Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

jaja... 100% geslaagde weekendjes... :drunken: :drunken: :drunken: :D
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2006, 02:33
Locatie: geetbets

Bericht door remopee »

die goeie ouwe tijd heb bijna elk weekend van vrijdag avond tot maandag en dan rechtstreeks werken was rond 93-94
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Matthias schreef:
keskondisco schreef:Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
:shock: :shock: :shock: Zeg, ideale manier om snel en effectief te vermageren!! :wink:
'k ga hier niet mijn zwaarste weekend plaatsen maar focus me wat op gewichtsverlies.
Ooit eens een vakantiejob gedaan toen ik 17 jaar was: op vrijdagochtend om 7 u 's ochtends opgestaan, werken, daarna feesten tot 6u30, rest van de zaterdag chillen op een homeparty, daarna naar huis en in de tuin werken (ja, ja) en dan om 22u pitten. Ik was toen 8 kilo kwijt.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Ik ga hier mijn zwaarste weekend nog ni opzetten omdat de feiten nog niet verjaard zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Rechtstreeks van een club naar de klas? Dan zit ge daar toch dood in man.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Administrator schreef:Rechtstreeks van een club naar de klas? Dan zit ge daar toch dood in man.
Ik ben 3 jaar aan een stuk rechtstreeks van Carat gaan werken - in dien tijd moest je van slapen na een nachtje uit toch niet spreken :alien:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Lestat schreef:
Administrator schreef:Rechtstreeks van een club naar de klas? Dan zit ge daar toch dood in man.
Ik ben 3 jaar aan een stuk rechtstreeks van Carat gaan werken - in dien tijd moest je van slapen na een nachtje uit toch niet spreken :alien:
Heb toch ook een aantal keren op maandag- of dinsdagochtend met weinig of geen slaap op de schoolbanken gezeten.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik moet toegeven da ik da echt ni zou kunnen opbrengen, maar het was toen ook een totaal andere tijd natuurlijk. Ik ben enkele keren gaan werken toen ik de nacht ervoor goed in de drank gehangen had en dat was voor mij al erg genoeg.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:
Lestat schreef:
Administrator schreef:Rechtstreeks van een club naar de klas? Dan zit ge daar toch dood in man.
Ik ben 3 jaar aan een stuk rechtstreeks van Carat gaan werken - in dien tijd moest je van slapen na een nachtje uit toch niet spreken :alien:
Heb toch ook een aantal keren op maandag- of dinsdagochtend met weinig of geen slaap op de schoolbanken gezeten.
Als ik zo de leeftijd van Adminner en Rizzo vergelijk - en dan zeggen dat de oudsten eigenlijk t voorbeeld zouden moeten geven :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

keskondisco schreef:Olala, ga hier toch ook mijn wonderweekend es placeren ze.

Vrijdag om 5u. opgestaan om om 6u. de vroegen te beginnen.
Eenmaal thuis en gewassen....op café.
Vrijdagavond...Cherrymoon tot sluiting.
Zaterdagmorgen...Kings tot de middag.
De rest van de dag op café gesleten om dan rond een uur of 11 weer richting Cherry te trekken.
Cherry gedaan, wijle naar de Maxx...begint al serieus te pieken ze, in ogen en neus :lol:
Maxx gedaan, buiten en vijf meter dernaast de Globe binnen...AMAAI!!!
Tot 7 uur s'morgens gezeten en dan richting bed.
Record aantal pillen geslikt...27 op het hele weekend...kan ééntje meer of minder zijn natuurlijk.
2 Gram speed...geeft bijna geen effect meer, behalve het trippen en paranoia zijn dan.
Overslapen om de namiddag te doen en dan maar gans de week thuis gebleven om te bekomen en het volgend weekend weer te knn fuiven.
Ahhh...waar is den tijd??
Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
Bijna hetzelfde voor mij alleen andere discotheken en een paar pillen minder.

Vrijdag werken en s'avonds Pharao Dreamland tot s'morgens.
Daarna war rond hangen in Maaseik om s'avonds naar de Illusion te gaan en vervolgens de Carat binnen te springen.
Rond 21uur waren ze ons komen halen om door te rijden naar Karrewiel te Bilzen en daar zo PARANOIA te zitten dat niet normaal was.
Maandag pas laat in de middag op school geraakt.

Dat komt ervan als de ouders op vakantie waren hé. :p

Niet gezond!!!

BuNn
Laatst gewijzigd door BuNn op 13 sep 2008, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

carat-freak schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:
carat-freak schreef:en ook even mijn weekend...

vrijdag na de baccardi's (later na de shaft), vanuit daar door naar de outline.
dan zaterdag van outline, met een tussenstop bij iemand zijn thuis om wat op te frissen, naar illusion. van daar zondag in de late voormiddag naar carat en vanuit daar ook weer even op frissen bij iemand. dan 's avonds terug naar carat en als dat gedaan was naar la rocca of bel-air, om dan maandag door de dag terug in carat te belanden.
daarna meestal naar huis (gans naar de klote) of als het nog nie erg genoeg was nog door naar blue-monday eerst in pharao en daarna in atmoz of naar de dockside...

en dat is toch een hele tijd bijna elk weekend een vast ritueel geweest :D
echte die hard's he di truieneers :lol: 8)
tjik tjak vollebak :D
zeker, zeker... toen toch, nu zou ik het allemaal niet meer kunne.
zijn tegenwoordig al helemaal ontregeld van 1 nachtje stappen...
Als ik nu nog eens door ga tot s'morgens of s'middags hem ik 2 dagen last van men maag. En die maag begint tegen de morgen al vies te ambeteren. :(
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

BuNn schreef:
keskondisco schreef:Olala, ga hier toch ook mijn wonderweekend es placeren ze.

Vrijdag om 5u. opgestaan om om 6u. de vroegen te beginnen.
Eenmaal thuis en gewassen....op café.
Vrijdagavond...Cherrymoon tot sluiting.
Zaterdagmorgen...Kings tot de middag.
De rest van de dag op café gesleten om dan rond een uur of 11 weer richting Cherry te trekken.
Cherry gedaan, wijle naar de Maxx...begint al serieus te pieken ze, in ogen en neus :lol:
Maxx gedaan, buiten en vijf meter dernaast de Globe binnen...AMAAI!!!
Tot 7 uur s'morgens gezeten en dan richting bed.
Record aantal pillen geslikt...27 op het hele weekend...kan ééntje meer of minder zijn natuurlijk.
2 Gram speed...geeft bijna geen effect meer, behalve het trippen en paranoia zijn dan.
Overslapen om de namiddag te doen en dan maar gans de week thuis gebleven om te bekomen en het volgend weekend weer te knn fuiven.
Ahhh...waar is den tijd??
Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
Bijna hetzelfde voor mij alleen andere discotheken en een paar pillen minder.

Vrijdag werken en s'avonds Pharao Dreamland tot s'morgens.
Daarna war rond hangen in Maaseik om s'avonds naar de Illusion te gaan en vervolgens de Carat binnen te springen.
Rond 19uur waren ze ons komen halen om door te rijden naar Karrewiel te Bilzen en daar zo PARANOIA te zitten dat niet normaal was.
Maandag pas laat in de middag op school geraakt.

Dat komt ervan als de ouders op vakantie waren hé. :p

Niet gezond!!!

BuNn
hehe leuk om te zien, maar wacht hier is een route van mij destijds, vrijdagavond vlieger naar duitsland om daar vrijdagnacht te draaien, zaterdagmorgen vlieger op naar zwitserland om daar zaterdagnacht te draaien (in de dag ging ik altijd op zoek naar platenshops aldaar), zondagmorgen (7u) vlieger op naar brussel, eens geland direkt door naar de carat om te draaien van 09 tot 13u, tijdens de middag daar blijven hangen, zondagnacht draaien als guest in den Bel Air, dan efkes naar den La Rocca. Maandagmorgen dan gaan draaien naar de Carat van 11 tot 16u. Maandagavond efkes chillen met de maten om tegen 02u in den Extreme te arriveren. Dinsdagmorgen direkt van den Extreme naar de luchthaven richting Ibiza (weliswaar over Italie omdat er geen direkte vlucht was). Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag op Ibiza waar het feest doorging.......... Vrijdagnamiddag terug naar Brussel waar de hele rit weer werd overgedaan. Dat heb ik toch een maand of 6 volgehouden, partner in crime die mee op pad was was Tofke.... :mrgreen: Zo heb ik nog wel wat stunts uitgehaald............ Jeugdzondes 8) Oh ja tussendoor wat schoonheidslapekes......op de vliegers :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Enterprise schreef:
BuNn schreef:
keskondisco schreef:Olala, ga hier toch ook mijn wonderweekend es placeren ze.

Vrijdag om 5u. opgestaan om om 6u. de vroegen te beginnen.
Eenmaal thuis en gewassen....op café.
Vrijdagavond...Cherrymoon tot sluiting.
Zaterdagmorgen...Kings tot de middag.
De rest van de dag op café gesleten om dan rond een uur of 11 weer richting Cherry te trekken.
Cherry gedaan, wijle naar de Maxx...begint al serieus te pieken ze, in ogen en neus :lol:
Maxx gedaan, buiten en vijf meter dernaast de Globe binnen...AMAAI!!!
Tot 7 uur s'morgens gezeten en dan richting bed.
Record aantal pillen geslikt...27 op het hele weekend...kan ééntje meer of minder zijn natuurlijk.
2 Gram speed...geeft bijna geen effect meer, behalve het trippen en paranoia zijn dan.
Overslapen om de namiddag te doen en dan maar gans de week thuis gebleven om te bekomen en het volgend weekend weer te knn fuiven.
Ahhh...waar is den tijd??
Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
Bijna hetzelfde voor mij alleen andere discotheken en een paar pillen minder.

Vrijdag werken en s'avonds Pharao Dreamland tot s'morgens.
Daarna war rond hangen in Maaseik om s'avonds naar de Illusion te gaan en vervolgens de Carat binnen te springen.
Rond 19uur waren ze ons komen halen om door te rijden naar Karrewiel te Bilzen en daar zo PARANOIA te zitten dat niet normaal was.
Maandag pas laat in de middag op school geraakt.

Dat komt ervan als de ouders op vakantie waren hé. :p

Niet gezond!!!

BuNn
hehe leuk om te zien, maar wacht hier is een route van mij destijds, vrijdagavond vlieger naar duitsland om daar vrijdagnacht te draaien, zaterdagmorgen vlieger op naar zwitserland om daar zaterdagnacht te draaien (in de dag ging ik altijd op zoek naar platenshops aldaar), zondagmorgen (7u) vlieger op naar brussel, eens geland direkt door naar de carat om te draaien van 09 tot 13u, tijdens de middag daar blijven hangen, zondagnacht draaien als guest in den Bel Air, dan efkes naar den La Rocca. Maandagmorgen dan gaan draaien naar de Carat van 11 tot 16u. Maandagavond efkes chillen met de maten om tegen 02u in den Extreme te arriveren. Dinsdagmorgen direkt van den Extreme naar de luchthaven richting Ibiza (weliswaar over Italie omdat er geen direkte vlucht was). Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag op Ibiza waar het feest doorging.......... Vrijdagnamiddag terug naar Brussel waar de hele rit weer werd overgedaan. Dat heb ik toch een maand of 6 volgehouden, partner in crime die mee op pad was was Tofke.... :mrgreen: Zo heb ik nog wel wat stunts uitgehaald............ Jeugdzondes 8) Oh ja tussendoor wat schoonheidslapekes......op de vliegers :mrgreen:
Beestig!!! :twisted:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Die Tofke schijnt ook geen normale geweest te zijn 8) :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

dj_neo schreef:Die Tofke schijnt ook geen normale geweest te zijn 8) :mrgreen:
niet bepaald nee... :alien:
Kan ook moeilijk anders als je op je 14e als resident was in de Globe en regelmatig achter de decks stond in De Schakel (voor de mensen die hun geschiedenis kennen). Easy money, dope, milieu. By the way kent er hier iemand Gaeles?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast