Zwaarste weekend ooit!

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Richman

Zwaarste weekend ooit!

Bericht door Richman »

Ik zou eens willen weten wat jullie zwaarste weekend ooit is geweest, van wanneer tot wanneer en van welke club naar welke club jullie getrokken zijn.

Zoals gewoonlijk zal ik de spits afbijten!

:D

Dit moet in het jaar 93 geweest zijn: de vrijdag naar ATV in Rollegem dan verder gefeest bij een vriend de zaterdagavond was er een party in Ieper, vraag me aub de naam niet meer wat ik wel weet was dat dj Bolle van Lagoa daar draaide ben daar ongeveer tot 04h00 gebleven om dan naar Lagoa te vetrekken. ' s Morgens dan naar de Balmoral vertrokken, we zij al zondag hé, ben daar gebleven tot 15h00 om van daar uit terug naar de Lagoa te vertrekken, we zijn tot 00h00 daar gebleven om dan naar Destelbergen te bougeren en naar de Bocca te gaan en de laatste after was in de Balmoral vaneigens!

Dit was echt het superzwaarste weekend van mijn leven ik raad het aan niemand aan in feite!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

voor mij was dat een weekend dat ik naar globe ging en een weekend naar boccaccio.

Globe

Zondag: 10u opgestaan, s'namiddags zegde m8... we gaan naar globe
Zondag: 19.00u vertrokken ofzo, richting antw voor wat mensen en dan globe.
Maandag: 10u richting La Rocca
Maandag: 12u richting centrum Antw (daar nog gehangen)
Maandag : 16u terug thuis
Maandag: 18u gaan werken
Dinsdag: 06u thuis van werk
Dinsdag: 06.10 in men emmer...

Boccaccio

Zaterdag: 9.30u uit bed
Zaterdag: van 14u tot 18u tentoonstelling in school (ja hoor)
Zaterdag: 20u vertrokken naar Gent
Zondag: 12u ongeveer thuis
Zondag: 14u tot 18u tentoonstelling in school
Zondag: 19u in men emmer

Kzou dit nu nooit nie meer kunnen, kzou ter plekke in slaap vallen denk !
Gio

Bericht door Gio »

Ok mijn weekends zijn verre van zo zwaar geweest als die hierboven staan. Die ketens waren immers al gesloten toen :? Maar wil wel een paar ervaringen meedelen. Wel allemaal zonder "hulpmiddeltjes" weliswaar!!! Komt daar nog eens bij dat ze ten huize Gio niet altijd opgezet waren met dat laat thuis komen... :) Tot slot begon ik in die tijd nogal veel opstap te gaan, en dan nog redelijk laat!!! Zoals ik al zei, ze waren niet altijd blij... :lol:

Zomer van 1997, dus met kameraden opstap, was toen 18 jaar. Op naar Illusion op een zaterdag, waarschijnlijk tegen 01 uur aangekomen of zo, dan daar gebleven tot ergens in de morgend, pak dat ik tegen 08 uur thuis was. Als jonge snaak had ik dus slaap nodig he. Opgestaan ergens in de namiddag en dan kon ik mijn ouders ff informeren dat ze me tegen 19 uur zouden komen ophalen om naar de Carat te gaan :D Dus tegen 20 uur in de Carat tot een uur of 02, daarna de Bel Air opgezocht tot ergens in de morgend. Hoe laat ik thuis ben gekomen weet ik niet meer.

Diezelfde zomer, het laatste weekend van augustus kom ik daar op een mooie zomerochtend om 10 uur thuis aan... En stond mijn ma me mooi op te wachten aan de inrit :D Mijn kameraad kon haar gelukkig overtuigen dat we een verkeerde afslag hadden genomen op weg naar huis, waardoor we zo laat thuis kwamen :P

Ik weet 't, niet echt "zware" weekends ivgl met die van jullie, maar 't weekend met de minste slaap situeert zich in de zomer van 1999 denk ik. Met mijn kameraad naar Illusion gegaan tot de sluiting. Dus tegen 10 uur naar huis, maar ipv naar huis te gaan zijn we naar de Halve Maan gegaan, beetje chillen aan't zwembad. 't was immers weer zo mooi weer :) Hier en daar wel eens een dutje gedaan en dan tegen de avond naar huis, goed gegeten en fris gewassen naar Carat tot ze daar de boel sloten he...

Wat ik ook veel heb gedaan is rechtstreeks naar de les gaan of gaan werken, zo van Carat mooi een morgenpost gaan klopen, of na La Rocca naar school (amai mijn notities :D )

Fijne tijden, maar als ik nu denk om nog zo van die weekends te doen, word ik moe bij de gedachte alleen al!!! :D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Het zwaarste weekend, tja, moeilijk te zeggen, maar ik zal een paar zwaardere proberen boven te halen:

- eind 1995: Nightmare in Rotterdam, zaterdag 17u vertrokken thuis, de deur in Rotterdam gesloten om 7u zondagmorgen met heel wat achter de kiezen ondertussen :wink: , terug richting België, om 10u chillen in de kroeg en biljarten, daarna Carat tot 17u, en dan tot 22u terug in de kroeg :roll:

- zomer 1996: Bélize :D van 22u tot 8u zaterdagmorgen, homeparty tot 15u, daarna Illusion 23u tot 7u, homeparty tot 14u en daarna Bel-Air 18u tot 24u

En d'r zijn er nog tientallen andere die gewoon ZWAAR waren :P :P :shock:. Trouwens ZWAAR betekende voor mij meestal niet nachten en dagen aan één stuk doorgaan, maar gewoon een nacht uitgaan tot een uur of 7u (maar wat er die nacht dan allemaal gebeurde :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Olala, ga hier toch ook mijn wonderweekend es placeren ze.

Vrijdag om 5u. opgestaan om om 6u. de vroegen te beginnen.
Eenmaal thuis en gewassen....op café.
Vrijdagavond...Cherrymoon tot sluiting.
Zaterdagmorgen...Kings tot de middag.
De rest van de dag op café gesleten om dan rond een uur of 11 weer richting Cherry te trekken.
Cherry gedaan, wijle naar de Maxx...begint al serieus te pieken ze, in ogen en neus :lol:
Maxx gedaan, buiten en vijf meter dernaast de Globe binnen...AMAAI!!!
Tot 7 uur s'morgens gezeten en dan richting bed.
Record aantal pillen geslikt...27 op het hele weekend...kan ééntje meer of minder zijn natuurlijk.
2 Gram speed...geeft bijna geen effect meer, behalve het trippen en paranoia zijn dan.
Overslapen om de namiddag te doen en dan maar gans de week thuis gebleven om te bekomen en het volgend weekend weer te knn fuiven.
Ahhh...waar is den tijd??
Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
Cyta

Bericht door Cyta »

Bij mij zijn er vele wkendjes geweest...die té erg waren... zaterdag Illusion, ergens anders of privéfeestje, zondagmorgen Carat, namiddag ff naar huis, 's avonds terug Carat, ff na huis. ipv naar school: maandagmorgen terug Carat tot sluiting, naar huis ff chillen, maandagavond extreme tot sluiting...dinsdagmiddag een wrak... :? ik zou t echt nimeer kunne...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

keskondisco schreef:Olala, ga hier toch ook mijn wonderweekend es placeren ze.

Vrijdag om 5u. opgestaan om om 6u. de vroegen te beginnen.
Eenmaal thuis en gewassen....op café.
Vrijdagavond...Cherrymoon tot sluiting.
Zaterdagmorgen...Kings tot de middag.
De rest van de dag op café gesleten om dan rond een uur of 11 weer richting Cherry te trekken.
Cherry gedaan, wijle naar de Maxx...begint al serieus te pieken ze, in ogen en neus :lol:
Maxx gedaan, buiten en vijf meter dernaast de Globe binnen...AMAAI!!!
Tot 7 uur s'morgens gezeten en dan richting bed.
Record aantal pillen geslikt...27 op het hele weekend...kan ééntje meer of minder zijn natuurlijk.
2 Gram speed...geeft bijna geen effect meer, behalve het trippen en paranoia zijn dan.
Overslapen om de namiddag te doen en dan maar gans de week thuis gebleven om te bekomen en het volgend weekend weer te knn fuiven.
Ahhh...waar is den tijd??
Ben denk ik 5 kilo vermagerd op da weekend :lol:
:shock: :shock: :shock: Zeg, ideale manier om snel en effectief te vermageren!! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ipv Montignac, Keskondisco'en...succes gegarandeerd :lol:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

hahahah lol :P
Josjie

Bericht door Josjie »

14 dagen aan een stuk Gentse feesten (en da terwijl da die maar 10 dagen duren) en overdag gaan werken op de volvo (begonnen in den vroegen en geindigd in de laten) elke dag 3 à 4 uur in mijn bed gelegen... Mijn ogen zaten na 3 of of 4 dagen rood ontstoken dus eer ik ging gaan werken die uitkuisen (zaten dichtgëtterd) van mijn werk thuiskomen, eten en weer gaan feesten... (en ik neem geen drugs)
Richman

Bericht door Richman »

en ik neem geen drugs
dan telt het niet hé, lol
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Richman schreef:
en ik neem geen drugs
dan telt het niet hé, lol

:D :D :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

pff mijn zwaarste weekend ooit, ik kan mij dat momenteel niet herinneren, al zijn die er wel geweest hoor haha, ik geef nooit ni graag af :D dus ik kan wel e paar dagen door gaan zelle héhé, nu ni meer zo extreem als vroeger, maar toch...ik ben toch altij één van de laatste van den hoop die afgeeft ze,hihi!
Ibiza Fuckin' Island!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bij mij was da pas in 2004, eerst naar een house festival, van 20 u tot 6 u, van daar door naar de kings. Dan van daar weer naar de housefestival da al van 's middags bezig was en dan ergens tegen de ochtend naar huis gegaan.

Stelt ni veel voor maar was toch zwaar genoeg :shock:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast