het zatte topik

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

miljaar, de gentse feesten zijn weer int land. Kost niet weerstaan om ene mee te gaan drinken met gevolg dat ik nu stonrtzat ben en binnen 4 uur moet opstaan voor tennisles te gaan even, godverommde zeg!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

dj_neo schreef:miljaar, de gentse feesten zijn weer int land. Kost niet weerstaan om ene mee te gaan drinken met gevolg dat ik nu stonrtzat ben en binnen 4 uur moet opstaan voor tennisles te gaan even, godverommde zeg!
Sla 'ns op een balletje... :cool:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

23/07 Dronken Daan kaapt bootje op Gentse Feesten
De Belgische zanger Daan heeft het bont gemaakt op de Gentse Feesten. Na een nachtje stappen ging hij samen met een vriend varen met een motorbootje van een Gentse tandarts. Toen het kapseisde lieten ze het achter. De eigenaar wil zijn klacht intrekken na de belofte van Daan om 5.000 euro te schenken aan een goed doel.

De feiten dateren van dinsdagmiddag, de dag na het optreden van Daan op het Sint-Baafsplein. Getuigen zagen hoe een drijfnatte Daan, enkel gekleed in een hemd en onderbroek, en zijn kompaan kwamen aangepeddeld in een houten motorboot. Daans vriend viel in het water toen hij probeerde recht te staan. Toen hij weer aan boord probeerde te klauteren kapseisde het bootje. De twee hesen zich aan land en gingen er lachend vandoor.

De brandweer lichtte het bootje en sleepte het terug naar de eigenaar, Madjid Gordjestani. “De motor is stuk en het houtwerk is beschadigd. En dan verwacht ik nog een factuur van de brandweer”, zegt hij.

De boot lag aangemeerd achter zijn huis. “Ze konden er enkel maar bij door in het water te springen, op mijn terras te klimmen en dan de boot los te maken”.

Zieke kinderen

De eigenaar wilde de zaak in der minne afhandelen. Maar toen hij zaterdag nog niets gehoord had van Daan diende hij klacht in bij de politie. Zondag nam de maker van hits als ‘Swedish Designer Drugs’ en ‘Housewife’ dan toch contact op.

“Hij heeft zich geëxcuseerd. Hij zei dat hij door te veel alcohol de controle over zichzelf had verloren en dacht dat het bootje van een van zijn vrienden was”, zegt Gordjestani.

De tandarts stelde voor om zijn klacht in te trekken en de schade zelf te vergoeden als Daan 5.000 euro zou schenken aan een project voor zieke kinderen in Indonesië. De muzikant, gisteren niet bereikbaar voor commentaar, stemde daarmee in.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dinsdagmiddag was de man nog wakker dus goed van de kaart :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Vanaf naa offisjeel ope! Haeppie noewjeer!
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

ik zal geene zatte praat komen verkopen vandaag.
zit schoon thuis.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

da wil niks zeggen hé ;) :shaking2:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

poehaaaaa schreef:da wil niks zeggen hé ;) :shaking2:
zo onder mijnen alleen e stuk in mijne frak zuipe is ni zo plezant hé :)
ach wie weet heeft mijne oto goesting om is naar de cherry te rijden ;)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik ken er toch die da doen, kwas er wel van verschoten :roll:

brrr, zou ook niks voor mij zijn, toch liever drinken met mate ... euh maten :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hopelijk wordt het terug laat zoals vorig jaar, want de wijn kan een mens soms moe maken :P het feest kan nu beginnen voor mij
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

feest dezen avond thuios, opla kasteelbier is niet slecht
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

morgen niet werken? ik ook niet trouwens, jupiler & justin henin (australian open)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:morgen niet werken? ik ook niet trouwens, jupiler & justin henin (australian open)
wel bangelijke combinatie !
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hou dees topic maar in de gaten... Vanavond ergens naartoe met 1 kopen 1 gratis.

Ik heb gedaan met de examens, en serieuze planning al uitgestippeld
24/7 overpoort
25/7 overpoort 25j sunset
26/7 overpoort zomernacht
27/7 bbq mee poolparty met veel schoon volk
28/8 memories illusion
29/9 KO


Oooow, eindelijk zomer :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Juist iets geschifts gelezen op de site van het laatste nieuws :lol:

In Bulgarije heeft de politie een dronken bestuurder onderschept. De man had ongezien veel alcohol in zijn bloed, en gaf toe dat hij twintig liter bier achter de kiezen had. Na zijn bekentenis viel de man flauw, meldde televisiezender bTV.

De 25-jarige man had met 8,51 promille meer dan twee keer meer alcohol in zijn bloed dan de 4 die dodelijk is voor normale mensen. De limiet voor bestuurders is in Bulgarije 0,5 promille. (sam)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten