden de politie liquid niet echt vinden in de mensen hun bloed
en ik stelde me dan altijd vragen bij mensen die snachts in het weekend in slaap vielen achter stuur

'de bestuurder had nochtans niets gedronken'


dan gaat er bij mij steeds een belletje rinkelen
niet dat het altijd het geval is, maar toch...

denkt ge da iemand wou neer gaan ?
iedereen weet wel waar hij bij bezig is ,ma vroeger was da spul echt wel vies geflipt en ge had da gewoon ni in de hand.dikwijls had ge al meer as 2 dage nemeer geslape en maakte het ook ni echt zoveel uit as ge neer ging ,dan werd ge wakker en voelde ge u beter dan dervoor :) niemand bekeek u scheef omda ge uw oogskes toe deed !da was totaal ni te vergelijke me nu ! nu slaan de portiers half uw tande uit en heeft iedereen u in de gate

en trouwens vroeger ooit in carat geweest ???
daar lage ze soms bijna allemaal gewoon op mekaar :lol:
nu denk ik ook van pff hoe dede we vroeger wel ni ,ma toen op di moment hadde we al zoveel binne da ons da nemeer echt veel intresseerde :) iedereen was happy in carat ,iedereen was zo scheef as iets en hoe scheef ge ook waard ,daar in carat zat er altijd nog wel 1ne di nog scheefer was as u,iedereen was uwe kameraad ,da was gewoon echt fijn di tijd !mja nu zou k het allemaal nemeer over doen zenne ,want nu denk k soms van : hoe geflipt ware we vroeger wel ni :?
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

vindt ge het normaal dat ze carat hebbe geslote voor 10 jaar?

Als ik uw verhale lees, ik wel!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

awel ze als ik die verhalen van "diamonds are 4 ever " lees zit ik precies in mijne groep van vroeger

zo was het gewoon vroeger,of je daar nu tegen kunt of niet zo ging het er aan toe :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten